Λέμε το ψωμί… ψωμάκι

Μέχρι και το ψωμί αναγκάζεται να εντάξει στις αναγκαίες περικοπές του καθημερινού οικογενειακού προϋπολογισμού ο Ελληνας. Σύμφωνα με έρευνα που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος, λόγω της κρίσης πολλοί είναι εκείνοι που λένε το ψωμί… ψωμάκι, καθώς μία στις τέσσερις οικογένειες δηλώνει ότι αγοράζει λιγότερο ψωμί σε σχέση με την προηγούμενη διετία, ενώ εννέα στους δέκα επαγγελματίες αναφέρουν πτώση του τζίρου τους, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Καταγράφοντας τις αιτίες της μείωσης στην κατανάλωση ψωμιού, το 22,9% των επαγγελματιών επισημαίνει ότι οι περικοπές οφείλονται σε λόγους οικονομίας, ποσοστό διπλάσιο σε σχέση με εκείνο που είχε καταγραφεί προ διετίας. Βέβαια, ήδη από το 2011 το 76,3% των αρτοποιών δήλωνε ήδη μείωση του τζίρου, γεγονός που δείχνει την τραγική πτώση των πωλήσεων τα τελευταία χρόνια. Συγκεκριμένα, ο μέσος όρος μείωσης του τζίρου των αρτοποιείων καταγράφεται στο 36,73%. Η σχετικά μεγαλύτερη μείωση τζίρου καταγράφηκε στα προϊόντα ζαχαροπλαστικής και στα αρτοσκευάσματα.

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ