Προσέξτε τη διατροφή σας μετά τις ατασθαλίες του Πάσχα

Μετά το τέλος αυτών των μεγάλων διακοπών κατά τη διάρκεια των οποίων φάγαμε αρνί, κοκορέτσι, αβγά και γλυκά, έχουμε νέα σοβαρά… καθήκοντα: να προετοιμαστούμε για το καλοκαίρι χάνοντας βάρος. Είναι δύσκολο για τον καθένα να απαλλαγεί από τα επιπλέον κιλά του. Μην ξεχνάμε ότι μερικοί άνθρωποι έχουν προβλήματα με την παχυσαρκία σε όλη τη διάρκεια της ζωής τους και όχι μόνο στην περίοδο των εορτών. Προσπαθούν με διάφορους τρόπους, όπως είναι η διατροφή, ο αθλητισμός, τα χάπια απώλειας βάρους, κλπ., αλλά δεν τα καταφέρνουν όλοι τους να αδυνατίσουν. Αυτή η υπόθεση δεν είναι εύκολη και απαιτεί πολλή προσπάθεια και φροντίδα. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι το σώμα μας χρειάζεται πάντα συγκεκριμένα πράγματα και θα πρέπει να του τα παρέχουμε.

Για να είναι κάποιος σε φόρμα και να χάνει βάρος, θα πρέπει να καταναλώνει λιγότερες θερμίδες από όσες καίει. Ως εκ τούτου, για να αποφευχθούν οι αρνητικές συνέπειες της καθιστικής ζωής, θα πρέπει να βάλετε στην καθημερινότητά σας τη φυσική άσκηση. Τα καλύτερα αθλήματα για την καύση του λίπους είναι το τρέξιμο, το kick boxing, το κολύμπι, το τένις κλπ. Ωστόσο, για τη μεγαλύτερη απώλεια βάρους, είναι απαραίτητο να αλλάξετε και τις διατροφικές σας συνήθειες. Υπάρχουν μερικοί απλοί κανόνες που κάνουν θαύματα:

-Πίνετε νερό όσο το δυνατόν περισσότερο. Το νερό είναι απαραίτητο για έναν καλό μεταβολισμό.

– Μη φεύγετε νηστικοί από το σπίτι το πρωί. Ενα καλό πρωινό είναι απαραίτητο για να ξεκινήσετε την ημέρα σας.

– Αν θέλετε να φάτε ένα σάντουιτς, προσπαθήστε να είναι με ψωμί ολικής άλεσης και τόνο ή με σολομό και μπόλικα σαλατικά.

– Τρώτε πέντε μικρά γεύματα την ημέρα.

– Τα λαχανικά είναι η καλύτερη τροφή. Φάτε όσο το δυνατόν περισσότερα.

– Αντικαταστήστε τη ζάχαρη με φρούτα, ξηρούς καρπούς και μέλι, αλλά όλα αυτά σε μέτρια ποσότητα. Η ζαχαρίνη των φρούτων πρέπει να είναι στην κατάλληλη ποσότητα.

– Ξεχάστε όλους του έτοιμους χυμούς και τα ανθρακούχα ποτά. Εχουν περισσότερες θερμίδες από ό,τι ένα κομμάτι κέικ ή άλλα δελεαστικά τρόφιμα.

– Το αλκοόλ απαγορεύεται επίσης. Ενα ποτήρι κόκκινο κρασί έχει θετική επίδραση, αλλά μόνο ένα ποτήρι και όχι ένα μπουκάλι.

Και επειδή η προσεγμένη διατροφή ακολουθείται ευκολότερα όταν έχουμε παρέα, βάλτε στο παιχνίδι τον καλό σας, την αδερφή σας ή τη συνάδελφό σας στο γραφείο. Ετσι πάντα θα υπάρχει κάποιος που θα συγκρατεί τον άλλο από μεγάλες διατροφικές ατασθαλίες.

Σοφία Τικταμπανίδη
Διατροφολόγος
BSc University of Nottingham
MSc UCL, MSc London Met

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ