Ενημέρωση από ένστολες καλλονές.
Στην καρδιά της τουριστικής περιόδου ξεκίνησε η μάχη της ενημέρωσης για τα δικαιώματα των επιβατών από το Λιμενικό Σώμα και την Ενωση Καταναλωτών Ελλάδος. Μέσα στα πλοία, αλλά και στις προβλήτες των λιμανιών Πειραιά, Ραφήνας και Λαυρίου μοιράζονται φυλλάδια για τα δικαιώματα του επιβάτη, καθώς και για τα διατιμημένα προϊόντα στα κυλικεία των πλοίων. Η ενημέρωση για τα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι επιβάτες προτού ταξιδέψουν ακτοπλοϊκώς είναι αδιάκοπη, ενώ μαζί με τα φυλλάδια, μέλη του Λιμενικού διανέμουν και τον νέο τιμοκατάλογο των κυλικείων. Εξάλλου η Ενωση Καταναλωτών Ελλάδος έχει επισημάνει την υποχρέωση να πωλούν οι καντίνες της οικονομικής θέσης στα πλοία έως και 30% φθηνότερα το εμφιαλωμένο νερό, το τσάι σε ρόφημα, τα τοστ και τους καφέδες. Σημειώνεται πως η μείωση των τιμών καθιερώθηκε από την αρχή του χρόνου με σχετική αγορανομική διάταξη του υπ. Ανάπτυξης. Στο φυλλάδιο, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ενωσης Μιχάλη Τσιφάκη, αναφέρονται είκοσι μία ερωτήσεις και απαντήσεις που έχουν σκοπό να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να γνωρίζουν τα δικαιώματα, αλλά και τις υποχρεώσεις τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Επίσης, υπάρχει πλέον στα επιβατηγά πλοία ειδικό έντυπο υποβολής παραπόνων επιβάτη στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα, τα οποίο βρίσκεται σε ειδική θήκη σε εμφανή σημεία. Παράλληλα, στα πλοία και τα πρακτορεία έκδοσης εισιτηρίων θα πρέπει να υπάρχει πίνακας στα ελληνικά και τα αγγλικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις επιβάτη και μεταφορέα.