«Ετσι μπαίνουν τα… γκολ»

Την ώρα που ο Κλόζε γινόταν πρώτος σκόρερ όλων των Μουντιάλ, ο Φρεντ αποδοκιμαζόταν από ένα ολόκληρο έθνος που πενθούσε

Αλλος είχε το όνομα κι άλλος τη χάρη. Στο τερέν του Μινεϊράο η Γερμανία ήταν η ομάδα με «Βραζιλιάνο» φορ στην ενδεκάδα και όχι η «σελεσάο» των «μάγων» της μπάλας! Από τη μια ο Μίροσλαβ Κλόζε, στα 36 του, έκανε όπως έπρεπε τη δουλειά του μέσα στο γήπεδο και έγραψε ιστορία στον θεσμό του Παγκοσμίου Κυπέλλου, από την άλλη ο Φρεντ, που αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος στο σύνολο του Φελίπε Σκολάρι, απογοήτευσε (σε ακόμη ένα παιχνίδι) και έγινε αποδιοπομπαίος τράγος για τους συμπατριώτες του αλλά και αντικείμενο χλεύης στα social media.
Στον ημιτελικό του Μπέλο Οριζόντε που συγκλόνισε τον ποδοσφαιρικό πλανήτη με το απίστευτο σκορ και την πανωλεθρία της οικοδέσποινας, τα «πάντσερ» είχαν ένα σέντερ φορ που ήξερε να αναστατώνει την αντίπαλη άμυνα και να στέλνει την μπάλα στα δίχτυα. Με το δεύτερο τέρμα που σημείωσε στο θριαμβευτικό 7-1 (από δύο γκολ πέτυχαν οι Κρος και Σούρλε, από ένα οι Μίλερ και Κεντίρα, ενώ το γκολ της Βραζιλίας σημείωσε ο Οσκαρ), ο Κλόζε έγινε ο πρώτος παίκτης όλων των εποχών που έφτασε τα 16 τέρματα στη διοργάνωση. Ο άσος της Λάτσιο άφησε στη δεύτερη θέση των σκόρερ τον Βραζιλιάνο Ρονάλντο που έχει σημειώσει 15 γκολ σε τελικές φάσεις Παγκοσμίου Κυπέλλου.
Στον αντίποδα, η Βραζιλία, που πολλοί έβλεπαν ότι «πονούσε» επιθετικά (και όχι μόνο) σε αυτό το τουρνουά, παρατάχθηκε με «καθαρό» φορ τον Φρεντ και περιφερειακό τον Μπερνάρντ (πήρε τη θέση του τραυματία Νεϊμάρ). Ομως, το «9άρι» της «σελεσάο» ήταν… άσφαιρο στο πιο καθοριστικό ματς του Μουντιάλ. Και ο κόσμος στην εξέδρα τον γιουχάιζε σε κάθε επαφή του με την μπάλα. Προφανώς οι συμπατριώτες του έβλεπαν από τα προηγούμενα ματς ότι δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος της επίθεσης και τον «έκραζαν» μέχρι την ώρα της αλλαγής του. Εκεί μάλιστα η κατάσταση πήγε να ξεφύγει για λίγο, όταν ένας οπαδός έκανε επίθεση στον άσο της Φλουμινένσε που κατευθυνόταν στον πάγκο, αλλά συνελήφθη από τους άνδρες ασφαλείας του γηπέδου. Χαρακτηριστικό είναι το στιγμιότυπο με τον Φρεντ στον πάγκο να αποδοκιμάζεται, όταν η τηλεοπτική κάμερα που είναι συνδεδεμένη με τα μάτριξ του γηπέδου θέλησε να καταγράψει την απογοήτευσή του. Ο κόσμος ξεσηκώθηκε πάλι, άρχισε τις αποδοκιμασίες και βεβαίως η κάμερα δεν επέστρεψε ποτέ στον Φρεντ.
Τον Φρεντ, που πριν από το Μουντιάλ είχε μπει στο στόχαστρο μερίδας οπαδών της Φλουμινένσε, τώρα τον έχει στην μπούκα ένα ολόκληρο έθνος! Το δε τρολάρισμα που ακολούθησε στο twitter είχε ευφάνταστες ατάκες. «Είναι η στιγμή που ακόμα και οι κεντρικοί αμυντικοί βάζουν γκολ και ο Φρεντ όχι», «Πωλείται αυτό το ακίνητο» και άλλα παρόμοια σχόλια διαδόθηκαν ευρέως στα social media. Ενα τρολάρισμα που σε πολλούς θύμισε την περίπτωση του Κώστα Κατσουράνη μετά την αποβολή του στο ματς με τους Ιάπωνες.

Τα (ειρωνικά) επτά δάχτυλα του Ντιέγκο Μαραντόνα

Στο Μουντιάλ του 1986 έμεινε στην ιστορία για το τέρμα με το «χέρι του Θεού». Τώρα, μετά τη συντριβή της Βραζιλίας, κάνει θραύση στο διαδίκτυο μια φωτογραφία που δείχνει τον Ντιέγκο Μαραντόνα… επταδάχτυλο! Είναι μια φωτό που τον δείχνει με υψωμένες παλάμες και ανοιχτά τα επτά δάχτυλα! Πρόκειται για υλικό από την περίοδο που ήταν ομοσπονδιακός τεχνικός της Αργεντινής και προφανώς κάποιοι το χρησιμοποίησαν και το… παραποίησαν για να κάνουν άγριο κάζο στη «σελεσάο» με το σκορ του αγώνα κόντρα στη Γερμανία. Πάντως ο «Ντιεγκίτο» έκανε δηλώσεις μετά τον ημιτελικό. «Η Γερμανία έμοιαζε σαν δύο Βραζιλίες μαζί. Ηταν σαν να έπαιζαν παιδιά με ενήλικες» τόνισε αρχικά και πρόσθεσε: «Κανείς δεν κερδίζει σήμερα με την ιστορία της φανέλας του. Θα πρέπει να αποδείξεις και στα 90 λεπτά ότι είσαι καλύτερος από τον αντίπαλο μέσα στο γήπεδο. Μόνο έτσι μπορείς να κερδίσεις». Ο Αργεντινός, που αυτό το διάστημα σχολιάζει το Μουντιάλ σε τηλεοπτικό σταθμό της Βενεζουέλας, βρήκε (άλλη μια) αφορμή να ρίξει αλάτι στις πληγές των Βραζιλιάνων μετά τον ταπεινωτικό αποκλεισμό.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ