Ο Μάρκος ισοπέδωσε στην πρεμιέρα τον Λιάγκα

Ποδαρικό του «Mega με μία» με χαμόγελα και τηλεθέαση 47,3%, την ώρα που στον ΑΝΤ1 τα ποσοστά του «Πρωινού» ήταν 20%

Νούμερα που θύμιζαν τελικό… Eurovision ήταν εκείνα της πρεμιέρας του «Mega με μία», με τον Μάρκο Σεφερλή να δίνει one man show.
Η διαφορά με το «Πρωινό» του ΑΝΤ1 ήταν τεράστια, ενώ σε κάποιες κατηγορίες η ψαλίδα «άνοιξε» ακόμη και στις πενήντα μονάδες, κάτι που μας «ξύπνησε» μνήμες… Μαΐου, όταν οι eurofans (και όχι μόνο) παρακολουθούν την ευρωπαϊκή μάχη τραγουδιού.

Κάποιοι άλλοι χαρακτήρισαν τους αριθμούς στο… κοντέρ του Μάρκου και των συνεργατών του «νούμερα Μουντιάλ», αφού -η αλήθεια είναι- πως τέτοια ποσοστά είχαμε να τα δούμε από το καλοκαίρι, όταν η Εθνική μας αγωνιζόταν στα γήπεδα της Βραζιλίας, καθώς και στον τελικό Γερμανία – Αργεντινή.

Ατάκες

Φαίνεται πως το πείραμα του Mega να βασίσει το πρωινό μαγκαζίνο του στο χιούμορ και στις ατάκες του Σεφερλή έπιασε, αφού είχε ως αποτέλεσμα να τραβήξει το ενδιαφέρον, κατακτώντας ένα ποσοστό 47,3% του συνόλου, ενώ οι άνθρωποι ηλικιών 15 έως 44 χάρισαν στην εκπομπή ένα ακόμη πιο γενναιόδωρο 54,2%. Την ίδια ώρα, τα αντίστοιχα νούμερα του Γιώργου Λιάγκα και της Φαίης Σκορδά στον ΑΝΤ1 ήταν 20% και 16,5%, αντίστοιχα.

Αν δει κάποιος αναλυτικά τα ποσοστά τηλεθέασης θα παρατηρήσει -πράγμα καθόλου δύσκολο- πως το «Mega με μία» είχε το προβάδισμα από την πρώτη στιγμή, ενώ υπήρξε μισάωρο (11.00-11.30) στο οποίο η νέα εκπομπή χτύπησε ακόμη και 62,2%. Μένει να δούμε τις μετρήσεις των επόμενων 24ώρων για να διαπιστώσουμε αν ο Μάρκος ήρθε για να μείνει.

Η επιλογή του Μάρκου να φέρει το πρωινό στα μέτρα του και όχι να… φορέσει ένα κοστούμι που δεν θα του «καθόταν» καλά, κάνοντας απλώς τον παρουσιαστή, φαίνεται πως θυμίζει στους περισσότερους τηλεθεατές τις θεατρικές παραστάσεις που ανεβάζει. Γι’ αυτό και καθηλώθηκαν στις οθόνες τους. Ειδικά στους εφήβους ηλικιών 15-24 ο ηθοποιός έκανε θραύση, αφού είδε το κοντέρ να φτάνει το 64,7%, ενώ οι «απέναντι» προσέλκυσαν μόνο το 8,3% (!) εξ αυτών. Μεγαλύτερες φαν, δε, σε αυτό το target group είναι οι γυναίκες.

Ο ανταγωνισμός
Απόδειξη; Το 76,1% (!) που έδωσαν στον Σεφερλή, ενώ στην περίπτωση του «Πρωινού» φάνηκαν… τσιφούτες, καθώς έριξαν στον τορβά της τηλεθέασης του μαγκαζίνο του ΑΝΤ1 μόνο ένα «φτωχό» 6,1%.

Το ενδιαφέρον τώρα επικεντρώνεται στο πώς θα διαχειριστεί το δίδυμο Λιάγκα – Σκορδά, αλλά και η ομάδα τους, τον ανταγωνισμό, που φέτος φαίνεται πως θα είναι πιο δύσκολος απ’ ό,τι πέρυσι, όταν υπήρχαν μέρες που έμοιαζαν να «παίζουν» μόνοι τους στο τηλεοπτικό γήπεδο.

Οσο για τον Μάρκο Σεφερλή και τη δική του ομάδα; Θέλουμε να δούμε αν κατά τη διάρκεια της χρονιάς οι συνεργάτες του θα αποκτήσουν πιο ενεργό ρόλο, αφού προς το παρόν φαίνεται πως ο ηθοποιός έχει πάρει στις… πλάτες του το πρωινό, αφήνοντας λίγο χώρο στους υπολοίπους.

Γιώργος προς Φαίη: Ξεφτιλίσου να ανεβάσουμε νούμερα
ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ της πρεμιέρας του «Mega με μία» έπεσαν κάπως… βαριά στην ομάδα του «Πρωινού», που προσπάθησε χθες να ανακάμψει πέφτοντας με τα μούτρα -κυριολεκτικά και μεταφορικά- στο παιχνίδι. Αρχικά, η Φαίη Σκορδά έκανε μία από τις πιο «καυτές» εμφανίσεις της χρονιάς, αφού επέλεξε να φορέσει μίνι little black dress της Ορσαλίας Παρθένη με ακάλυπτο τον ένα ώμο, αλλά και μπότες, οι οποίες έμοιαζαν σαν… γόβες φορεμένες με γκέτες.

Ωστόσο, εκεί που ακούστηκε μια ατάκα που δείχνει πως τα χαμηλά ποσοστά τηλεθέασης «κλόνισαν» την ηρεμία της εκπομπής ήταν όταν η παρουσιάστρια έπεσε μέσα σε ένα πιάτο με μακαρονάδα -εν είδει παιχνιδιού, κοπιαρισμένο από εκπομπή του Jimmy Fallon- και ο Γιώργος Λιάγκας της είπε «ξεφτιλίσου και άλλο να ανεβάσουμε τα νούμερα».

Διαβάστε επίσης: Η «Δούκισσα» του Μάρκου κυκλοφορεί με σοφέρ!

{{-PCOUNT-}}13{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ