«Αντίο» στο Facebook έχουν αρχίσει να λένε μαζικά οι έφηβοι.
«Αντίο» στο Facebook έχουν αρχίσει να λένε μαζικά οι έφηβοι, οι οποίοι πλέον στρέφονται σε εφαρμογές instant messaging, όπως το WhatsApp, το WweChat και το Kakao Talk. Όπως μαρτυρούν τα στοιχεία, το δημοφιλές σάιτ κοινωνικής δικτύωσης έπεσε θύμα της δικής του επιτυχίας, καθώς ανάμεσα στους 1,2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες του, περιλαμβάνονται πλέον μαμάδες, μπαμπάδες, θείοι και θείες που γεμίζουν το timeline με εμπνευσμένα μότο, φωτογραφίες χαριτωμένων ζώων και- το χειρότερο- σχόλια στις φωτογραφίες των παιδιών τους. Δεν αποτελεί έκπληξη επομένως το φαινόμενο της μαζικής εξόδου αυτών από το Facebook, που δεν αποτελεί πλέον πρόσφορο έδαφος για status updates χωρίς λογοκρισία, αλλά «υποχρεωτικό» εργαλείο επικοινωνίας που τα νεαρής ηλικίας άτομα διατηρούν επειδή το ίδιο κάνουν και όλοι οι υπόλοιποι.
Το fun κομμάτι της επικοινωνίας τους με τους φίλους τους έχει μεταφερθεί στα smartphones τους και συγκεκριμένα στις εφαρμογές τύπου chat. Η πιο δημοφιλής όλων, το WhatsApp υπολογίζεται ότι έχει περισσότερα από 350 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως, αριθμός κατά πολύ μεγαλύτερος ακόμα και από του Twitter, οι χρήστες του οποίου δεν ξεπερνούν τα 218 εκατομμύρια. Συγκεκριμένα, περίπου το 90% του πληθυσμού της Βραζιλίας, τα δυο τρίτα των Ρώσων και το 50% των Βρετανών χρησιμοποιούν messaging apps, ενώ μόνο το WhatsApp είναι εγκατεστημένο στο 95% όλων των smartphones της Ισπανίας. Οι πιο φανατικοί χρήστες και πρώτοι που υιοθέτησαν αυτές τις εφαρμογές είναι άτομα ηλικίας κάτω των 25 ετών.
ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΑΛΑΜΒΟΚΙΔΗ