Don’t call me baby!

To μικρό Renegade στη μεγάλη του έκδοση συναγωνίζεται στα ίσα τον ανταγωνισμό και σας προκαλεί να το φτάσετε στα όρια

r4wrw4tw4t 1Θα είμαι ειλικρινής. Η έννοια Jeep και η έννοια Ελλάδα 2015 μοιάζουν μάλλον παράταιρες στην ίδια πρόταση, αν θυμηθεί κανείς τις παλιές τιμές αγοράς… Μήπως όμως κάνουμε λάθος;

ΑΠΟ ΤΟΝ
ΧΡ. ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟ

Κάτι έχει αλλάξει, καθώς -ακόμα και σήμερα- φαίνεται ότι μπορούμε σχετικά εύκολα να βρεθούμε με ένα νέο Jeep στο γκαράζ μας στην…Ελλάδα! Ο λόγος; Το νέο Jeep Renegade που έκανε το downsizing τέχνη (4,21 μ. μήκος) και κατάφερε σε ένα πακέτο που ξεκινάει από τα 19.370 ευρώ να χωρέσει δεκαετίες εμπειρίας, εντυπωσιακές ικανότητες off road, φανταστική συμπεριφορά on road, στιβαρότητα αντάξια των παραδοσιακών μοντέλων της φίρμας και χώρους που ξεπερνούν ακόμα και το Grand Cherokee!

r4wrw4tw4t 2Δεν το περίμενα. Πλησιάζοντας το νέο Renegade ήμουν σκεπτικός και ανήσυχος. Την εξωτερική σχεδίαση δεν τη λες και mainstream, αλλά το ζητούμενο αυτό ήταν: να είναι διαφορετική. Ανοίγοντας την πόρτα τα πρώτα άγχη διαλύονται! Το εσωτερικό είναι άνετο, ποιοτικό, εξαιρετικά στιβαρό αλλά και πολυτελές. Ρυθμίζουμε εύκολα το κάθισμα και ο μεγάλος δίλιτρος diesel κινητήρας του μοντέλου Trailhawk της δοκιμής μας ξυπνάει.

Το 9άρι αυτόματο κιβώτιο αναλαμβάνει δράση και αμέσως έρχεται η δεύτερη έκπληξη. Η κύλιση του Renegade είναι φανταστική, η ηχομόνωση -θα τολμούσαμε να πούμε- απόλυτη και η εμπειρία πολύ ευχάριστη. Το Renegade δεν είναι ένα ελαφρύ όχημα κι όμως η αίσθηση στο τιμόνι αλλά και για τους επιβαίνοντες είναι διαφορετική. Το όχημα είναι πολύ εύχρηστο μέσα στα στενά της πόλης, αντιμετωπίζει εύκολα τις ανωμαλίες και δεν κουράζει καθόλου.

r4wrw4tw4t 14Στον αυτοκινητόδρομο τα χαρίσματα του μεγάλου δίλιτρου κινητήρα των 170 ίππων ξεδιπλώνονται και αποκαλύπτουν ένα ιδιαίτερα ταξιδιάρικο όχημα που καλύπτει αποστάσεις με άνεση και (σε λογικές ταχύτητες) αρκετά οικονομικά, παρά το βάρος και την τετράγωνη σχεδίαση που δεν τη λες αεροδυναμική, και παρά τα πολλά κυβικά και το αυτόματο κιβώτιο. Την ίδια στιγμή, τα συστήματα infotainment προσφέρουν -μεταξύ άλλων- πολλές δυνατότητες διασύνδεσης για τα κινητά και το δυνατό ηχοσύστημα αναλαμβάνει τα περαιτέρω.

Στο τέλος τους αυτοκινητοδρόμου μια μπάρα μάς χωρίζει από το επόμενο «σύνορο». Το off road δεν τρομάζει το Renegade. Το «μικρό» Jeep αποδεικνύει ότι δεν φοβάται. Κι αν τα «χρειαστείτε», η επιλογή LOW τα δίνει όλα για το πέρασμα του εμποδίου. Η έκδοση Trailhawk, που απέχει περισσότερο από το έδαφος, θα πάει παντού και αυτός που θα τρομάξει στο τέλος θα είναι ο οδηγός και όχι το αυτοκίνητο!

Ο μεγάλος κινητήρας εκτός από τις off road επιδόσεις έχει και on road χάρες, όπως π.χ. ότι το μοντέλο πιάνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 8.9” και η κατανάλωσή του, αν προσέχει ο οδηγός, μπορεί να μείνει σε λογικά επίπεδα. Η βασική έκδοση του Renegade ξεκινά από τα 19.370ευρώ. Η ακριβή, μεγάλη έκδοση που οδηγήσαμε μπορεί να ξεκινά από 33.000 ευρώ, αλλά σήμερα τρέχει και πρόγραμμα χρηματοδότησης / απόκτησης με δόση από 187 ευρώ τον μήνα με πέντε χρόνια άτοκα, πέντε χρόνια σέρβις, πέντε χρόνια οδική βοήθεια και
δώρο το bonus απόσυρσης.


Δείτε τις φωτογραφίες:
 

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ