Τι… ψήφισαν οι τηλεθεατές

Τρίτο και καταϊδρωμένο το Μega με πρώτους Στάη – Σρόιτερ (Αlpha) και σε απόσταση αναπνοής το Star

Μια Ελλάδα «κολλημένη» στη μικρή οθόνη, με το Mega να είναι και πάλι ο μεγάλος χαμένος της παρτίδας! Περισσότεροι από 3.500.000 τηλεθεατές απ’ όλη τη χώρα συντονίστηκαν με τα μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα προκειμένου να παρακολουθήσουν τον μαραθώνιο των εκλογικών αποτελεσμάτων, που ξεκίνησε το απόγευμα της Κυριακής για να ολοκληρωθεί τις πρώτες πρωινές ώρες της Δευτέρας. Το τηλεοπτικό κοινό έδωσε πανηγυρικά ψήφο εμπιστοσύνης σε Alpha και Star, αφήνοντας το… χάλκινο μετάλλιο για το Mega, ένα κανάλι που εδώ και πολύ καιρό βλέπει τον κόσμο να του έχει γυρίσει την πλάτη.

Η Ελλη Στάη (υποσχέθηκε από τον τηλεοπτικό αέρα να συνεχίσει να τα λέει από τα παράθυρα του Alpha με το τηλεοπτικό κοινό) και ο Αντώνης Σρόιτερ αναδείχτηκαν νικητές για λογαριασμό του Alpha στο γενικό σύνολο τηλεθέασης με ποσοστό 20,7%, ενώ το Star με τον Νίκο Χατζηνικολάου στο τιμόνι πρώτευσε στα νεανικά κοινά συγκεντρώνοντας 19,6%. Πιο αναλυτικά, το κανάλι της Κάντζας άγγιξε το 19,5% στο δυναμικό κοινό των 15-44 και ο σταθμός της Κάτω Κηφισιάς έκανε 18,9% στο σύνολο.

Ο ανταγωνισμός μεταξύ των τηλεοπτικών δικτύων υπήρξε ισχυρός και η μάχη δόθηκε και στις εντυπώσεις, με μεγάλα πλατό, πλειάδα καλεσμένων, δεκάδες link για εξωτερικές συνδέσεις και ευρηματικότητα. Απόδειξη; Ο Alpha επιστράτευσε στο στούντιο τον τσολιά της «Ελληνοφρένειας», να κρατά μπλουζάκι με τον Τσε, ενώ ο Νίκος Χατζηνικολάου φώναξε τον stand-up comedian Χριστόφορο Ζαραλίκο, για να… εκτονώνει την ένταση, λέγοντας χαριτωμένες ατάκες όπως ότι «η νέα δουλειά του Βενιζέλου είναι αεροσυνοδός» (αντλώντας την έμπνευσή του από το περίφημο σποτ του ΠΑΣΟΚ με το αεροπλάνο), κάνοντας έτσι τη Μάρα Ζαχαρέα και την Πόπη Τσαπανίδου να ξεκαρδίζονται στα γέλια.

Τρίτο και… καταϊδρωμένο στο τηλεβαρόμετρο της Nielsen βρέθηκε το Mega σημειώνοντας 15% στο σύνολο και μόλις 13,9% στο νεανικό κοινό. Ακολούθησαν ο ΑΝΤ1 με 10,7% συνολικά και 9,9% στις ηλικίες 15-44 και ο ΣΚΑΪ με 8,3% και 9% αντίστοιχα. Τέλος, η ΝΕΡΙΤ έκανε… βουτιά με ποσοστά της τάξεως 4,6% και 2,2%. Το σημείο όμως κατά το οποίο χτύπησε πιο δυνατά η καρδιά των τηλεθεατών και αυξήθηκε κατακόρυφα το ενδιαφέρον ήταν στην ανακοίνωση των exit polls που αυτή τη φορά στάθηκαν αξιόπιστα. Το αποτέλεσμα της τηλεθέασης από τις 19.00 έως τις 19.15 ανέδειξε και πάλι νικητή τον Alpha, τούτη τη φορά τόσο στο γενικό σύνολο (20,7%) όσο και νεανικά κοινά (22,3%). Ακολούθησαν το Mega (με 18% και 16,1%), το Star (με 14,6% και 16,6%), ο ΑΝΤ1 (με 13% και 12,5%), ο ΣΚΑΪ (με 9,3% και 8,9%) και τελευταία η ΝΕΡΙΤ (με 6,5% και 2,5%).

Ποιες κυρίες της ενημέρωσης νίκησαν στο στιλ

ΤΟΝ ενδυματολογικό κώδικα των newscasters του BBC και του CNN, με στενά, μονόχρωμα, έξωμα φορέματα, ακολούθησε η Ελλη Στάη κερδίζοντας τις εντυπώσεις! Το μοβ κρουαζέ φουστάνι με την υπογραφή του Βλάσση Χολέβα, το οποίο επέλεξε η δημοσιογράφος, ήταν από τα πιο κομψά που έχουμε δει σε τηλεοπτικές βραδιές εκλογών και ταίριαζε άψογα στη λεπτή σιλουέτα της. Από τις πιο καλοντυμένες ήταν και η Ρίτσα Μπιζόγλη του ΑΝΤ1, η οποία φόρεσε ένα σικ μαύρο, κοντομάνικο φόρεμα, συμβαδίζοντας κι εκείνη με τη μόδα που έρχεται από τα τηλεοπτικά στούντιο του εξωτερικού. Το κόκκινο σακάκι και η ριγέ μπλούζα στις αποχρώσεις του λευκού και του κόκκινου που επέλεξε η Ολγα Τρέμη «έγραφε» ωραία στο φόντο του στούντιο. Εξίσου ωραία «έδενε» με το πλατό του ΑΝΤ1 και η μπλε σατέν μπλούζα της Μαρίας Χούκλη, αλλά θα τη χαρακτηρίζαμε μάλλον «άτυχη στιλιστική στιγμή» για τη δημοσιογράφο, καθώς περιόριζε τις κινήσεις της. Η Σία Κοσιώνη ήταν πολύ κομψή μέσα στο λευκό ταγέρ της. Παρ’ όλα αυτά δεν «έγραφε» ωραία στο γυαλί, αφού το χρώμα δεν τη φώτιζε. Τέλος, η Μάρα Ζαχαρέα με το μπορντό βελούδινο σακάκι της έδωσε έναν τόνο επισημότητας στο πάνελ του Star, σε αντίθεση με την Πόπη Τσαπανίδου, η οποία επέλεξε ένα ασπρόμαυρο φόρεμα που λόγω των γεωμετρικών σχημάτων κούρασε το μάτι του τηλεθεατή.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ