«Πόλεμος» σε στάσεις του μετρό για τις αμβλώσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν!

Σφοδρή αντιπαράθεση προκάλεσε η καμπάνια κατά των αμβλώσεων με αφίσες που αναρτήθηκαν σε σταθμούς του μετρό.

Το πρωί της Δευτέρας επιβάτες αντίκρισαν αφίσα της διαφημιστικής εκστρατείας «Αφήστε με να ζήσω», στην οποία αναφερόταν: «Ήξερες ότι από τη 18η ημέρα χτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από τη 10η εβδομάδα νιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή».

Οι αφίσες είχαν τοποθετηθεί σε σταθμούς του μετρό και μέσα σε ελάχιστο χρόνο ξεκίνησε στο διαδίκτυο ένας πόλεμος αντιπαραθέσεων. Ο… πόλεμος της αφίσας κατέκλυσε τα κοινωνικά δίκτυα και ο θόρυβος έφτασε ως τη διοίκηση της εταιρίας και προκάλεσε και πολιτικές αντιδράσεις από συγκεκριμένους «κύκλους», καθώς ο πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς πήρε θέση γράφοντας στο twitter: «Μέσα στο μετρό κάνουν την εμφάνισή τους προπαγανδιστικές αφίσες που επιχειρούν να καταστρατηγήσουν ένα νομοθετημένο γυναικείο δικαίωμα. Απαράδεκτο».

Ο Κώστας Καραμανλής

Και στο facebook

Από την πλευρά του, ο εκπρόσωπος Τύπου του ΚΙΝ.ΑΛ. Παύλος Χρηστίδης έγραψε, μεταξύ άλλων, στο facebook: «Είναι επιλογή και δικαίωμα της κάθε γυναίκας η πρόσβαση στη νόμιμη και ασφαλή έκτρωση, με βάση τα διεθνή ιατρικά πρωτόκολλα. Αντιλήψεις σαν αυτές που βλέπουμε στις αφίσες είναι μεσαιωνικές. Τι ακριβώς κάνει η διοίκηση του μετρό;»

Λόγω της διάστασης που πήρε το θέμα, ο υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής έδωσε εντολή να κατέβει η αφίσα από τους σταθμούς του μετρό. Παράλληλα, στην ανακοίνωση του υπουργείου υπήρξαν αιχμές προς τη ΣΤΑΣΥ Α.Ε., που είναι υπεύθυνη για τις διαφημίσεις στο μετρό: «Οι καμπάνιες που γίνονται στους δημόσιους χώρους δεν πρέπει να διχάζουν την κοινή γνώμη ούτε ασφαλώς να προσβάλλουν γυναίκες που έχουν αναγκαστεί να κάνουν μια τέτοια δύσκολη επιλογή στη ζωή τους. Για τον λόγο αυτόν, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάλεσε τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο επέτρεψε μια τέτοια καμπάνια».

Στο κίνημα «Αφήστε με να ζήσω», που βρίσκεται πίσω από την καμπάνια για την οποία πλήρωσε 2.800 ευρώ στο μετρό, συμμετέχουν 19 Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία Αθηνών και η Ανωτάτη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδος. Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα του, σκοπός του είναι «η προώθηση του σεβασμού της ανθρώπινης ζωής από τη σύλληψή της και η προάσπιση των δικαιωμάτων του αγέννητου παιδιού».

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Βόμβες Τράγκα»! Καταιγιστικές αποκαλύψεις που θα συζητηθούν

«ΧΕΙΜΑΡΡΟΣ» ΠΟΥ ΠΑΡΑΣΕΡΝΕΙ ΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΡΑΓΚΑΣ ❱❱ Ο γνωστός δημοσιογράφος...

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Παιχνίδια ΟΠΑΠ: Επαναφορά με κέρδη μετά το lockdown

Τα παιχνίδια του ΟΠΑΠ επέστρεψαν δυναμικά μετά το lockdown,...

Νέα «πυρά» από τον Στέλιο Χατζηιωάννου στους αχρείους της easyJet

Τη δικαιολογημένη οργή του Στέλιου Χατζηιωάννου προκάλεσε η είδηση...