Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Tρεις τελευταίες παραστάσεις από τον Διονύση Ζάχο στο Mayor

Επιστρέφει, ύστερα από μια μικρή παύση, ο Διονύσης Ζάχος...

Η κίνηση στα social media από Λάλο και Μαυρίδου που επιβεβαιώνει την...

Το αποκλειστικό πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της «Espresso» για τον χωρισμό-βόμβα...

Είναι πολλά τα λεφτά για το «GNTM», Ηλιάνα

Μαύρες πλερέζες... για την Ηλιάνα Παπαγεωργίου, καθώς το «GNTM»...

«Χωρισμός» για Καινούργιου και Μικρούτσικο!

Εκαναν αμφότεροι «μπαμ»! Διαζύγιο κοινή συναινέσει θα είναι αυτό...

«Κλικ» στην καρδιά της Θεσσαλονίκης

Νέα διεθνής τουριστική καμπάνια, με πολλές φωτογραφικές ιστορίες απλών πολιτών από διάφορες γωνιές της συμπρωτεύουσας

Ξαφνική «επίθεση» δέχεται ο κυβερνοχώρος από Θεσσαλονικείς αλλά και τρελαμένους με τη συμπρωτεύουσα επισκέπτες, που «βομβαρδίζουν» το ίντερνετ (το Discovergreece.com του ελληνικού τουρισμού και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) με τη… δροσερή αύρα του Θερμαϊκού και μυρωδιές φρεσκοψημένης μπουγάτσας, τις «Ομπρέλες» του Ζογγολόπουλου και άλλα πολιτιστικά στολίδια, τον Λευκό Πύργο και τα Λαδάδικα!
e2q3rfqw4r 3Στα «πολεμοφόδια» των απανταχού ερωτευμένων με τη Θεσσαλονίκη είναι όμως και οι άγνωστες γωνιές της πόλης, ο σταθερός παλμός της, οι κυριακάτικες βόλτες στην Αριστοτέλους, τα ξενύχτια του Σαββατόβραδου στα κλαμπ, ακόμα και οι ποδηλάτες που -κι αυτοί- στριμώχνονται στο μποτιλιάρισμα τις καθημερινές. Αφορμή για τον «πόλεμο» είναι η νέα διεθνής τουριστική καμπάνια (πρωτοβουλία της Marketing Greece, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τον δήμο και την ένωση ξενοδόχων) με τίτλο: «Θεσσαλονίκη. Μια μεγάλη καρδιά!»
e2q3rfqw4r 4Μέσα σε μόλις ένα εικοσιτετράωρο οι πρώτες 20 φωτογραφικές ιστορίες -γεμάτες αρώματα, στιγμιότυπα και γεύσεις του Βορρά- αναρτήθηκαν από τους πολίτες στο Discovergreece.com! Προηγήθηκε άλλωστε κάλεσμα προς τους πολίτες να συμμετάσχουν και να προωθήσουν την εκστρατεία ανεβάζοντας ο καθένας τη δική του εμπειρία ή το αγαπημένο του μυστικό από την… καρδιά της Θεσσαλονίκης.
e2q3rfqw4r 5Για την ανάδειξη του προορισμού έχει σχεδιαστεί η υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος ψηφιακής προβολής και -μεταξύ άλλων- έχει δημιουργηθεί ένα βίντεο (διάρκειας μόλις τριών λεπτών) που συμπυκνώνει όλα τα χαρακτηριστικά και τη μαγεία της συμπρωτεύουσας. Σύμφωνα με τη Marketing Greece, η καμπάνια θα προβληθεί, εκτός από την Ελλάδα, σε επιλεγμένες αγορές-στόχους: Βαλκάνια, Τουρκία, Ρωσία, Ισραήλ, Γερμανία, Αυστρία, Αγγλία και Ιταλία.
e2q3rfqw4r 1Η παρουσίαση της νέας εκστρατείας έγινε την περασμένη Τετάρτη, με τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα να επισημαίνει τη στενή συνεργασία με τη Marketing Greece. «Η Θεσσαλονίκη προσφέρει ένα μοναδικό παλμό, τη ζεστασιά των ανθρώπων της, την αγάπη για τη ζωή, που φαίνεται σε κάθε γωνιά, ενώ κλέβει την καρδιά των επισκεπτών της. Αυτή τη Θεσσαλονίκη θέλουμε να αναδείξουμε» είπε ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece Ιωσήφ Πάρσαλης, ενώ ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης Αριστοτέλης Θωμόπουλος σημείωσε: «Η πόλη μας στοχεύει όχι μόνο στον πολλαπλασιασμό των επισκεπτών της αλλά και στην αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης ανά τουρίστα».

Ελένη Ευαγγελοδήμου 

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Κιμ Καρντάσιαν έπαθε… Σενσόρι

«Κιμ Σενσόρι» αποκαλούν την Κιμ Καρντάσιαν οι followers της...

Σάλος στη Μύκονο με τη θαμμένη εκκλησία σε έκταση ιδιοκτησίας των Ρέμου και Πηλαδάκη

Αλγεινή εντύπωση και έντονες αντιδράσεις προκαλεί η είδηση ότι...

Ερωτευμένα ζευγάρια σε νυχτερινές περιπλανήσεις

Κοσμικές εξορμήσεις στην Αθήνα για τέσσερα ερωτευμένα ζευγάρια της...

Νέα… άσφαλτος στην «Οδό Ζαρίφη» για να σωθεί η εκπομπή του Open

«Ανακαίνιση» στην «Οδό Ζαρίφη» και στο «Καλύτερα δε γίνεται!»....

«Χωρισμός» για Καινούργιου και Μικρούτσικο!

Εκαναν αμφότεροι «μπαμ»! Διαζύγιο κοινή συναινέσει θα είναι αυτό...

Ιωάννα Τούνη: Τα επίμαχα «κεφάλαια» του βουλεύματος που στέλνει σε δίκη τους δύο άντρες

Συγκλονιστικά στοιχεία για την υπόθεση revenge porn εις βάρος...