Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Love is in the air: Είπε το «ναι» την ώρα της πτήσης

Η αγάπη σε κάνει να πετάς στα σύννεφα, οπότε...

Ανέβηκε επικίνδυνα η θερμοκρασία με τη νέα φωτογράφιση της Ταραμπάνκο

Η Κάτια Ταραμπάνκο έφερε τον «καύσωνα» μέσα στον Απρίλιο....

Καμπάνα σε 74χρονο που «έλουζε» με χυδαία υπονοούμενα νεαρή σερβιτόρα στην Καβάλα

Καταδικάστηκε από το δικαστήριο για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας ένας...

Παπαθωμά και Πετράκος αμφισβητούν την ύπαρξη της αφρικανικής σκόνης

«Μας ψεκάζουν, μας σκοτώνουν με χημικά» βροντοφώναξαν η Θεοφανία...

Φτάνει στην τηλεόραση η προσωπική διαφήμιση

Οι εταιρείες θα… επιλέγουν το κοινό τους!

Διακοπή για διαφημίσεις; Στο μέλλον δεν θα χρειάζεται να αλλάζετε κανάλι, αδιαφορώντας για τα προϊόντα που διαφημίζονται. Και αυτό επειδή πολύ απλά θα σας αφορούν προσωπικά.


Η εξατομικευμένη διαφήμιση ετοιμάζεται να κάνει δυναμική εμφάνιση στην αμερικανική αγορά, μέσω της τεχνολογίας Addresable TV, που θα επιτρέπει στους διαφημιζομένους να επιλέξουν ακριβώς το κοινό στο οποίο θέλουν να απευθυνθούν, ώστε να μεγιστοποιούν την αποτελεσματικότητα της εκάστοτε καμπάνιας τους.


Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι στα σπίτια όπου υπάρχουν μωρά θα προβάλλονται για παράδειγμα περισσότερες διαφημίσεις για πάνες και βρεφικά γάλατα, ενώ ανάλογα με τις πολιτικές πεποιθήσεις κάθε οικογένειας θα προβάλλονται και τα σχετικά προεκλογικά διαφημιστικά σποτ.
 
Ηδη το Κογκρέσο βλέπει θετικά την εν λόγω υπηρεσία, καθώς όχι μόνο θα επιτρέπει στις εταιρίες να ξοδεύουν πιο έξυπνα το μπάτζετ που διαθέτουν για διαφήμιση, αλλά θα εξυπηρετεί και τα μέλη του σε προεκλογική περίοδο.
 
Η στοχευμένη προβολή διαφημίσεων μπορεί να γίνει εφικτή μέσα από τη συγκέντρωση δημογραφικών δεδομένων, αλλά και πληροφοριών γύρω από τον τρόπο ζωής των ανθρώπων. Χωρίς ο τηλεθεατής να το συνειδητοποιεί, θα αρχίσει να βλέπει διαφημίσεις που τον ενδιαφέρουν περισσότερο όταν θα παρακολουθεί κάποιο πρόγραμμα, υπό την προϋπόθεση ότι το δίκτυό του θα στηρίζει τη συγκεκριμένη τεχνολογία.


Ηδη δύο δορυφορικά κανάλια στις ΗΠΑ προχώρησαν σε συμφωνία με πελάτες από τον χώρο της πολιτικής. Ο όμιλος στον οποίο ανήκει το NBC άνοιξε την πόρτα του στους διαφημιστές ώστε να προσεγγίσουν στοχευμένα περίπου 20 εκατομμύρια νοικοκυριά, μέσω των υπηρεσιών video on demand.


Μελλοντικά οι «προσωπικές» διαφημίσεις θα αποτελούν πραγματικότητα και στη live ροή των τηλεοπτικών προγραμμάτων. Προς το παρόν, τα δίκτυα επιτρέπεται να πουλήσουν μόνο δύο λεπτά στοχευμένων διαφημίσεων ανά μία ώρα, ωστόσο μελλοντικά -με την εξέλιξη της τεχνολογίας- το τοπίο θα διαμορφωθεί διαφορετικά.


ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΑΛΑΜΒΟΚΙΔΗ

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ο «Satiros II» έριξε αυλαία παρέα με τη Σαπουντζάκη

Φινάλε με γέλιο, συγκίνηση και μια αγκαλιά που συζητήθηκε....

Το Σεπτέμβριο στη Μητρόπολη Αθηνών ο γάμος της πριγκίπισσας Θεοδώρας και του Κουμάρ

Μετά το πένθος της απώλειας του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου,...

Υπάλληλοι του δημάρχου Γιάννη Μώραλη τα στελέχη της «Θύρας 7» που συμμετείχαν στη δολοφονία του Λυγγερίδη!

«Μεροκάματα» στον Δήμο Πειραιά επί ημερών Γιάννη Μώραλη έκαναν...

Καρφιά Σολωμού για την Μπάρκα

«Καμπανιά» από τη Μαρία Σολωμού. «Δεν θα πάω ποτέ...

Οι καλεσμένες στην επίδειξη του Paris Valtadoros «έσβησαν» τα μοντέλα

Fashion show και στο... front row παρατηρήθηκε στην επίδειξη...

Ο Σταϊκούρας θαυμαστής της sexy Μαρίας Τζινέρη

Δεν ήταν και λίγοι οι παρευρισκόμενοι σε εγκαίνια έργων...