Volkswagen Golf

To bestseller της γερμανικής VW ανανεώθηκε αλλά και εξοπλίστηκε κρατώντας «καθαρό» το DNA του.


Το 1974, το Golf ήρθε να αντικαταστήσει τον αγαπημένο σε όλους μας Σκαραβαίο. Σήμερα, έπειτα από περίπου 39 χρόνια, η έβδομη γενιά Golf είναι πραγματικότητα. Το bestseller της VW (είχε πουλήσει μέχρι το 2012 πάνω από 29.000.000 αυτοκίνητα) κρατά πιστά τα χαρακτηριστικά του γνωρίσματα.


Οι μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά είναι το μεγαλύτερο μεταξόνιο που κάνει πιο άνετο το εσωτερικό του, δίνοντας επιπλέον χώρο στους επιβάτες και το νέο «πάτωμα» MQB που «αδυνατίζει» το μοντέλο, που ζυγίζει κοντά στα 1.200 κιλά (όσο περίπου το Golf του 1997).


Στο εσωτερικό, το ταμπλό είναι ανασχεδιασμένο με κλίση προς τον οδηγό και αποτελείται από μαλακά κυρίως υλικά. Το μοντέλο διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό του το σύστημα infotainment «Composition Color» με έγχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών. Επίσης, πρώτη φορά το Golf αποκτά ηλεκτρονικό χειρόφρενο.



Στο εξωτερικό του, τα νέα στοιχεία που πρόσθεσε ο σχεδιαστής Walter de Silva είναι τα μικρά τριγωνικά παραθυράκια στις εμπρός πόρτες και η πιο σπορ σχεδίαση των πίσω θυρών. Φυσικά, νέα είναι και τα φωτιστικά σώματα εμπρός (και πίσω) με ενσωματωμένα τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED (στις περισσότερες εκδόσεις). Στον δρόμο, το Golf αποπνέει την άνεση και την στιβαρότητα που πάντα το χαρακτήριζε.


Η ηχομόνωση και η απορροφητικότητα των αναρτήσεων «σβήνουν» τους δυσάρεστους θορύβους και τις λακκούβες της πόλης. Το νέο Golf «κρύβει» κάτω από το καπό του TSI βενζινοκινητήρες 1.2 (85 και 105 ίππων), 1.4 (122 και 140 ίππων) και τον τούρμπο ντίζελ 1.6 (105 ίππων). Τη χαμηλότερη κατανάλωση (μέση 4,7 lt/100km) έχει ο TSI βενζινοκινητήρας 1.4 140 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο DSG επτά ταχυτήτων που αγγίζει τα 5,8 λίτρα στα 100 km στην πόλη και τα 4,1 εκτός πόλης.


Η βασική έκδοση του Golf, Design, περιλαμβάνει: Επτά αερόσακους και αερόσακο γονάτων (για τον οδηγό), ESP, ABS με Brake Assist, ASR (σύστημα αντιολίσθησης κατά την επιτάχυνση), MSR (σύστημα αντιολίσθησης κατά την επιβράδυνση), EDL (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό), σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων «Multicollision Brake», σύστημα ασφάλισης Pre Crash, XDS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό), ηλεκτρικό χειρόφρενο με λειτουργία Auto-Hold, ένδειξη πίεσης ελαστικών, ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες.


+
Μας άρεσαν τα ποιοτικά υλικά και ο σχεδιασμός. Επίσης, ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης είναι πλούσιος. Στα θετικά, η χαμηλή κατανάλωση των κινητήρων. Εντυπωσιακό το σύστημα ραδιοπλοήγησης «Discover Pro» με οθόνη αφής 8 ιντσών με δυνατότητες 3D και WLAN hotspot.



Δεν μας άρεσε ότι η βασική έκδοση δεν διαθέτει (παρά τον πλούσιο εξοπλισμό) ζάντες αλουμινίου. Επίσης στα αρνητικά οι επιδόσεις του TSI βενζινοκινητήρα των 1.2 λίτρων, όπως και του υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα των 1.6 λίτρων με τα 105 άλογα.


ΖΑΧΟΣ ΜΟΥΛΙΝΟΣ

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ