Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024

Έλενα Κουντουρά: «Ο Στέφανος Κασσελάκης είναι αυθεντικός»

Συμμετείχε σε τέσσερις από τις πιo σημαντικές επιτροπές του...

Λαχανάκια Βρυξελλών στην κουζίνα της Βέφας Αλεξιάδου

Η Βέφα Αλεξιάδου αποτελεί την «εθνική μας μαγείρισσα» και...

Vips με γιοτ και σούβλες σε Σπέτσες και Μύκονο

Τις παλιές, ένδοξες εποχές του θυμίζει από το βράδυ...

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για το Σάββατο 04 Μαϊου

ΚΡΙΟΣ: Η φαντασία σας θα δουλέψει δημιουργικά και θα...

Η επανάσταση του Μπερζέ για τις μαντίλες στην πασαρέλα

Ο 85χρονος επιχειρηματίας (και σύντροφος του Ιβ Σεν Λοράν) κατακεραυνώνει τους σχεδιαστές μεγάλων οίκων μόδας που λανσάρουν στα fashion shows το «μουσουλμανικό dress code»

Ο 85χρονος επιχειρηματίας (και σύντροφος του Ιβ Σεν Λοράν) κατακεραυνώνει τους σχεδιαστές μεγάλων οίκων μόδας που λανσάρουν στα fashion shows το «μουσουλμανικό dress code»

Κόκκινο πανί είναι για τον σύντροφο του Ιβ Σεν Λοράν οι σινιέ μαντίλες και τα μουσουλμανικώς ορθά ρούχα που λανσάρουν τελευταία οι μεγάλοι οίκοι, επειδή προάγουν «την υποδούλωση των γυναικών», όπως λέει χαρακτηριστικά.
Ο επιχειρηματίας Πιερ Μπερζέ, ο οποίος είχε ιδρύσει τον οίκο YSL μαζί με τον διάσημο σχεδιαστή που έφυγε από τη ζωή το 2008, τα ‘βαλε με τους μεγάλους οίκους μόδας, όπως ο Dolce & Gabbana, και με τις αλυσίδες μόδας που σπεύδουν να προσαρμόσουν τις δημιουργίες τους στη μουσουλμανική αγορά.

1561088

«Είμαι σκανδαλισμένος» δήλωσε στον γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1 ο 85χρονος. «Οι δημιουργοί δεν θα πρέπει να έχουν καμία σχέση με τη μουσουλμανική μόδα. Οι σχεδιαστές υπάρχουν για να κάνουν τις γυναίκες πιο ωραίες, να τους δίνουν ελευθερία, όχι να συνεργάζονται με αυτήν τη δικτατορία που επιβάλλει αυτό το απεχθές πράγμα, με το οποίο κρύβουμε τις γυναίκες και τις κάνουμε να ζουν στην αφάνεια» είπε χαρακτηριστικά και κάλεσε τους δημιουργούς να γυρίσουν την πλάτη στα χρήματα και να αποκτήσουν κάποιες αρχές.

Νωρίτερα φέτος ο οίκος Dolce & Gabbana έγινε ο πρώτος μεγάλος δυτικός οίκος που στόχευσε ανοιχτά ώστε να καταλάβει ένα κομμάτι στην αγοραστική πίτα της μουσουλμανικής αγοράς μόδας, η οποία υπολογίζεται στα 260 δισ. δολάρια. Οι Ιταλοί δημιουργοί λάνσαραν μια σειρά με 14 αμπάγιες -φορέματα που φτάνουν έως τον αστράγαλο- και κεντημένες χιτζάμπ. Η σουηδική αλυσίδα H&M έσπευσε να ακολουθήσει το παράδειγμά τους, επιλέγοντας μια μουσουλμάνα με καλυμμένο το πρόσωπο για τη διαφημιστική καμπάνια της, ενώ και η αγγλική αλυσίδα Marks & Spencer… πλατσουρίζει στα ίδια νερά, λανσάροντας burkini στο e-shop της.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αυστραλία: Ψάρι «λαχνός» αξίας 930.000 ευρώ

Φτωχαδάκι ψαράς στην Αυστραλία έκανε την τύχη του καθώς...

Vips με γιοτ και σούβλες σε Σπέτσες και Μύκονο

Τις παλιές, ένδοξες εποχές του θυμίζει από το βράδυ...

«TV Queen»: Το νέο ξινό φρούτο που σερβίρει στο Open ο Νίκος Κοκλώνης

Aυτό το ριάλιτι δίχως άλλο μόνο ο... Μένιος Φουρθιώτης...

Η κόκα του Πειραιά και η ενέδρα θανάτου σε εστεμμένη κούκλα

Την ώρα που η παγκόσμια κοινή γνώμη προσπαθεί να...

Δύο ομοφυλόφιλοι επιδόθηκαν σε σεξουαλικές πράξεις σε προαύλιο εκκλησίας τη Μ. Τετάρτη

Ούτε ιερό ούτε όσιο δεν είχαν δύο ομοφυλόφιλοι άνδρες,...

Μάκης Δελαπόρτας: Βατερλό στις εκλογές του ΤΑΣΕΗ! – Τον πέταξαν εκτός Δ.Σ. οι… συνάδελφοί του!

Εκτός Δ.Σ. ο γνωστός ηθοποιός Μάκης Δελαπόρτας, μετά και...

Οσα θαυμαστά συμβαίνουν στο δωμάτιο του Δημήτρη Κόκοτα στο «Γεννηματάς»

Αχτίδες «αναστάσιμου φωτός» έχουν αρχίσει να πλημμυρίζουν εδώ και...