Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Ντου διαρρηκτών στο σπίτι του Λούκα Βιλντόζα!

Θύμα διάρρηξης έπεσε το βράδυ της Τρίτης ο Αργεντινός...

Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη αποκάλυψε τον φόβο της για τα πουλιά!

Στο... κλαμπ της πτηνοφοβίας εντάσσεται πλέον και η Ευρυδίκη...

Πασχαλινή γιορτή αλληλεγγύης από τους Γιατρούς του Κόσμου

Stelios Foundation Conference Hall – Cine Paris – Σάββατο...

«Survivor»: Ο Γιάννης απείλησε με «κάνα χαστούκι» τη Σταυρούλα, που τον αποκάλεσε...

Αδιανόητα πράγματα στο «Survivor». Ο Γιάννης Περπατάρης απείλησε «να...

O πιτσαδόρος και το χρυσό φιλοδώρημα!

Κέρδισε 1.000 δολάρια τη βραδιά των Οσκαρ και έκανε δωρεάν διαφήμιση στην επιχείρηση, που σε άλλη περίπτωση θα του κόστιζε 10.000.000 δολάρια!

Και το Οσκαρ φιλοδωρήματος πήγε στον… πιτσαδόρο! Η Ελεν ντε Τζενέρις, η παρουσιάστρια που έβαλε τους σταρ στη θέση του τηλεθεατή, αφού παρήγγειλε πίτσες για όλους κατά τη διάρκεια της απονομής των Οσκαρ, παρέδωσε η ίδια το ύψους 1.000 δολαρίων (726 ευρώ) φιλοδώρημα στο delivery boy καλώντας το στην εκπομπή της την επόμενη κιόλας ημέρα.

Ο Εντγκαρ Μαρτιροϊσάν δεν είναι μόνο διανομέας, αλλά και ιδιοκτήτης, αφού έχει μαζί με τον αδερφό του την πιτσαρία της αλυσίδας Big Mama’s & Papa’s Pizzeria στο Χόλιγουντ. Το ποσό που παρέλαβε ήταν το άθροισμα του πουρμπουάρ που έριχναν οι σταρ στο καπέλο του Φάρελ Γουίλιαμ, συν ένα ποσό που έβαλε από την τσέπη της η Ντε Τζενέρις.

Επειδή η παράδοση του φιλοδωρήματος δεν είχε γίνει αμέσως στον πιτσαδόρο, πολλοί ήταν αυτοί που είχαν πει ότι δεν ήταν πολύ κομψό τόσοι πάμπλουτοι να εμπαίζουν έναν άνθρωπο του μεροκάματου. Προφανώς όμως βιάστηκαν, αφού η ντε Τζενέρις ήθελε να κάνει το εύρημά της με την παραγγελία πίτσας sequel που θα ωφελούσε και την εκπομπή της.

Δεν ωφελήθηκε όμως μόνο το «Ellen De Generis Show». Οι γνωρίζοντες τα διαφημιστικά πράγματα υποστηρίζουν ότι ο μεγαλύτερος νικητής της βραδιάς των Οσκαρ δεν ήταν ούτε η ταινία «Gravity» ούτε η ταινία «12 Years a Slave», αλλά η αλυσίδα Big Mama’s & Papa’s Pizzeria, η οποία εξασφάλισε δωρεάν διαφήμιση που σε κάθε άλλη περίπτωση θα της κόστιζε 10 εκατομμύρια δολάρια (7,2 εκατομμύρια ευρώ). Ενδεικτικό είναι ότι, σύμφωνα με το περιοδικό «Variety», ένα διαφημιστικό σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια της απευθείας μετάδοσης των βραβείων της Ακαδημίας Κινηματογράφου κοστίζει γύρω στο 1,8 εκατ. δολάρια (1,3 εκατ. ευρώ). Δεδομένου δε ότι η παρουσιάστρια επί δύο λεπτά μοίραζε τα κομμάτια στους διάσημους καλεσμένους, ενώ για ένα λεπτό μάζευε φιλοδωρήματα, σύμφωνα με το σάιτ TMZ, η αλυσίδα πίτσας εξασφάλισε την καλύτερη συμφωνία για διαφήμιση στην ιστορία της τηλεόρασης!

Περιγράφοντας την εμπειρία του, ο Εντγκαρ Μαρτιροϊσάν στη συνέντευξη που παραχώρησε στην Ντε Τζενέρις είπε ότι αυτό που του συνέβη ήταν τρελό. «Οταν έφτασα, μου είπαν αρχικά να περιμένω στα παρασκήνια και μετά βγήκες εσύ και μου είπες ότι έπρεπε να σε ακολουθήσω στη σκηνή. Σοκαρίστηκα!» εξήγησε ο πιο διάσημος πλέον πιτσαδόρος του κόσμου.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Καρφιά Σολωμού για την Μπάρκα

«Καμπανιά» από τη Μαρία Σολωμού. «Δεν θα πάω ποτέ...

Στο σφυρί η «Κόμισσα» του Γεωργούλη που φωνάζει για την αθωότητά του

Αντιμέτωπη με το… σφυρί βρίσκεται δεύτερη φορά σε διάστημα...

Ο «Satiros II» έριξε αυλαία παρέα με τη Σαπουντζάκη

Φινάλε με γέλιο, συγκίνηση και μια αγκαλιά που συζητήθηκε....

Ο Σταϊκούρας θαυμαστής της sexy Μαρίας Τζινέρη

Δεν ήταν και λίγοι οι παρευρισκόμενοι σε εγκαίνια έργων...

Το Σεπτέμβριο στη Μητρόπολη Αθηνών ο γάμος της πριγκίπισσας Θεοδώρας και του Κουμάρ

Μετά το πένθος της απώλειας του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου,...

Στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. ο μάνατζερ του τράπερ Trannos για όσα έγιναν στου Ρέντη

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις από την αστυνομική επιχείρηση «μαμούθ»...

Η Πωλίνα Σανταλοβάκη έδωσε σημεία ζωής

Ενώ είναι μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας η...