«Yogurt Βoom»

Με τον κύκλο εργασιών να υπολογίζεται στα 1,6 δισ. δολάρια τον χρόνο, η Αμερική δεν «προσκύνησε» το ελληνικό γιαούρτι μόνο στο τραπέζι της, αλλά ετοιμάζεται να το «υποδεχτεί» και σε ολόκληρο το σπιτικό της.

Με τον κύκλο εργασιών να υπολογίζεται στα 1,6 δισ. δολάρια τον χρόνο, η Αμερική δεν «προσκύνησε» το ελληνικό γιαούρτι μόνο στο τραπέζι της, αλλά ετοιμάζεται να το «υποδεχτεί» και σε ολόκληρο το σπιτικό της. Αρωματικά μαντιλάκια, αποσμητικά, αντιρυτιδικές κρέμες, βρεφικά καλλυντικά εμπλουτισμένα με «greek yogurt» είναι η επόμενη μεγάλη επένδυση των εταιριών στο πλαίσιο του «Yogurt Βoom», της μεγαλύτερης μανίας των τελευταίων δεκαετιών στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.


Δεν υπάρχει μελέτη στις ΗΠΑ που να μην επιβεβαιώνει ότι η ξέφρενη κούρσα του ελληνικού γιαουρτιού θα αργήσει πολύ να φτάσει στη γραμμή του τερματισμού. Οπως σημειώνει η «Wall Street Journal», από το 2007 έως το 2012 το προϊόν που έχει τρελάνει τους Αμερικανούς έφτασε από το 1% στο 35% του συνόλου των πωλήσεων γιαουρτιού στις ΗΠΑ, ενώ η ζήτηση είναι σαρωτικά ανοδική και στο έτος που διανύουμε. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι η Νέα Υόρκη μετονομάστηκε από «Μεγάλο Μήλο» σε «Σίλικον Βάλεϊ του γιαουρτιού», όπως την αποκαλούν πλέον τα αμερικανικά ΜΜΕ.


Σύμφωνα με την τελευταία μελέτη της εταιρίας Affinnova, που ερευνά τις παγκόσμιες τάσεις με στόχο να καταγράψει τα ποσοστά εμπορικής επιτυχίας καινοτόμων προτάσεων, υπάρχει τουλάχιστον μια ντουζίνα προϊόντων με βάση το ελληνικό γιαούρτι που μπορούν να κατακτήσουν την αγορά της Αμερικής και όχι μόνο. «Ερευνήσαμε περίπου 40 πιθανά προϊόντα με τη βοήθεια 800 Αμερικανών καταναλωτών και διαπιστώσαμε ότι η εμπορική επιτυχία τουλάχιστον 12 από αυτών είναι σίγουρη» λέει ο Γουαλίντ Αλ-Ατρακι, πρόεδρος της εταιρίας. «Ηδη κάποιες από αυτές τις ιδέες έχουν αρχίσει να υλοποιούνται. Για παράδειγμα, κάποιες εταιρίες έχουν ήδη λανσάρει αντιρυτιδικές κρέμες» προσθέτει αναφερόμενος σε προϊόντα ομορφιάς ελληνικής εταιρίας (!) που διατίθενται εδώ και λίγους μήνες από αμερικανική πολυεθνική αλυσίδα.


Στη μελέτη, που έχει τίτλο «Γιατί το ελληνικό γιαούρτι είναι η επόμενη καταναλωτική υπερ-τάση της Αμερικής», τονίζεται επίσης ότι, εκτός από τις καλλυντικές κρέμες, που θεωρείται «σίγουρη» αγορά, ιδιαίτερα επιτυχημένα θα είναι τα βρεφικά προϊόντα περιποίησης εμπλουτισμένα με γιαούρτι (ήδη εταιρία-κολοσσός έχει δείξει ενδιαφέρον), αλλά και προϊόντα όπως η οδοντόπαστα ή τα αποσμητικά. Παράλληλα, η αγορά είναι «ώριμη», όπως τονίζει η μελέτη, για καινοτόμα προϊόντα διατροφής που βασίζονται στο ελληνικό γιαούρτι, για παράδειγμα, τα ντιπ, τα σμούθι ή ακόμη και τα έτοιμα πρωινά.


Celebrity yogurt


H τάση ενισχύεται, βεβαίως, και από τους επώνυμους της showbiz, που δηλώνουν ότι λατρεύουν το ελληνικό γιαούρτι τόσο γιατί είναι υγιεινό όσο και γιατί τους βοηθά να διατηρήσουν τη σιλουέτα τους. Το κορίτσι του «Sports Illustrated» Μπρούκλιν Ντέκερ, σύζυγος του τενίστα Αντι Ρόντικ, έχει δηλώσει ότι το θεωρεί σούπερ τροφή και το έχει εντάξει στην καθημερινή της διατροφή, η Μαρία Μενούνος το ίδιο, όπως επίσης και ο Ράιαν Γκόσλινγκ, ο Τζον Στάμος (που γύρισε και σχετικό διαφημιστικό), η Τζέσικα Λαβ Χιούιτ, ο Γουίλεμ Νταφόε.

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ