Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Αυστραλία: Ψάρι «λαχνός» αξίας 930.000 ευρώ

Φτωχαδάκι ψαράς στην Αυστραλία έκανε την τύχη του καθώς...

Κινέζος που για 28 ολόκληρα χρόνια ζούσε διπλωμένος στη μέση είδε τον…...

«Είμαι χαρούμενος, έχω ελπίδα» δήλωσε Κινέζος που πέρασε 28...

Πένθος για την Μπιζόγλη, «έχασε» τον πατέρα της

Πολύ στενόχωρο και δύσκολο θα είναι για την αγαπητή...

Η Σκορδά δεν βλέπει… μέλλον στον Σκάι

Η Σκορδά είναι το πρόσωπο που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο...

Το στέμμα του «άγουρου» style icon στη Χάρπερ Μπέκαμ

Η τετράχρονη κόρη των Ντέιβιντ και Βικτόρια αναδείχθηκε σε γκάλοπ ως το παιδί με τη μεγαλύτερη επιρροή σε θέματα μόδας, αφήνοντας στη δεύτερη θέση την πριγκίπισσα Σάρλοτ!

Η «πριγκίπισσα» της οικογένειας Μπέκαμ κέρδισε την αληθινή πριγκίπισσα. Σε γκάλοπ εταιρίας μάρκετινγκ που έγινε στη Βρετανία η 4χρονη Χάρπερ Μπέκαμ αναδείχτηκε ως το παιδί με τη μεγαλύτερη επιρροή σε θέματα μόδας, αφήνοντας στην τέταρτη θέση τη μόλις 11 μηνών πριγκίπισσα Σάρλοτ.

Αυτό που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ωστόσο είναι ότι τα παιδιά των Μπέκαμ και τα παιδιά του πρίγκιπα Γουίλιαμ και της Κέιτ μονοπώλησαν τη χρυσή πεντάδα των νεαρών style icons. Ο 13χρονος Ρόμεο Μπέκαμ και ο 11χρονος Κρουζ Μπέκαμ κατέλαβαν την τρίτη και την πέμπτη θέση, αντίστοιχα, ενώ στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο 2χρονος πρίγκιπας Τζορτζ. Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 2.000 γονείς με παιδιά ηλικίας κάτω των 12 ετών, οι οποίοι ξόδευαν κατά μέσο όρο 700 ευρώ τον χρόνο για τα ρούχα των παιδιών τους, τη στιγμή που για τους εαυτούς τους δεν υπερέβαιναν τα 600 ευρώ.

Τα ρούχα γίνονται sold out

«Η έρευνά μας δείχνει ότι οι γονείς είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα προκειμένου να μιμηθούν τα στιλ εκείνων που εμπιστεύονται» δήλωσε ο Νικ Φλέτσερ, διευθυντής της εταιρίας Rakuten Marketing, που διενήργησε την έρευνα. Δεν είναι τυχαίο ότι όλα τα ρούχα που φοράνε ο Τζορτζ και η Σάρλοτ γίνονται sold out λίγες ώρες μετά τη δημοσίευση των φωτογραφιών τους με αυτά ούτε ότι πολλοί μεγάλοι οίκοι μόδας επιλέγουν να συνεργαστούν με διάσημα παιδιά στις καμπάνιες τους.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η επιλογή του Ρόμεο Μπέκαμ από τον οίκο Burberry για τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια του στο πλευρό της επαγγελματία Ναόμι Κάμπελ.

34edewrtg 2

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«TV Queen»: Το νέο ξινό φρούτο που σερβίρει στο Open ο Νίκος Κοκλώνης

Aυτό το ριάλιτι δίχως άλλο μόνο ο... Μένιος Φουρθιώτης...

«Ο Παράδεισος των κυριών»: Ο Ιωσήφ αντικρίζει πρώτη φορά τον Σίμο

Στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Ο παράδεισος των κυριών»...

Οσα θαυμαστά συμβαίνουν στο δωμάτιο του Δημήτρη Κόκοτα στο «Γεννηματάς»

Αχτίδες «αναστάσιμου φωτός» έχουν αρχίσει να πλημμυρίζουν εδώ και...

Απόπειρα δολοφονίας αρχινονού έξω από την πίστα της Λιόλιου

Σε διαρκή πόλεμο για την ηγεμονία της νύχτας βρίσκεται...

Εξιχνιάστηκε η δολοφονία του συνταξιούχου στη Σάμο!

Επειτα από σχεδόν 21 μήνες εξιχνιάστηκε από την Αστυνομία...

Απατημένος μεγαλογιατρός τσάκωσε την άπιστη σύζυγό του με κυβερνητικό

Ο πολύπαθος χώρος της υγείας δεν συνταράσσεται μόνο από...

«Τρέλανε» τη Σολωμού η Τζολί

Μπροστά στην Αντζελίνα Τζολί ούτε η Μαρία Σολωμού μένει...

Εκτός «Super Κατερίνα» ο Μικρούτσικος μετά τη νέα επίθεση στην Κατερίνα Καινούργιου

Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος διαζυγίου! Παρελθόν φαίνεται πως αποτελεί...