Εγκλωβισμένοι για… 72 ώρες!

Η αεροπορική εταιρία Ryanair «ξέχασε» τρεις μέρες στην Κέρκυρα σαράντα άτυχους Βρετανούς τουρίστες

Στην Κέρκυρα… εγκλωβίστηκαν για τρία εικοσιτετράωρα συνολικά 40 Βρετανοί τουρίστες που είχαν έρθει για διακοπές στο νησί! Οπως καταγγέλλουν οι ίδιοι, αιτία της ταλαιπωρίας τους ήταν η ακύρωση, λόγω κακοκαιρίας, της πτήσης επιστροφής στο Μάντσεστερ, αλλά και η… απροθυμία της Ryanair να τους εξυπηρετήσει με έκτακτο δρομολόγιο.
Τελικά, ύστερα από τη μεγάλη δημοσιότητα που πήρε το θέμα στα βρετανικά μέσα ενημέρωσης, οι τουρίστες επέστρεψαν στο Μάντσεστερ με αεροπλάνο που έστειλε χθες το πρωί στην Κέρκυρα η αεροπορική εταιρία.

Το θέμα ανέδειξε η εφημερίδα «Daily Mail», στην οποία μίλησαν ορισμένοι από τους επιβάτες, οι οποίοι δήλωσαν εξοργισμένοι για την τριήμερη ταλαιπωρία. Ολα άρχισαν την Κυριακή, όταν η Ryanair αναγκάστηκε να ακυρώσει, λόγω κακών καιρικών συνθηκών, δύο πτήσεις από το αεροδρόμιο της Κέρκυρας με προορισμό το Μάντσεστερ και το Οσλο. Οι Βρετανοί εκδρομείς κατήγγειλαν ωστόσο ότι η εταιρία αδιαφόρησε και παρά τη βελτίωση του καιρού, δεν ναύλωσε νέο αεροσκάφος, με αποτέλεσμα οι ίδιοι να γίνουν «όμηροι» στην Κέρκυρα.

«Ηταν αηδιαστικό»

«Αυτό ήταν το πρώτο μου ταξίδι με τη Ryanair και ήταν αηδιαστικό!» δήλωσε ο 57χρονος Λες Αντριους προσθέτοντας ότι η 52χρονη σύζυγός του Τζέιν, που πέρυσι είχε υποστεί καρδιακή προσβολή, έχει ξεμείνει από χάπια. «Μείναμε σε ένα all inclusive resort και γι’ αυτό δεν είχαμε πάρει πολλά λεφτά μαζί μας. Ετσι βρεθήκαμε να έχουμε ξεμείνει εδώ, χωρίς λεφτά για φαγητό, ούτε καν για νερό».

Από την πλευρά της, η 21χρονη Κλερ Τέιλορ ανέφερε: «Τα τελευταία δύο βράδια μάς έστειλαν σε ξενοδοχείο. Κάθε μέρα ερχόμαστε στο αεροδρόμιο και δεν μπορούμε να μάθουμε τι συμβαίνει»». Υποστήριξε μάλιστα ότι δύο από τους επιβάτες έχασαν τη δουλειά τους εξαιτίας της καθυστέρησης!
«Πληρώσαμε τις διανυκτερεύσεις των πελατών μας στα ξενοδοχεία και τους δώσαμε κουπόνια για αναψυκτικά, σύμφωνα με τον κανονισμό» απάντησε πάντως εκπρόσωπος της Ryainair τονίζοντας ότι η ακύρωση των πτήσεων οφειλόταν στις κακές καιρικές συνθήκες και πως η εταιρία «εργάστηκε σκληρά» για να επαναπατρίσει τους επιβάτες το συντομότερο δυνατόν.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ