Ανεξάντλητα τα ταλέντα της Κρουζ που σχεδίασε τα εσώρουχα, αλλά και σκηνοθέτησε τη σέξι διαφήμισή τους!
Τα έκανε όλα μόνη της! Σχεδίασε τα εσώρουχα, επέλεξε τα μοντέλα που θα τα φορούσαν, έγραψε το σενάριο της διαφήμισης κι έκανε τη σκηνοθεσία. Στο τέλος, πρόσθεσε και ολίγο από Χαβιέ Μπαρδέμ και πέτυχε το απόλυτα αισθησιακό αποτέλεσμα. Η Πενέλοπε Κρουζ, που απέκτησε το δεύτερο παιδί της μόλις πριν από μερικές μέρες, έδειξε ότι έχει πολύ περισσότερα ταλέντα από εκείνο της ηθοποιού. Με τη συμβολή -είναι η αλήθεια- της αδελφής της, Μόνικα, που είναι επίσης ηθοποιός, σχεδίασε μια κολεξιόν που απευθύνεται σε κάθε γυναίκα που θέλει να ξετρελάνει τον αγαπημένο της, νιώθοντας παράλληλα «θεά». Και μπορεί η ίδια λόγω της εγκυμοσύνης να μην εμφανίζεται στο βίντεο της διαφήμισης, φρόντισε όμως να προσλάβει μοντέλα… Α’ Εθνικής προκειμένου να δείξουν τι έφτιαξε, ενώ ένα πέρασμα έκανε και η αδελφή της, και ας ήταν επίσης έγκυος!
Σταρ των σταρ της διαφήμισης δεν είναι άλλη από την Ιρίνα Σάικ που γδύθηκε με τον σωστό τρόπο για να ξετρελάνει τους άντρες. Στο βίντεο γίνεται αντικείμενο αφοσίωσης του ηθοποιού Μιγκέλ Ανχελ Σιλβέστρε που την κυνηγά στη διάρκεια ενός πάρτι με τη συμμετοχή σέξι γυναικών. Τα καταφέρνει και παίρνει ως έπαθλο έναν χορό, μόνο για εκείνον. Λεπτομέρεια του σεναρίου που εμπνεύστηκε η Κρουζ είναι το γεγονός ότι ο γοητευτικός ηθοποιός βλέπει τα κορίτσια του πάρτι με εσώρουχα, όταν φορά γυαλιά ηλίου. Ολα αυτά όμως τελειώνουν ξαφνικά, όταν ο διευθυντής του, τον οποίο υποδύεται ο Χαβιέ Μπαρδέμ, τον ξυπνά από το όνειρο που έβλεπε.
Εκτός της διαφήμισης, η Κρουζ είχε την τόλμη να φτιάξει άλλο ένα βίντεο, με τα παρασκήνια των γυρισμάτων, στο οποίο έκανε και αποκαλύψεις αναφορικά με τις προθέσεις της όταν δημιουργούσε τη διαφήμιση. «Εχει σημασία να στείλεις το μήνυμα πως τα προϊόντα αφορούν κάθε γυναίκα. Μπορώ να βρω ομορφιά σε κάθε τύπο γυναίκας. Δεν ήθελα απλώς να δείξω τα όμορφα σώματα των μοντέλων. Ηθελα να πω μια ιστορία» δηλώνει η 39χρονη σταρ στο backstage που μαγνητοσκόπησε.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΟΥΝΔΟΥΛΑΚΗΣ