Οταν ο χρόνος (για τους star) είναι χρήμα!

Ηθοποιοί και αθλητές πρωταγωνιστούν σε διαφημιστικές καμπάνιες για λογαριασμό γνωστών εταιριών ωρολογοποιίας.


Θεωρείται το απόλυτο αντρικό κόσμημα, επομένως δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι οι ακριβότεροι οίκοι ρολογιών επιλέγουν πάντα τα πιο γοητευτικά και ισχυρά ονόματα από τον χώρο της showbiz και του αθλητισμού για να διαφημίσουν τα νέα μοντέλα τους.


Από το 2003, οπότε έκαναν το ντεμπούτο τους στην αγορά, οι χρονογράφοι «Breitling for Bentley» έγιναν συνώνυμο του βρετανικού στιλ, επομένως η επιλογή του Ντέιβιντ Μπέκαμ ως παγκόσμιου πρεσβευτή του brand κάθε άλλο παρά έκπληξη προκάλεσε. Το concept της φωτογράφισης, που έλαβε χώρα στην έρημο της Καλιφόρνιας από τον Αμερικανό φωτογράφο Αντονι Μάντλερ, είχε σκοπό να αναδείξει την αρρενωπή, macho πλευρά του χαρακτήρα του πρώην ποδοσφαιριστή, πράγμα που αποδείχτηκε εξαιρετικά εύκολο.


Ο Τζορτζ Κλούνεϊ, αντιθέτως, φωτογραφήθηκε σε ένα εντελώς διαφορετικό σκηνικό για τις ανάγκες της διαφήμισης του Omega Seamaster, όπως άλλωστε επιβάλλει το όνομα της συλλογής. Ο άλλοτε πιο γοητευτικός άντρας του κόσμου ποζάρει στο πηδάλιο ταχύπλοου ατενίζοντας τον ορίζοντα.


Η ελβετική εταιρία Tissot, από την πλευρά της, ως επίσημος «χρονομετρητής» της διεθνούς ομοσπονδίας μπάσκετ FIBA, δεν θα μπορούσε παρά να επιλέξει έναν άνθρωπο από τον χώρο του μπάσκετ για τον ρόλο του «παγκόσμιου πρεσβευτή» της. Και βρήκε τον ιδανικό στο πρόσωπο του σταρ του NBA και αρχηγού της εθνικής Γαλλίας Τόνι Πάρκερ, ο οποίος μάλιστα υπέγραψε το συμβόλαιό του με την εταιρία στο κατάστημα των Champs Elysee στο Παρίσι και όχι στη Ζυρίχη, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο η Tissot να τιμήσει την καταγωγή του.


Ενα από τα μεγάλα ονόματα που επέλεξε η ελβετική TAG Heuer για να συμμετάσχουν στη νέα καμπάνια της με τίτλο «Οι ιππότες της σύγχρονης εποχής» είναι και ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο. Μαζί με τον Λούις Χάμιλτον, τη Μαρία Σαράποβα και τον Τάιγκερ Γουντς ο Αμερικανός σταρ επιλέχθηκε από τους υπευθύνους μάρκετινγκ της εταιρίας ως πρότυπο ισχυρής θέλησης για την κατάκτηση της επαγγελματικής καταξίωσης, η οποία ωστόσο συνοδεύεται και από περιβαλλοντικές ανησυχίες. «Θα μπορούσε να αναπαυθεί στις δόξες του και να απολαύσει το χολιγουντιανό στάτους του. Ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο όμως, λάτρης της φύσης, χρησιμοποιεί τη δύναμή του για κάτι περισσότερο» αναφέρει χαρακτηριστικά στην ιστοσελίδα της, η Tag Heuer.


Αγαπημένα παιδιά των οίκων υψηλής ωρολογοποιίας είναι μακράν οι τενίστες. Από τις πλέον μακρόχρονες χορηγίες στον χώρο του τένις είναι αυτή ανάμεσα στη Rolex και τον Ρότζερ Φέντερερ. Η εταιρία εξαγόρασε την αφοσίωση του Φέντερερ το 2006 αντί 12 εκατομμυρίων ευρώ, ποσό που αποτελούσε τότε το πιο επικερδές deal στον κόσμο ανάμεσα σε εταιρία ρολογιών και αθλητή. Εκτοτε ο Ελβετός ζωντανός θρύλος του τένις πρωταγωνιστεί σε όλες τις καμπάνιες της και κυκλοφορεί μόνιμα εκτός και εντός γηπέδου με κάποιο από τα μοντέλα της προσωπικής συλλογής του.


ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΑΛΑΜΒΟΚΙΔΗ

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ