Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου, 2025

Ο Έλληνας τραγουδιστής που «σαρώνει» τα βραβεία στο εξωτερικό!

Ο Ιορδάνης Αγαπητός, τα τελευταία δέκα χρόνια, έπειτα από πλήθος σπουδαίων συνεργασιών σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα

MadWalk 2025: H μόδα χόρεψε στον ρυθμό του “Ατελιέ” στο act του...

Η πιο πολυσυζητημένη βραδιά μόδας, όπου η υψηλή αισθητική...

Η υπευθυνότητα ως δέσμευση των παρόχων τυχερών παιγνίων και ως στάση ζωής...

Το μήνυμα που έστειλαν οι συμμετέχοντες στην Ημερίδα Υπεύθυνου...

Ορθάνοιχτες οι πόρτες για συνεργασία Καγιά με Σκάι

Στον αέρα του Σκάι θα κάνει την επόμενη εμφάνισή...

Το στέμμα του «άγουρου» style icon στη Χάρπερ Μπέκαμ

Η τετράχρονη κόρη των Ντέιβιντ και Βικτόρια αναδείχθηκε σε γκάλοπ ως το παιδί με τη μεγαλύτερη επιρροή σε θέματα μόδας, αφήνοντας στη δεύτερη θέση την πριγκίπισσα Σάρλοτ!

Η «πριγκίπισσα» της οικογένειας Μπέκαμ κέρδισε την αληθινή πριγκίπισσα. Σε γκάλοπ εταιρίας μάρκετινγκ που έγινε στη Βρετανία η 4χρονη Χάρπερ Μπέκαμ αναδείχτηκε ως το παιδί με τη μεγαλύτερη επιρροή σε θέματα μόδας, αφήνοντας στην τέταρτη θέση τη μόλις 11 μηνών πριγκίπισσα Σάρλοτ.

Αυτό που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ωστόσο είναι ότι τα παιδιά των Μπέκαμ και τα παιδιά του πρίγκιπα Γουίλιαμ και της Κέιτ μονοπώλησαν τη χρυσή πεντάδα των νεαρών style icons. Ο 13χρονος Ρόμεο Μπέκαμ και ο 11χρονος Κρουζ Μπέκαμ κατέλαβαν την τρίτη και την πέμπτη θέση, αντίστοιχα, ενώ στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο 2χρονος πρίγκιπας Τζορτζ. Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 2.000 γονείς με παιδιά ηλικίας κάτω των 12 ετών, οι οποίοι ξόδευαν κατά μέσο όρο 700 ευρώ τον χρόνο για τα ρούχα των παιδιών τους, τη στιγμή που για τους εαυτούς τους δεν υπερέβαιναν τα 600 ευρώ.

Τα ρούχα γίνονται sold out

«Η έρευνά μας δείχνει ότι οι γονείς είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα προκειμένου να μιμηθούν τα στιλ εκείνων που εμπιστεύονται» δήλωσε ο Νικ Φλέτσερ, διευθυντής της εταιρίας Rakuten Marketing, που διενήργησε την έρευνα. Δεν είναι τυχαίο ότι όλα τα ρούχα που φοράνε ο Τζορτζ και η Σάρλοτ γίνονται sold out λίγες ώρες μετά τη δημοσίευση των φωτογραφιών τους με αυτά ούτε ότι πολλοί μεγάλοι οίκοι μόδας επιλέγουν να συνεργαστούν με διάσημα παιδιά στις καμπάνιες τους.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η επιλογή του Ρόμεο Μπέκαμ από τον οίκο Burberry για τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια του στο πλευρό της επαγγελματία Ναόμι Κάμπελ.

spot_img



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κατερίνα Λέχου και Καλλιόπη Χάσκα έγιναν άνω κάτω στο πάρτι του Νίκου Ψαρρά

Μπορεί στη θρυλική «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 να ένωσαν τις...

Το πάρτι που οργάνωσε η Αννα Βίσση για τα γενέθλια της αδελφής της

Γενέθλια, ντουέτα και γλεντοκόπι έως τα ξημερώματα. Μια ξεχωριστή...

Νέες μπίζνες στη Σκιάθο για Ντάνο

Για τη μετακόμισή τους στη Σκιάθο και το μαγαζί...

Βγαίνει στο σφυρί γράμμα της Νταϊάνα σε Τσιγγάνα μέντιουμ

Στο σφυρί βγαίνει χειρόγραφη επιστολή που έγραψε «από καρδιάς»...

Πήγε να διασκεδάσει με τον νέο σύντροφό της στο νυχτερινό κέντρο που τραγουδάει ο πρώην της

Πήρε τον σύντροφό της και πήγαν να διασκεδάσουν στο μαγαζί που εμφανίζεται ο πρώην της σύντροφος

Βράβευση για την Παλιοσπύρου και τη γιατρό της Μαρία Καλοφώνου

Eνα βραβείο που της δίνει δύναμη για να συνεχίσει...




Μποζουκια Αθηνα