«Καλή όρεξη» με φραγή στα smartphones

Εστιατόρια από το L.A. μέχρι τη Ρώμη απαγορεύουν στους πελάτες τους τη χρήση κινητών όταν γευματίζουν.

Ακρα του… κινητού σιωπή επικρατεί σε όλο και περισσότερα εστιατόρια, από το Λος Αντζελες μέχρι την Ιερουσαλήμ και από τη Νέα Υόρκη μέχρι τη Ρώμη.


Απηυδισμένοι από τις αλλεπάλληλες κλήσεις, τηλεφωνικές συνομιλίες, ανταλλαγές email και ειδοποιήσεις λήψης γραπτών ή άλλων μηνυμάτων, πολλοί είναι οι εστιάτορες αλλά και οι σεφ που αποφάσισαν να τοποθετήσουν δίπλα στο απαγορευτικό σήμα για το κάπνισμα και ένα απαγορευτικό για τη χρήση κινητών τηλεφώνων.


«Τα smartphones έχουν καταστρέψει τη σύγχρονη γευστική εμπειρία. Θα πρέπει να επιστρέψουμε σε μια πιο αθώα εποχή, τότε που πηγαίναμε στα ρεστοράν για να βρούμε καλή συντροφιά, να κουβεντιάσουμε και να απολαύσουμε ωραίο φαγητό» δηλώνει χαρακτηριστικά ο Τζαουντάτ Ιμπραχίμ, ιδιοκτήτης του εστιατορίου Abu Ghosh στην Ιερουσαλήμ, ο οποίος προσφέρει έκπτωση 50% επί του καταλόγου στους πελάτες που θα απενεργοποιήσουν το κινητό τους τηλέφωνο μόλις καθίσουν στο τραπέζι.


Το αποτέλεσμα; Η πελατεία του έχει έκτοτε διπλασιαστεί! Και δεν είναι ο μόνος. Εκπτωση 5% προσφέρει και ο Μαρκ Γκολντ, ιδιοκτήτης και σεφ του εστιατορίου Eva στο Λος Αντζελες, σε όσους αφήνουν το κινητό μαζί με το πανωφόρι τους στην γκαρνταρόμπα. «Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον στο οποίο να μπορεί κάποιος να απολαύσει το φαγητό και την παρέα του» εξηγεί ο Γκολντ, ενώ την ίδια στιγμή ειδικός χώρος για την αποθήκευση των κινητών έχει δημιουργηθεί και έξω από το εστιατόριο Osteria di Rubbiara στη Μόντενα της Ιταλίας.


Μηδενική ανοχή όχι μόνο στα κουδουνίσματα των κινητών τηλεφώνων, αλλά και στη φωτογράφιση των πιάτων και τη μεταφόρτωσή τους σε κάποια ιστοσελίδα του ίντερνετ υπάρχει στο ρεστοράν Rogue24 στην Ουάσινγκτον, ενώ στο εστιατόριο Eat στο Μπρούκλιν διοργανώνονται μία φορά τον μήνα γεύματα στα οποία οι επισκέπτες δειπνούν λες και βρίσκονται σε μοναστήρι. Αν κάποιος σπάσει τη σιωπή, του παίρνουν το πιάτο και τον οδηγούν έξω από το εστιατόριο!


Οσο για τους πελάτες; Μπορεί στην αρχή να δυσανασχετούν, όμως στο τέλος της βραδιάς αποχωρούν εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη τους στο προσωπικό.


ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΟΥ

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ