Σαλαμάκι στο αφτί και μια πίτσα για… κολιέ!

Ιαπωνικά κοσμήματα που ανοίγουν την όρεξη!

Τα τρόφιμα δίνουν «τροφή» στην έμπνευση και των δημιουργών κοσμημάτων. Ιαπωνική διαδικτυακή μπουτίκ λανσάρει μια σειρά γυναικείων αξεσουάρ που έχουν θέμα τις λιχουδιές, που μπορεί να είναι από σκουλαρίκια σε σχήμα σαλαμιού μέχρι κορδέλες για τα μαλλιά με αβγά και κολιέ λουκάνικο!

Η αληθοφάνεια των αξεσουάρ, που είναι κατασκευασμένα από πλαστικό, μπορεί να προκαλέσει γουργουρίσματα στην κοιλιά, η τιμή τους ωστόσο είναι λίγο τσιμπημένη! Ενδεικτικά, το κολιέ-πίτσα της εταιρείας Fake Food Hatanaka κοστίζει γύρω στα 88 ευρώ. Βέβαια, υπάρχουν και τα πιο «νηστίσιμα», όπως τα σκουλαρίκια-ελιές που κοστίζουν γύρω στα 11 ευρώ αλλά και το δαχτυλίδι-καρμπονάρα που πωλείται έναντι 19 ευρώ.

Οι στιλιστικές «νοστιμιές» περιλαμβάνουν ακόμα σκουλαρίκια-σούσι, πράσινες πιπεριές και χάμπουργκερ, τσιμπιδάκια-μπέικον για τα μαλλιά, λαστιχάκια-πατάτες τηγανητές και άλλα.

«H Hatanaka παράγει αυτά τα μοντέλα που βασίζονται στη βιομηχανία τροφίμων σ’ ένα μικρό αυτοδιαχειριζόμενο εργοστάσιο στην Τοροκοζάουα της Σαϊτάμα. Φτιάχνουμε ψεύτικο φαγητό που είναι ελκυστικό στην όψη χρησιμοποιώντας τις γνώσεις των ειδικών και την τέχνη έμπειρων μαστόρων», αναφέρει χαρακτηριστικά η ιστοσελίδα της Hatanaka. Η εταιρεία έχει αξιοποιήσει και με το παραπάνω τις δυνατότητες προώθησης που προσφέρουν οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, αφού έχει φτιάξει σελίδες τόσο στο Facebook όσο και στο Twitter!

Από αισθητικής άποψης οι δημιουργίες σίγουρα δεν μπορούν να κοντράρουν τα αξεσουάρ των μεγάλων ευρωπαϊκών οίκων, αλλά σίγουρα έχουν να πουν πολλά στις fashionistas που αρέσκονται να πειραματίζονται με δημιουργίες που κλείνουν το μάτι σε όσους δεν θεωρούν τον παλιμπαιδισμό αμαρτία. Μπορεί, δε, να καλύψει ακόμα και τις φιλοδοξίες γυναικών που θεωρούν ότι πρέπει να φωνάζουν και στιλιστικά ότι είναι πολύ «νόστιμες»!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ