Τετάρτη, 17 Απριλίου, 2024

Η Μαρίνα Σάττι μίλησε για όλους και για όλα πριν από...

«Ζαριά» με τους δημοσιογράφους έριξε η Μαρίνα Σάττι και......

Το φιλί στο στόμα της Βίσση και του ΛεΠα στην πίστα 35...

Η φιλία, η σχέση, η εκτίμηση και ο σεβασμός...

«Επίσημη» Μαλέσκου στο Open

Σας έλειψε η Μαλέσκου; Αν ναι, τότε θα δείτε...

Βασάλος και Αγγελόπουλος «μονομαχούν» για το ριάλιτι «Exathlon» που έρχεται στην TV

Kαλέ, τι μονομαχία είναι αυτή για το νέο ριάλιτι...

«Πόλεμος» σε στάσεις του μετρό για τις αμβλώσεις

Σφοδρή αντιπαράθεση προκάλεσε η καμπάνια κατά των αμβλώσεων με αφίσες που αναρτήθηκαν σε σταθμούς του μετρό.

Το πρωί της Δευτέρας επιβάτες αντίκρισαν αφίσα της διαφημιστικής εκστρατείας «Αφήστε με να ζήσω», στην οποία αναφερόταν: «Ήξερες ότι από τη 18η ημέρα χτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από τη 10η εβδομάδα νιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή».

Οι αφίσες είχαν τοποθετηθεί σε σταθμούς του μετρό και μέσα σε ελάχιστο χρόνο ξεκίνησε στο διαδίκτυο ένας πόλεμος αντιπαραθέσεων. Ο… πόλεμος της αφίσας κατέκλυσε τα κοινωνικά δίκτυα και ο θόρυβος έφτασε ως τη διοίκηση της εταιρίας και προκάλεσε και πολιτικές αντιδράσεις από συγκεκριμένους «κύκλους», καθώς ο πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς πήρε θέση γράφοντας στο twitter: «Μέσα στο μετρό κάνουν την εμφάνισή τους προπαγανδιστικές αφίσες που επιχειρούν να καταστρατηγήσουν ένα νομοθετημένο γυναικείο δικαίωμα. Απαράδεκτο».

9 φ3 4967193
Ο Κώστας Καραμανλής

Και στο facebook

Από την πλευρά του, ο εκπρόσωπος Τύπου του ΚΙΝ.ΑΛ. Παύλος Χρηστίδης έγραψε, μεταξύ άλλων, στο facebook: «Είναι επιλογή και δικαίωμα της κάθε γυναίκας η πρόσβαση στη νόμιμη και ασφαλή έκτρωση, με βάση τα διεθνή ιατρικά πρωτόκολλα. Αντιλήψεις σαν αυτές που βλέπουμε στις αφίσες είναι μεσαιωνικές. Τι ακριβώς κάνει η διοίκηση του μετρό;»

Λόγω της διάστασης που πήρε το θέμα, ο υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής έδωσε εντολή να κατέβει η αφίσα από τους σταθμούς του μετρό. Παράλληλα, στην ανακοίνωση του υπουργείου υπήρξαν αιχμές προς τη ΣΤΑΣΥ Α.Ε., που είναι υπεύθυνη για τις διαφημίσεις στο μετρό: «Οι καμπάνιες που γίνονται στους δημόσιους χώρους δεν πρέπει να διχάζουν την κοινή γνώμη ούτε ασφαλώς να προσβάλλουν γυναίκες που έχουν αναγκαστεί να κάνουν μια τέτοια δύσκολη επιλογή στη ζωή τους. Για τον λόγο αυτόν, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάλεσε τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο επέτρεψε μια τέτοια καμπάνια».

Στο κίνημα «Αφήστε με να ζήσω», που βρίσκεται πίσω από την καμπάνια για την οποία πλήρωσε 2.800 ευρώ στο μετρό, συμμετέχουν 19 Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία Αθηνών και η Ανωτάτη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδος. Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα του, σκοπός του είναι «η προώθηση του σεβασμού της ανθρώπινης ζωής από τη σύλληψή της και η προάσπιση των δικαιωμάτων του αγέννητου παιδιού».

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Ολα στον αέρα» από τη Ζευγαρά

Η Λένα Ζευγαρά, η οποία παρασύρει με τις ερμηνείες...

Η περιπέτεια του πατέρα του Τζέιμς Καφετζή

Ποιος Τζέιμς; Ο πατέρας του, ο Λευτέρης, είναι ο...

Η μισή ελληνική τηλεόραση (από παρουσιαστές μέχρι ηθοποιούς) φλερτάρει με την Ευρωβουλή!

«Φώτα, κάμερα, πάμε!» είναι το σύνθημα των ευρωεκλογών 2024...

«Σύμμαχος» του Καρβέλα ο Λαζόπουλος

Τη περιβόητη συνέντευξη του Νίκου Καρβέλα στη Νίκη Λυμπεράκη...

Διπλός Λιάγκας στον ΑΝΤ1

Ο Γιώργος Λιάγκας όλα τα σφάζει, όλα τα μαχαιρώνει!...