Η παρέλαση νίκησε Σεφερλή και Λιάγκα

Τα δρακόντεια μέτρα ασφαλείας μπορεί να κράτησαν μακριά τον κόσμο από την παρέλαση της Αθήνας, αλλά δεν συνέβη το ίδιο και όσον αφορά τις τηλεοπτικές οθόνες.

Τα δρακόντεια μέτρα ασφαλείας μπορεί να κράτησαν μακριά τον κόσμο από την παρέλαση της Αθήνας, αλλά δεν συνέβη το ίδιο και όσον αφορά τις τηλεοπτικές οθόνες.
Ανήμερα την 28η Οκτωβρίου η προβολή των εορταστικών εκδηλώσεων στη Θεσσαλονίκη άφησε πίσω σε τηλεθέαση τα πρωινά σε Mega και ΑΝΤ1, κάνοντας την έκπληξη. Οι τηλεθεατές προτίμησαν να παρακολουθήσουν τους άνδρες και τις γυναίκες των Ενόπλων Δυνάμεων που παρέλασαν ενώπιον του Προέδρου της Δημοκρατίας, αλλά και τις επιδείξεις των πολεμικών αεροσκαφών στη ΝΕΡΙΤ, γυρίζοντας την πλάτη σε Μάρκο και Γιώργο.

Συγκεκριμένα, η ΝΕΡΙΤ έκανε… αστρονομική -για τα δεδομένα της εποχής- τηλεθέαση (24,5%) στο γενικό σύνολο την ώρα της παρέλασης, ενώ το «Mega με μία» ακολούθησε με 19,6% και το «Πρωινό» με 17,4%. Βέβαια, η πρωτοκαθεδρία του Μάρκου Σεφερλή και της παρέας του στα νεανικά κοινά είναι αδιαμφισβήτητη, αφού το ποσοστό του την περασμένη Τρίτη διατηρήθηκε σε υψηλά επίπεδα. Το 24% των τηλεθεατών 15 έως 44 ετών «κόλλησε» στο μαγκαζίνο του Mega, ενώ στη δεύτερη θέση -όσο περίεργο και αν φαίνεται- κατετάγη η παρέλαση με 16,9%. Οσο για τον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά, συνεχίζουν τις «χαμηλές πτήσεις» στα νεανικά κοινά, αφού την ημέρα της εθνικής επετείου νικήθηκαν και από τη δημόσια τηλεόραση.

Το ποσοστό τους στο target group 15 έως 44 ετών ήταν μόλις 14,4%.
Πάντως, το «Mega με μία» επιχειρεί να κάνει την τηλεόραση… διαδραστική, αφού χθες, ανήμερα τα γενέθλια της Ελένης Μενεγάκη, η Ελενα Τσαβαλιά μαγείρεψε το αγαπημένο σουφλέ της παρουσιάστριας του Alpha και το έστειλε πεσκέσι με τον Βασίλη Γιαννουλάκη, έναν εκ των παραγωγών του μαγκαζίνο του καναλιού της Μεσογείων. Οπως ήταν αναμενόμενο, η Ελένη το «υποδέχτηκε» on air με χαρά.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ