Τετάρτη, 29 Νοεμβρίου, 2023

Λάμπρος Κωνσταντέας: Το μήνυμα του ηθοποιού μετά το «θάνατό» του στους «Παγιδευμένους»

Ο Λάμπρος Κωνσταντέας ολοκλήρωσε τα γυρίσματα της σειράς «Παγιδευμένοι»...

Μαρία Αλεξάνδρου: «Η κόρη μου με έσωσε από τη βουλιμία»

Χάρη στην κόρη της, που ήρθε στον κόσμο πριν...

«Παγιδευμένοι»: Ο θυμός του Βερβερίδη για τον χαμό του εγγονού του τον...

Πολλές οι εξελίξεις στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Παγιδευμένοι».Η...

H Δήμητρα Αλεξανδράκη ξέσπασε σε κλάματα: «Κάνω δημόσια έκκληση…»

Η Δήμητρα Αλεξανδράκη, παραβρέθηκε καλεσμένη στο πλατό της εκπομπής...

Φτάνει στην τηλεόραση η προσωπική διαφήμιση

Οι εταιρείες θα… επιλέγουν το κοινό τους!

Διακοπή για διαφημίσεις; Στο μέλλον δεν θα χρειάζεται να αλλάζετε κανάλι, αδιαφορώντας για τα προϊόντα που διαφημίζονται. Και αυτό επειδή πολύ απλά θα σας αφορούν προσωπικά.


Η εξατομικευμένη διαφήμιση ετοιμάζεται να κάνει δυναμική εμφάνιση στην αμερικανική αγορά, μέσω της τεχνολογίας Addresable TV, που θα επιτρέπει στους διαφημιζομένους να επιλέξουν ακριβώς το κοινό στο οποίο θέλουν να απευθυνθούν, ώστε να μεγιστοποιούν την αποτελεσματικότητα της εκάστοτε καμπάνιας τους.


Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι στα σπίτια όπου υπάρχουν μωρά θα προβάλλονται για παράδειγμα περισσότερες διαφημίσεις για πάνες και βρεφικά γάλατα, ενώ ανάλογα με τις πολιτικές πεποιθήσεις κάθε οικογένειας θα προβάλλονται και τα σχετικά προεκλογικά διαφημιστικά σποτ.
 
Ηδη το Κογκρέσο βλέπει θετικά την εν λόγω υπηρεσία, καθώς όχι μόνο θα επιτρέπει στις εταιρίες να ξοδεύουν πιο έξυπνα το μπάτζετ που διαθέτουν για διαφήμιση, αλλά θα εξυπηρετεί και τα μέλη του σε προεκλογική περίοδο.
 
Η στοχευμένη προβολή διαφημίσεων μπορεί να γίνει εφικτή μέσα από τη συγκέντρωση δημογραφικών δεδομένων, αλλά και πληροφοριών γύρω από τον τρόπο ζωής των ανθρώπων. Χωρίς ο τηλεθεατής να το συνειδητοποιεί, θα αρχίσει να βλέπει διαφημίσεις που τον ενδιαφέρουν περισσότερο όταν θα παρακολουθεί κάποιο πρόγραμμα, υπό την προϋπόθεση ότι το δίκτυό του θα στηρίζει τη συγκεκριμένη τεχνολογία.


Ηδη δύο δορυφορικά κανάλια στις ΗΠΑ προχώρησαν σε συμφωνία με πελάτες από τον χώρο της πολιτικής. Ο όμιλος στον οποίο ανήκει το NBC άνοιξε την πόρτα του στους διαφημιστές ώστε να προσεγγίσουν στοχευμένα περίπου 20 εκατομμύρια νοικοκυριά, μέσω των υπηρεσιών video on demand.


Μελλοντικά οι «προσωπικές» διαφημίσεις θα αποτελούν πραγματικότητα και στη live ροή των τηλεοπτικών προγραμμάτων. Προς το παρόν, τα δίκτυα επιτρέπεται να πουλήσουν μόνο δύο λεπτά στοχευμένων διαφημίσεων ανά μία ώρα, ωστόσο μελλοντικά -με την εξέλιξη της τεχνολογίας- το τοπίο θα διαμορφωθεί διαφορετικά.


ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΑΛΑΜΒΟΚΙΔΗ

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πάνος Μιχαλόπουλος: Νέα φωτογραφία του ηθοποιού όπως είναι σήμερα στα 74 του

Ο Πάνος Μιχαλόπουλος έχει γράψει λαμπρή στον κινηματογράφο, το...

«Ο παράδεισος των κυριών»: Η Ματούλα έρχεται αντιμέτωπη με μια πολύ δυσάρεστη έκπληξη

Ένα κακό μαντάτο φέρνει μεγάλη ανησυχία στο ζαχαροπλαστείο, στον...

Αργύρης Παπαργυρόπουλος: Τα βέλη στον Κασσελάκη και η λατρεία στον αείμνηστο βασιλιά Κωνσταντίνο

Το δεύτερο μέρος της συνέντευξης του Αργύρη Παπαργυρόπουλου μετά...

Μπέος κατά Λιάγκα on air: «Με τη σύζυγό σου τη Φαίη είπες δεν θέλω τα παιδιά μου να γίνουν γκέι»

Μεγάλη ένταση υπήρξε ανάμεσα στον Γιώργο Λιάγκα και τον...

Απάτη με ινστιτούτο αισθητικής – Χρησιμοποιούσαν τα ονόματα παρουσιαστριών για την προώθηση προϊόντων

Ο Ασκός του Αιόλου που άνοιξε για πολυδιαφημισμένο ινστιτούτο...

Γιώργος Λιάγκας: «Με ενοχλεί η βαφή, αυτό το κομοδινί που βάζει στα μαλλιά του ο…»

Ο Γιώργος Λιάγκας κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Το πρωινό» τη Δευτέρα βλέποντας πλάνα με γνωστό κύριο της τηλεόρασης που βάφει τα μαλλιά του έκανε

«Θα βρεθείς σε χαντάκι» – Ποιοι απειλούν τον Αργύρη Παπαργυρόπουλου – «Σπάει» τη σιωπή του

Ο άρχοντας της αθηναϊκής νύχτας Αργύρης Παπαργυρόπουλος είναι γεμάτος...