Η φωτογράφιση του «V Magazine» με τα… παγωμένα, ανερχόμενα μοντέλα.
Από τα παιδικά όνειρα των κοριτσιών είναι εμπνευσμένη η τελευταία φωτογράφιση νυφικών για το «V Magazine». Γνωρίζοντας ότι η Μπάρμπι έχει υπάρξει η πιο αγαπημένη κούκλα των κοριτσιών και ότι η έκδοσή της με νυφικό έχει κάνει πολλά από αυτά να ονειρευτούν τη δική τους «μεγάλη ημέρα» στο πλευρό του δικού τους Κεν, οι υπεύθυνοι του περιοδικού αποφάσισαν να παρουσιάσουν τις νέες τάσεις της μόδας στα νυφικά φωτογραφίζοντας ανερχόμενα μοντέλα σαν πλαστικές κούκλες.
Η φωτογράφιση φέρει τίτλο «Cruise to the Altar» (Κρουαζιέρα προς το Ιερό), που δεν προϊδεάζει για το «κουκλίστικο» περιεχόμενό της. Τα μοντέλα ποζάρουν χωρίς έκφραση και κίνηση μπροστά στον φακό, προσπαθώντας να μιμηθούν τις κούκλες της παιδικής ηλικίας. Οχι τυχαία, για τη φωτογράφιση επιλέχθηκαν μόνο λευκά μοντέλα, τα οποία πόζαραν ως επί το πλείστον μπροστά σε ροζ κουφετί φόντο, που ενίσχυε την ατμόσφαιρα κοριτσίστικης αθωότητας.
Οι υπεύθυνοι επέλεξαν ανερχόμενα μοντέλα, όπως τη Σου Τζου Παρκ και τη Λιν Αρβιντσον, τις οποίες έντυσαν με νυφικά πασίγνωστων οίκων μόδας, όπως Lanvin, Givenchy, Alexander McQueen, Balmain και Vionnet. Πώς έχουν σκεφτεί λοιπόν οι μεγάλοι μόδιστροι τις νύφες της επόμενης σεζόν; Μέσα στη δαντέλα! Λείπουν πλέον τα πολλά φρου-φρου, οι ταφτάδες, τα τούλια και τα σιφόν. Κυριαρχεί η δαντέλα, και μάλιστα η λευκή δαντέλα, η οποία δίνει ζωή όχι μόνο σε κλασικά νυφικά φορέματα, αλλά και σε νυφικά σετ με… παντελόνι, όπως αυτό που σχεδίασε ο Michael Kors.
Τα λευκά νυφικά σύνολα των μοντέλων συνδυάζονται με ντελικάτα αξεσουάρ, γόβες Christian Louboutin και έντονο μακιγιάζ, που προβλέπει μεταξύ των άλλων λαμπερά στρας στις γραμμές των βλεφαρίδων. Αξίζει να σημειωθεί ότι μπροστά στον φακό του φωτογράφου Αντονι Μολ τα μοντέλα πόζαραν και με δημιουργίες της Zahia Dehar, της Αλγερινής πόρνης που κατάφερε να κερδίσει διεθνή φήμη ως σχεδιάστρια εσωρούχων με τη βοήθεια του Karl Lagerfeld. Το αποτέλεσμα της φωτογράφισης δημοσιεύεται στη χειμερινή έκδοση 2013-2014 του «V Magazine».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΟΥ