Οι celebrities που φωτογράφισε η Ανι Λίμποβιτς χώρεσαν στο άλμπουμ το οποίο θα ξεφυλλίζεται σε ένα σταντ.
Βιβλίο διαστάσεων «σούμο», με τη Νικόλ Κίντμαν να κάνει γκριμάτσες, τη Γούπι Γκόλντμπεργκ να κάνει… κοντράστ μέσα σε μπανιέρα γεμάτη γάλα και τη λάτρη του ανδρόγυνου στιλ Ελεν Ντε Τζενέρις να φοράει μπικίνι, ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει η Ανι Λίμποβιτς φιλοδοξώντας να συγκεντρώσει σε ένα άλμπουμ τα κλικ που την έχουν «στέψει» μία από τις πιο διάσημες φωτογράφους του κόσμου. Δεδομένου ότι πρόκειται για μία συλλογή σταρ του κινηματογράφου και της μουσικής, πολιτικών, αθλητών και άλλων επιφανών που έχουν ποζάρει κατά καιρούς μπροστά στον φακό της για μεγάλα περιοδικά όπως το «Rolling Stone», το «Vanity Fair» και η «Vogue», το βιβλίο αυτό θα κοστίζει 2.000 ευρώ!
Τόσο το περιεχόμενο όσο και η τιμή προδίδουν ότι αυτό το λεύκωμα σε συνεργασία με τον εκδοτικό οίκο Taschen θα κυκλοφορήσει σε έκδοση για συλλέκτες. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα τυπωθεί σε λίγα αντίτυπα, ενώ για να τονιστεί η ξεχωριστή διάσταση αυτού του λευκώματος, στον αγοραστή του θα δίνεται κι ένα τρίποδο σταντ, σαν κι αυτά που στηρίζουν συνήθως πίνακες. Η 64χρονη Λίμποβιτς δίνει μάλιστα πολύ μεγάλη σημασία στο σταντ.
«Στην πραγματικότητα δεν είναι ένα βιβλίο, Κάθεται πάνω σε ένα σταντ. Μπορεί κανείς να δει μια φωτογραφία που του αρέσει και να αφήσει το βιβλίο ανοικτό σε αυτή και κατά κάποιο τρόπο να την έχει σαν πίνακα στον χώρο του» εξηγεί η φωτογράφος σε σχετική συνέντευξη που παραχώρησε στο σάιτ του εκδοτικού οίκου Taschen. Η φωτογράφος αποκαλύπτει επίσης ότι το χαρτί που θα χρησιμοποιηθεί στο βιβλίο ήταν κάτι που συζητήθηκε πολύ από τους συντελεστές. «Ο επικεφαλής της παραγωγής Φρανκ Γκέρχαρντ προβληματιζόταν για το πώς θα έδειχναν οι φωτογραφίες πάνω στο σταντ ανάλογα με το χαρτί που θα χρησιμοποιούσαμε. Στην αρχή δεν μπορούσα να καταλάβω πόσο σημαντικό ήταν το χαρτί στο αποτέλεσμα» παραδέχεται η Λίμποβιτς, προσθέτοντας ότι είναι δύσκολο να σχεδιάσει κανείς ένα βιβλίο που στην πραγματικότητα δεν είναι βιβλίο. «Δεν είμαι σίγουρη ότι πετύχαμε τελείως αυτό που είχαμε στο μυαλό μας, αλλά προσπαθήσαμε. Δεν είναι ένα βιβλίο που θα ακουμπήσει κανείς στα πόδια του. Θα το κοιτάζει από απόσταση. Μια φωτογραφία κάθε φορά» εξηγεί προσπαθώντας να δώσει το στίγμα που ξεχωριστού αυτού του νέου φωτογραφικού άλμπουμ.
Η Λίμποβιτς φαίνεται ότι εργάστηκε σκληρά -όσο και όταν τραβούσε τις φωτογραφίες- προκειμένου να συλλέξει τις καλύτερες λήψεις της, να τις συγκεντρώσει και να βρει την καλύτερη δυνατή σειρά με την οποία θα τις παρουσιάσει στο βιβλίο της. Φωτογραφίες στις οποίες, όπως εξηγεί, λειτούργησε ως παρατηρητής και όχι ως σκηνοθέτιδα.