Οι Τζιόλης, Αθανασιάδης, Στοχ, Νίνης και Λίνο έγιναν μοντέλα για την καμπάνια των ρούχων του ΠΑΟΚ.
Γι’ αυτόν τον ρόλο δεν υπήρχαν εντολές από τον Χουμπ Στέφενς. Ο Αλέξανδρος Τζιόλης, ο Στέφανος Αθανασιάδης, ο Σωτήρης Νίνης, ο Μίροσλαβ Στοχ και ο Λίνο έκαναν χρέη μοντέλου για τις ανάγκες του λανσαρίσματος της σειράς ρούχων του ΠΑΟΚ!
Πάντως, αν κρίνουμε από το φωτογραφικό υλικό της διαφημιστικής καμπάνιας, οι παίκτες του «Δικεφάλου του Βορρά» λειτούργησαν με αξιοθαύμαστη εμπειρία. Οι πόζες, το στιλ, η κίνηση παραπέμπουν σε επαγγελματίες του χώρου. Κάποιες από τις εικόνες τραβήχτηκαν με φόντο γωνιές του γηπέδου της Τούμπας, ενώ άλλες έδειχναν τους ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ σε διάφορα χαρακτηριστικά σημεία της πόλης.
Ο «Δικέφαλος του Βορρά» ακολουθώντας τα βήματα ποδοσφαιρικών clubs της Ευρώπης λανσάρει μια νέα (αποκλειστική και ολοκληρωμένη) σειρά ρούχων που δημιουργήθηκε για άντρες, γυναίκες και παιδιά.
Με το καινούργιο λογότυπο
Στα προϊόντα υπάρχει το ολοκαίνουργιο λογότυπο της ομάδας, ενώ σε όλα τα ρούχα αποτυπώνεται το αυθεντικό ύφος και το στιλ του ΠΑΟΚ. Η σειρά αποτελείται από φόρμες, ζακέτες, φούτερ με κουκούλα, Τ-shirts και polo. Oπως ενημέρωσε χθες η «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ, ολόκληρη η συλλογή PFC, καθώς και τα υπόλοιπα αυθεντικά προϊόντα του συλλόγου θα πωλούνται τόσο από το επίσημο κατάστημα της ομάδας στην Τούμπα όσο και μέσω της διαδικτυακής μπουτίκ του ΠΑΟΚ.
Προφανώς οι άνθρωποι του «Δικεφάλου του Βορρά» θα περιμένουν να συνδυαστεί χρονικά το λανσάρισμα των ρούχων με μια νίκη επί του Αρη στο κυριακάτικο ντέρμπι. Αποτέλεσμα που είναι απαραίτητο για να επανέλθουν τα χαμόγελα στην ομάδα μετά το στραπάτσο στο Καραϊσκάκη από τον Ολυμπιακό.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΕΛΙΟΣ