Αυτοκίνητο-θηρίο made in Greece ανεβαίνει σκαλιά!

Το super car Prototype 4, που σχεδίασε ο Δημ. Κορρές, σε διαδικασία παραγωγής.

Το πρώτο ελληνικό super car Prototype 4, που εμπνεύστηκε και σχεδίασε ο Δημήτρης Κορρές, βρίσκεται πλέον σε διαδικασία παραγωγής και -εκτός απροόπτου- θα έχει το δικό του περίπτερο στη «γιορτή» των εξωτικών οχημάτων, που θα γίνει τον Νοέμβριο στην πρωτεύουσα της Νεβάδα. Η παρουσίασή του στη μεγάλη έκθεση του Λας Βέγκας είναι ο επόμενος στόχος του διακεκριμένου μηχανικού!

Το Korres P4 δεν είναι ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο ούτε καν ένα συνηθισμένο… υπεραυτοκίνητο! Χάρη στην εξαιρετική του ανάρτηση και άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά, έχει τη μοναδική δυνατότητα να τρέχει σαν αυτοκίνητο πίστας στο οδόστρωμα, αλλά και να «καταπίνει» απίστευτα εμπόδια σε εκτός δρόμου διαδρομές, από τεράστιους βράχους έως… σκαλοπάτια! Με κινητήρα 7.000 κυβικών εκατοστών, ισχύ 505 ίππων, τελική ταχύτητα 300 χιλιομέτρων την ώρα και κόστος περί τα 230.000 ευρώ, το P4 είναι ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται σε πλούσιους εραστές των τεσσάρων τροχών, δηλαδή εκείνους που συγκεντρώνονται κάθε χρόνο στην έκθεση SEMA στο Λας Βέγκας. Σύμφωνα με τον Ελληνα μηχανικό, αυτή η έκθεση θα ανοίξει τις πόρτες των αγορών για το πρωτοποριακό όχημα.

2.500 εξαρτήματα

«Υπάρχει τρομερή πίεση να είμαστε στο Λας Βέγκας τον Νοέμβριο. Η SEMA είναι στο αντικείμενο το δικό μας, έχει μόνο παράξενα και εξωτικά αυτοκίνητα» λέει ο κ. Κορρές. «Δουλεύω κάθε μέρα με αυτό τον στόχο. Εχω ένα ημερήσιο πρόγραμμα, που αν τηρηθεί ευλαβικά, θα είμαστε εκεί. Αν βρεθούμε εκεί, τελείωσε, καθαρίσαμε με τη μία»!

Αυτό τον καιρό ο πολυτάλαντος αρχιτέκτονας και μηχανολόγος δουλεύει με την ομάδα του πάνω στην τυποποίηση των τελευταίων από τα 2.500 εξαρτήματα που αποτελούν το όχημα, ώστε να περάσει από το επίπεδο του ενός και μοναδικού πρωτότυπου σε εκείνο του αυτοκίνητου παραγωγής, δηλαδή του εμπορικού προϊόντος.

«Το να φτιάξεις ένα προϊόν είναι ένας όγκος δουλειάς τεράστιος. Το κόστος του αυτοκινήτου που βλέπετε στις φωτογραφίες, όπου κάθε βίδα έχει πληρωθεί “καραβίσια”, είναι μηδέν μπροστά στο κόστος της σχεδίασης, στο κόστος των πρωτοτύπων που πετάχτηκαν και στο κόστος των ταξιδιών για την απόκτηση τεχνογνωσίας!» λέει ο κ. Κορρές και προσθέτει: «Εμείς είμαστε στη φάση που το πρωτότυπο δουλεύει και θέλουμε να το κάνουμε προϊόν. Για να το κάνεις αυτό, συνεργάζεσαι με ανθρώπους που ξέρουν να παράγουν αυτοκίνητα» λέει ο ίδιος.

Μέχρι τώρα έχει αποφασιστεί η παραγωγή τεσσάρων οχημάτων, για τα οποία έχουν ήδη βρεθεί οι αγοραστές. Δύο από αυτά θα κατασκευαστούν στη Γιούτα των ΗΠΑ από την εταιρία Kirkham Motosports και τα άλλα δύο στην Κατερίνη, από την εταιρία Replicar Hellas του Ηλία Γαγανέλη.

Η βασική καινοτομία είναι στις αναρτήσεις

Με εξαίρεση τον κινητήρα, που είναι κατασκευής General Motors και κάποια επιμέρους εξαρτήματα (π.χ. ζάντες), όλα τα επιμέρους τμήματα του Korres P4 έχουν πρωτότυπο σχεδιασμό και έχουν γίνει από τον Δημήτρη Κορρέ και την ομάδα του. Η βασική καινοτομία βρίσκεται στο σύστημα ανάρτησης, που διαθέτει διαγώνια διασύνδεση των τροχών, δυνατότητα μηχανικής ανύψωσης και χαμηλώματος του αμαξώματος εν κινήσει και ρυθμιζόμενη σκληρότητα. Το αποτέλεσμα είναι το όχημα να περνάει «αέρα» από κακοτράχαλα εδάφη, να ξεπερνάει κάθε λογής εμπόδια και παράλληλα να διαθέτει οδική συμπεριφορά πραγματικού σπορ αυτοκινήτου. Πρόκειται δηλαδή για όχημα παντός εδάφους.

Για να διαπιστώσει κανείς του λόγου το αληθές, αρκεί μια ματιά στα βίντεο που έχει αναρτήσει στο ίντερνετ η ομάδα του κ. Κορρέ. Σ’ ένα από αυτά βλέπουμε τη δοκιμή που πραγματοποίησε στα τέλη του 2013 ο τέσσερις φορές πρωταθλητής του WRC Τόμι Μάκινεν.

«Πρέπει να πω πως αυτό που έζησα σε εκτός δρόμου συνθήκες ήταν κάτι που δεν μπορούσα να πιστέψω. Νόμιζα πως τα είχα δει όλα, αλλά έκανα λάθος. Ηταν απίστευτο!» δήλωσε εκστασιασμένος ο Φινλανδός θρύλος των ράλι.

{{-PCOUNT-}}13{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ