Γλουτοί σαν της Ζιζέλ

Οι καλοσχηματισμένοι γλουτοί είναι ένα από τα πιο «δυνατά» σημεία του γυναικείου σώματος, που διαχρονικά ελκύουν τον αντρικό πληθυσμό.

Οι καλοσχηματισμένοι γλουτοί είναι ένα από τα πιο «δυνατά» σημεία του γυναικείου σώματος, που διαχρονικά ελκύουν τον αντρικό πληθυσμό.  

ΑΠΟ ΤΟΝ 
ΒΑΣΙΛΗ ΧΟΝΔΡΟΓΙΑΝΝΗ

Εχουν τέτοια «πέραση», που καλλιτέχνες όπως η Τζένιφερ Λόπεζ έχτισαν ολόκληρη καριέρα πάνω τους. Αν δεν θέλετε να έχετε τους υπερβολικούς γλουτούς της Κιμ Καρντάσιαν ή τους σχεδόν… ανύπαρκτους της Γκουίνεθ Πάλτροου, αλλά θαυμάζετε εκείνους της Ζιζέλ Μπούντχεν, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τις πρακτικές συμβουλές που δίνουν ειδικοί. Μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να είναι «δώρο» της φύσης, αν όμως δεν είστε σε αυτήν την κατηγορία, με την κατάλληλη διατροφή και τις κατάλληλες ασκήσεις μπορείτε και εσείς να αποκτήσετε τους τέλειους γλουτούς.

Η διατροφή παίζει κομβικό ρόλο, καθώς οι γλουτοί είναι ένα άθροισμα μυών, πάνω στο οποίο εναποτίθεται κάποια ποσότητα λίπους. Για να μπορούν οι μύες να αναπτυχθούν ώστε να συγκρατούν το βάρος του λίπους, χωρίς να «πέφτουν», θα πρέπει να τρέφονται σωστά. Γι’ αυτό η διατροφή πρέπει να είναι πλούσια σε πρωτεΐνες. Οχι όμως από οποιαδήποτε πηγή. Θα πρέπει να αποφεύγετε, δηλαδή, τα κόκκινα κρέατα και στη θέση τους να καταναλώνετε πολύ ψάρι και λίγο λευκό κρέας. Το ψάρι έχει το πλεονέκτημα ότι είναι πλούσιο σε ωμέγα 3 λιπαρά, τα οποία βελτιώνουν τη σύσταση του δέρματος. 

Από τη στιγμή που πρόκειται για μυς, καταλαβαίνετε ότι η άσκηση είναι πολύ σημαντική. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει απαραίτητα να περνάτε ατελείωτες ώρες στο γυμναστήριο. Υπάρχει μια σειρά από άλλες δραστηριότητες που έχουν το ίδιο αποτέλεσμα, αλλά με πιο ευχάριστο τρόπο. Για παράδειγμα, έχετε προσέξει ότι οι χορεύτριες έχουν σφιχτούς και εντυπωσιακούς γλουτούς; Ο χορός θεωρείται μία από τις καλύτερες ασκήσεις, κυρίως όταν πρόκειται για μπαλέτο ή χορούς της Λατινικής Αμερικής, καθώς γυμνάζουν τα πόδια και πολύ περισσότερο τους μυς των γλουτών.

Αν θέλετε, δε, να πετύχετε την τέλεια ανόρθωση των γλουτών σας, δεν έχετε παρά να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε το ασανσέρ και να αρχίσετε να ανεβαίνετε από τις σκάλες. Είτε στο σπίτι είτε στο γραφείο, ανεβαίνοντας καθημερινά τα σκαλοπάτια θα εκπλαγείτε από το αποτέλεσμα. Αν μάλιστα τα ανεβαίνετε δύο δύο, η βελτίωση που θα δείτε, θα είναι ακόμη μεγαλύτερη, επειδή δουλεύουν περισσότερο οι μυς των γλουτών. Ακόμη, μια και είμαστε στο καλοκαίρι, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία όταν βρίσκεστε στην παραλία και να παίξετε μπιτς βόλεϊ.

Θα τρέξετε, θα ιδρώσετε, αλλά κυρίως θα κάνετε αμέτρητα άλματα, μικρά και μεγάλα. Αυτό, εκτός του ότι θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε πιο σφιχτό σώμα, θα γυμνάσει όλους τους μυς των γλουτών, ακόμη και τους πιο μικρούς τους οποίους είναι δύσκολο να γυμνάσετε με άλλον τρόπο. 

Η άσκηση όμως δεν είναι αρκετή, αν δεν φροντίσετε να αντιμετωπίσετε την τοπική κατακράτηση υγρών και την κυτταρίτιδα. Πιστός σύμμαχός σας σε αυτή την προσπάθεια είναι το πράσινο τσάι. Βοηθάει τον οργανισμό να αποβάλει τα περιττά υγρά, ενώ αυξάνει την καύση του λίπους, δύο στοιχεία που θα σας βοηθήσουν να αποφύγετε την «όψη φλοιού πορτοκαλιού» στους γλουτούς σας. Ιδανικό είναι να το πίνετε χωρίς ζάχαρη, προσθέτοντας χυμό λεμονιού, καθώς έτσι αυξάνει την αντιοξειδωτική δράση του.

Τέλος, ο ανανάς είναι ένα φρούτο που καταπολεμά την κατακράτηση υγρών στο σώμα, ειδικότερα στο κατώτερο τμήμα του και στους γλουτούς. Θα σας βοηθήσει έτσι να αντιμετωπίσετε την κυτταρίτιδα και να είστε πιο αδύνατες. Ακόμη, ανάμεσα στα θρεπτικά συστατικά που έχει, είναι η χημική ουσία βρομελίνη, η οποία βοηθάει στην πέψη, ενώ έχει σημαντικές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και κυρίως αποτοξινωτική δράση.

Tips

1. Διατροφή με ψάρι
2. Χορός
3. Ανεβείτε από τις σκάλες
4. Παίξτε μπιτς βόλεϊ
5. Να πίνετε πράσινο τσάι
6. Να τρώτε ανανά

ΦΡΟΥΤΑΚΙ ΓΙΑ ΓΛΥΚΟ 

Είναι βράδυ και τα γλυκά στο ψυγείο είναι πειρασμός. Οι περισσότεροι δεν καταφέρνουν να αντισταθούν, υπάρχει ωστόσο ένα μυστικό που θα βοηθήσει: αντί της πάστας με τις 1.000 θερμίδες, την επιθυμία για γλυκό μπορεί να καλύψει ένα φρούτο. Κομμάτια μήλου πασπαλισμένα με κανέλα και λίγο μέλι ή δύο σύκα με λίγη ρικότα είναι καλή λύση για να «κοροϊδέψει» κάποιος το κέντρο του εγκεφάλου που «διατάζει» την κατανάλωση γλυκού. Αν μάλιστα το φρούτο καταναλωθεί αργά και απολαυστικά, όπως στις διαφημίσεις, τότε το μήνυμα της ικανοποίησης θα φθάσει στον εγκέφαλο προτού το ένα μήλο ή τα δύο σύκα γίνουν δυο και τέσσερα, αντίστοιχα.

Ο φίλος στον ιδρώτα φαίνεται

Στο εξωτερικό είναι πολύ διαδεδομένος και έχει επικρατήσει να λέγεται workout buddy (φιλαράκι γυμναστικής). Πρόκειται για τον άνθρωπο που μας βοηθάει να βρίσκουμε κίνητρα να γυμναζόμαστε, μας εμπνέει και μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε, όποτε νιώθουμε ότι ο καναπές μάς καλεί στην τεμπέλικη αγκαλιά του. Επειδή όμως και στη γυμναστική χρειάζεται να υπάρχει «χημεία», ο workout buddy πρέπει να επιλεγεί σωστά. Δεν κάνουν όλοι οι φίλοι για συντροφιά στην άσκηση. Μια short list είναι απαραίτητη προϋπόθεση ώστε να βρεθεί τελικά ο ιδανικός σύντροφος για το τζόκινγκ, το pilates ή τον διάδρομο. Υπάρχουν ωστόσο και άλλες προϋποθέσεις: πρέπει να υπάρχει κοινός τόπος και χρόνος για την άσκηση, ενώ απαραίτητο είναι οι ασκούμενοι να έχουν περίπου ίδιες δυνατότητες εκγύμνασης αλλά και ικανότητες στο ίδιο είδος γυμναστικής. Μπορεί επίσης η παρέα να μεγαλώσει. Γεγονός που θα κάνει ακόμα πιο ευχάριστη την άσκηση, δεδομένου ότι η καλή διάθεση αποτελεί βασική προϋπόθεση για κάθε είδους δραστηριότητα, ακόμα κι αν στην αρχή όλα μοιάζουν «βουνό».

ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΕ ΤΟΥ ΜΥΣ

Επειτα από έντονη άσκηση, υπάρχει πάντα η πιθανότητα η αίσθηση της κόπωσης να είναι πάρα πολύ έντονη. Συνήθως αυτό που νιώθει κανείς είναι πόνος κατά την κίνηση και τόσο έντονο πιάσιμο που κάποιες φορές να θυμίζει αγκύλωση. Ευτυχώς, υπάρχουν πολύ απλοί τρόποι ανακούφισης. Ο πιο συνήθης είναι το γέμισμα της μπανιέρας με κρύο νερό και παραμονή του σώματος από τη μέση και κάτω μέσα σ’ αυτό για 10 ως 15 λεπτά. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, όσοι το αντέχουν μπορούν να ρίξουν και μπόλικα παγάκια στην μπανιέρα. Αυτό είναι ένα «γιατρικό» που ακολουθούν πολλοί επαγγελματίες αθλητές για να ανακουφιστούν έπειτα από αγώνες. Επίσης, για ακόμα πιο ολοκληρωμένη φροντίδα των μυών, οι ειδικοί συστήνουν ένα με δύο μασάζ τον μήνα.

Η επιλογή του παπουτσιού

Η επιλογή αθλητικών παπουτσιών είναι μεγάλο κεφάλαιο για έναν άνθρωπο που αποφασίζει να βάλει την άσκηση στη ζωή του. Δεν έχει σημασία αν θα είναι φανταχτερά ή ακριβά. Εκείνο που έχει σημασία είναι να μην προκαλούν ενόχληση, να είναι άνετα και να τηρούν τις βασικές ανατομικές προδιαγραφές. Ο πιο σωστός χρόνος για την αγορά αθλητικών παπουτσιών είναι το απόγευμα, καθώς εκείνο το διάστημα τα πόδια είναι ήδη πρησμένα από την καταπόνηση της ημέρας, οπότε γίνεται σωστή επιλογή στο νούμερο. Κι αυτό έχει όμως τα μυστικά του: Φορώντας το παπούτσι, θα πρέπει να μένει χώρος για να κινούνται τα δάχτυλα, όχι όμως μεγάλο κενό εμπρός. Να σημειωθεί ότι τα πρώτα 20 έως 40 χιλιόμετρα περπατήματος ή τρεξίματος τα αθλητικά παπούτσια «ανοίγουν», οπότε ίσως χρειαστούν λίγο πιο χοντρές αθλητικές κάλτσες.

ΠΟΤΕ ΝΑ ΖΥΓΙΣΤΕΙΤΕ

Η έναρξη διατροφής δεν σημαίνει και «αυτόματη» απώλεια κιλών. Ο σωστότερος χρόνος για να δει κανείς τα πρώτα αποτελέσματα είναι αφότου συμπληρώσει μία εβδομάδα. Στην καλή περίπτωση, διαπιστώνεται ότι η δίαιτα πηγαίνει περίφημα και, στη χειρότερη, ότι απαιτείται τροποποίηση του προγράμματος διατροφής. Η καλύτερη ώρα της ημέρας για το ζύγισμα είναι το πρωί, μετά την πρώτη επίσκεψη στην τουαλέτα και πριν από το πρωινό. Ιδανικά, το ζύγισμα θα πρέπει να γίνεται χωρίς ρούχα.

Εμπρός καλά μου ακουστικά!

Το τρέξιμο μετατρέπεται σε διασκέδαση όταν γίνεται μετά μουσικής, όχι όμως οποιασδήποτε μουσικής. Γι’ αυτό είναι καλύτερο να αποφεύγεται το ραδιόφωνο, καθώς άλλοι διαλέγουν τα κομμάτια που παίζουν, και να επιλέγεται μια προσεκτικά διαμορφωμένη playlist, με κομμάτια που αρέσουν στον ασκούμενο, βελτιώνουν τη διάθεσή του και του προκαλούν επιθυμία για τρέξιμο. Κάποιοι επαγγελματίες αθλητές κάνουν την πιο σκληρή τους προπόνηση ακούγοντας κλασική μουσική, κι αυτό δεν είναι τυχαία επιλογή, καθώς το εν λόγω είδος μουσικής βοηθά στην αυτοσυγκέντρωση. Καθένας ωστόσο πρέπει να ακούει ό,τι του αρέσει, όχι όμως σε πολύ μεγάλη ένταση.

«ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ» ΜΕΡΙΔΑΣ

Πολλοί θεωρούν πως μια πλούσια σε πρωτεΐνες και σαλάτες διατροφή είναι ιδανική επιλογή για απώλεια κιλών. Και αυτό είναι μάλλον σωστό, αρκεί σε κάθε γεύμα να μην καταναλώνει κανείς ολόκληρο το… κρεοπωλείο της γειτονιάς του και ένα… λιβάδι σαλάτα. Η μπριζόλα, για παράδειγμα, θα πρέπει να καταλαμβάνει το μισό πιάτο φαγητού και στο υπόλοιπο να σερβίρεται η σαλάτα ή τα λαχανικά της επιλογής αυτού που κάνει δίαιτα. Ετσι θα έρθει η απώλεια των κιλών, ιδίως αν επιλέξει κανείς να ακολουθήσει πιστά τον κανόνα που θέλει πέντε γεύματα την ημέρα.

{{-PCOUNT-}}27{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ