Η… καταστροφή του Mega

Βουτιά στην τηλεθέαση έκανε τη Δευτέρα το δελτίο ειδήσεων του μεγάλου καναλιού – Προτίμησαν άλλη ενημέρωση και Μουντιάλ

«Μαύρη Δευτέρα» για το Mega. Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του καναλιούήρθε τελευταίο και καταϊδρωμένο στον πίνακα τηλεθέασης κι αμέσως χτύπησε… συναγερμός στους ιθύνοντες. Το ζητούμενο πλέον είναι να γίνουν αλλαγές τόσο στο προφίλ και τη φυσιογνωμία του όσο και σε κάποιους από τους βασικούς συντελεστές του.

Το τηλεοπτικό κοινό φαίνεται ότι τιμωρεί το δελτίο του Mega για τη στάση που κράτησε και συνεχίζει να κρατά τα τελευταία χρόνια -του Μνημονίου και της οικονομικής κρίσης-, με αποτέλεσμα να… δραπετεύει συχνά στις ειδήσεις άλλων καναλιών. Πόσο μάλλον τώρα που το Mega δεν έχει δυνατό lead in, ώστε να του δώσει κάποια ώθηση στα νούμερα. Ετσι το βράδυ της Δευτέρας η τηλεθέαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του καναλιού της Μεσογείων έφτασε μόλις στο 11,2% στο γενικό σύνολο και στο 8,2 % στα νεανικά κοινά. Οι τηλεθεατές προτίμησαν να ενημερωθούν για την πολιτική επικαιρότητα από άλλα δελτία, αλλά και να παρακολουθήσουν τους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος στη ΝΕΡΙΤ.

Την πρώτη θέση στον πίνακα τηλεθέασης κατέλαβαν οι ειδήσεις του ΑΝΤ1, με 18,5% στο σύνολο και 15,2% στις ηλικίες 15-44. Την ίδια ώρα ο αγώνας ποδοσφαίρου μεταξύ Ολλανδίας – Χιλής στη ΝΕΡΙΤ άγγιξε το 13,6% και το 19,5% αντίστοιχα. Στην τρίτη θέση σκαρφάλωσε το δελτίο ειδήσεων του Star, με ποσοστό 13,8% στο γενικό σύνολο και 7,4% στα νεανικά κοινά. Επίσης το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα η επανάληψη της εκπομπής «Κάτι ψήνεται» στον Alpha συγκέντρωσε το 13,6% της τηλεθέασης στο σύνολο και το 15,8% στις ηλικίες 15-44, και ακολούθησε το πάλαι ποτέ κραταιό δελτίο του Mega.

Μαρία Ανδρέου 

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ