Απίστευτη γκάφα του πρακτορείου που «πέθανε» τον Τζορτζ Σόρος

Την ευκαιρία να διαβάσει τη νεκρολογία του πριν τον θάνατό του είχε ο Τζορτζ Σόρος, αλλά και όλη η Υφήλιος εξαιτίας της γκάφας ολκής του πρακτορείου Reuters. Το κείμενο που δημοσιεύτηκε το βράδυ της Πέμπτης και έμεινε αναρτημένο για μισή ώρα περιέχει, όπως είναι φυσικό, κενά στα σημεία όπου συνήθως αναφέρεται ο χρόνος του θανάτου και η ηλικία του θανόντος, αλλά και αρκετές επικρίσεις για την επιχειρηματική δραστηριότητα του «εκλιπόντος».

Το γεγονός της προδημοσίευσης νεκρολογίας μπορεί να συμβεί, καθώς όλα τα μέσα ενημέρωσης παγκοσμίως έχουν έτοιμα προσχέδια ώστε να τα δημοσιεύσουν εγκαίρως σε περίπτωση ξαφνικού θανάτου.

«Ο Τζορτζ Σόρος, που πέθανε ΧΧΧ σε ηλικία ΧΧΧ, ήταν ένας αρπακτικών πρακτικών υπερβολικά επιτυχημένος οικονομολόγος και επενδυτής, ο οποίος παραδόξως ήταν καταγγελτικός για χρόνια απέναντι στον καπιταλισμό που ήταν αυτός ο οποίος του εξασφάλισε δισεκατομμύρια», είναι ένα χαρακτηριστικό κομμάτι της βουτηγμένης στο δηλητήριο πένας του Τοντ Ιστχαμ, ο οποίος έχει άλλη άποψη για τη φράση «ο νεκρός δεδικαίωται»! Βέβαια, στο χιλίων λέξεων δημοσίευμα αναφέρονται και μερικές από τις φιλανθρωπίες του μεγάλου οικονομικού παράγοντα.

Οπως είναι φυσικό, το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters εξέδωσε ανακοίνωση για να δώσει εξηγήσεις. «Το πρακτορείο δημοσίευσε κατά λάθος και εκ των προτέρων νεκρολογία του οικονομολόγου και φιλάνθρωπου Τζορτζ Σόρος. Εκπρόσωπός του δήλωσε ότι είναι ζωντανός και καλά στην υγεία του. Το Reuters λυπάται για το λάθος του», ανέφερε χαρακτηριστικά η ανάρτηση.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ