Η εκρηκτική 45άρα (καλλονή) φωτογραφίζεται από τον Μάριο Τεστίνο για τη βραζιλιάνικη «Vogue» και αποδεικνύει ότι η «γριά η κότα έχει το ζουμί».
Τύφλα να ‘χουν οι Βραζιλιάνες! Η Πάμελα Αντερσον φόρεσε τα γυαλιά στις αναγνώστριες της βραζιλιάνικης «Vogue», αφού απέδειξε ότι παρά τα σαράντα πέντε της χρόνια παραμένει πιο ζουμερή και από τις Βραζιλιάνες που έχουν τα μισά της χρόνια και παρελαύνουν στο καρναβάλι του Ρίο. Η δημοφιλής καλλονή έβγαλε από την ντουλάπα της το κόκκινο μαγιό που φορούσε στη σειρά «Baywatch» δίπλα στον Ντέιβιντ Χάσελχοφ και φωτογραφήθηκε με αλλά και χωρίς αυτό (!) από τον γνωστό φωτογράφο των σταρ Μάριο Τεστίνο. Από όποια γωνία κι αν έστησε τον φακό του ο Τεστίνο το αποτέλεσμα ήταν… χυμώδες. Ζουμερές καμπύλες, σφιχτό δέρμα αλλά και προκλητικά τατουάζ κοντά στα επίμαχα σημεία. Σε κάποια πόζα η Αντερσον στήθηκε με πλάτη μπροστά στον φακό και τραβώντας από στρατηγικά σημεία το μαγιό της άφησε να προβάλλουν σε πρώτο πλάνο τα γυμνά της οπίσθια, ενώ σε μία άλλη φωτογραφήθηκε φορώντας ένα βρεγμένο μαγιό από διάφανο ύφασμα, το οποίο περισσότερο διέγραφε παρά έκρυβε το πλούσιο στήθος της.
Για να ενισχύσει το λουκ της δροσερής παρουσίας, η πρώην τηλεοπτική ναυαγοσώστρια επέλεξε να πιάσει αλογοουρά τα μαλλιά της, αφού πρώτα έκανε μια βουτιά στη θάλασσα και τα άφησε να στεγνώσουν με το αλάτι της θάλασσας. Το βάψιμό της ήταν διακριτικό, όπως και τα αξεσουάρ της, τα οποία περιορίστηκαν σε ένα ζευγάρι μπίλιες-στρας για τα αφτιά.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η διάσημη ηθοποιός και μοντέλο γνωρίζει πολύ καλά πώς να ποζάρει μπροστά στην κάμερα, όταν στόχος είναι να εκτοξεύσει το εσωτερικό θερμόμετρο των αντρών. Οχι τυχαία, από το 1989 μέχρι το 2011 υπήρξε το αγαπημένο «κουνελάκι» του Χιου Χέφνερ πρωταγωνιστώντας σε περισσότερα εξώφυλλα από κάθε άλλο μοντέλο στο αντρικό περιοδικό «Playboy». Αν και στην προκειμένη περίπτωση το εξώφυλλο του περιοδικού είναι αφιερωμένο στη Ζιζέλ Μπούντχεν -καθότι «εγχώριο» προϊόν της Βραζιλίας- η φωτογράφηση της Πάμελα Αντερσον είναι αναμφίβολα αυτή που θα συζητηθεί περισσότερο.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΟΥ