Τι τύπος πότη είστε;

Ο «Χέμινγουεϊ», ο «δάσκαλος για κλάματα», η «Μαίρη Πόπινς» και ο «κύριος Χάιντ»

Εσείς στα πόσα ποτήρια γίνεστε «δάσκαλος για κλάματα»; Αυτό δεν σημαίνει ότι πίνοντας καταφέρνετε να βρείτε, όπως ο Eντι Μέρφι στην ομώνυμη ταινία, μια θαυματουργική φόρμουλα αδυνατίσματος, αλλά ότι εκδηλώνετε μεγαλύτερη εξωστρέφεια από τη συνηθισμένη.

Eρευνα του πανεπιστημίου του Μιζούρι διαπίστωσε ότι υπάρχουν συνολικά τέσσερις διαφορετικοί τύποι μεθυσμένων αποκαλώντας τους χαρακτηριστικά ο «Χέμινγουεϊ», ο «δάσκαλος για κλάματα», η «Μαίρη Πόπινς» και ο «κύριος Χάιντ».

Στο πλαίσιο της έρευνας, οι επιστήμονες ζήτησαν από 364 γυναίκες και άντρες να απαντήσουν σε τεστ προσωπικότητας περιγράφοντας πώς είναι πριν και αφού μεθύσουν. Από τα στοιχεία προέκυψε ότι το 10% παρουσιάζει τις μικρότερες αλλαγές στη συμπεριφορά του. Ανήκουν στην κατηγορία του «Χέμινγουεϊ», ο οποίος συνήθιζε να λέει ότι μπορεί να πίνει όσο θέλει χωρίς να μεθύσει. Η τάση τους για φιλονικία περιορίζεται στο ελάχιστο, ενώ διατηρούν σε καλό επίπεδο τις διανοητικές ικανότητές του.

Αντίθετα, οι «δάσκαλοι για κλάματα», που πήραν το όνομά τους από την ομώνυμη ταινία με πρωταγωνιστή τον Εντι Μέρφι, αλλάζουν δραματικά. Στο 52% όσων το τσούζουν αρκούν λίγα ποτά για να αποκτήσουν απότομα αυτοπεποίθηση και να γίνουν πολύ εξωστρεφείς. Μειώνονται οι αναστολές τους και γίνονται λιγότερο ευσυνείδητοι. Η έρευνα έδειξε ότι οι άντρες αυτής της κατηγορίας είναι περισσότεροι από τις γυναίκες.

Η μεγαλύτερη αλλαγή όμως συμβαίνει στους «κυρίους Χάιντ», που αντιστοιχούν στο 23% των μεθυσμένων. Οπως ο Δόκτορ Τζέκιλ γίνεται αγνώριστος όταν μετατρέπεται σε κύριο Χάιντ, έτσι και αυτοί γίνονται εριστικοί, μειώνονται οι διανοητικές ικανότητές τους, ενώ μπορεί να έχουν απώλεια μνήμης. Τέλος, το 15% των μεθυσμένων ανήκει στην κατηγορία «Μαίρη Πόπινς», καθώς παραμένουν φιλικοί, συνεργάσιμοι και συμπονετικοί.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΟΝΔΡΟΓΙΑΝΝΗΣ

Το κοκτέιλ καθρέφτης της προσωπικότητας

Το αγαπημένο κοκτέιλ του καθενός μπορεί να αποκαλύψει τον χαρακτήρα του, σύμφωνα με τον μπάρμαν Ράιου Οκάντα, ο οποίος έχει χρόνια εμπειρίας σε ένα από τα πιο φημισμένα μπαρ της Βρετανίας. Εργάζεται στο Kampai Cocktails του Ουόρδινγκ και, όπως λέει, «στη δουλειά μας είναι κοινή πεποίθηση ότι η προσωπικότητα του καθενός ταιριάζει με το κοκτέιλ που πίνει». «Υστερα από χρόνια δουλειάς διαπίστωσα ότι όσοι δοκιμάζουν διαφορετικά κοκτέιλ αγαπούν περισσότερο τη διασκέδαση, αν και πολλές φορές μεθούν. Αντίθετα, όσοι προτιμούν πάντα το ίδιο κοκτέιλ έχουν περισσότερη αυτοπεποίθηση» εξηγεί. Κατέληξε δε σε ενδιαφέροντα συμπεράσματα για τα άτομα που πίνουν αποκλειστικά ένα από τα πέντε πιο διαδεδομένα κοκτέιλ.

Sex on the Beach
Δεν παίρνουν τη ζωή πολύ στα σοβαρά, αλλά προτιμούν να βλέπουν την πιο διασκεδαστική πλευρά της. Αρέσκονται στα παιχνίδια και θέλουν να βρίσκονται στο κέντρο της προσοχής, ενώ αγαπούν ιδιαίτερα τον χορό.

Bloody Mary
Πρόκειται για άτομα που είναι πολύ οργανωμένα και έχουν υψηλές φιλοδοξίες στη ζωή τους. Τους αρέσει το πρωινό ξύπνημα, κάτι που εκμεταλλεύονται για να τελειώσουν νωρίς τις δουλειές τους.

Cosmopolitan
Είναι εξωστρεφείς χαρακτήρες, εκλεπτυσμένοι στη συμπεριφορά τους, με υψηλό sex appeal. Αγαπούν τη διασκέδαση, τους αρέσουν οι συζητήσεις με έξυπνους συνομιλητές, ενώ έλκονται περισσότερο από τα άτομα που αποπνέουν μυστήριο.

Martini
Οσοι το προτιμούν είναι ώριμοι, με αριστοκρατική συμπεριφορά και αγαπούν τα πιο εκλεπτυσμένα πράγματα της ζωής. Είναι κομψοί, δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στο ντύσιμό τους, αλλά κάποιες φορές γίνονται ιδιαίτερα απαιτητικοί.

Pina Colada
Λατρεύουν το φλερτ και δεν τους είναι καθόλου δύσκολο να βρουν την ευκαιρία να το εξασκήσουν. Συνήθως περιστοιχίζονται από πολλά άτομα, γιατί έχουν ιδιαίτερα ευχάριστη προσωπικότητα και κάνουν εύκολα τους άλλους να χαμογελούν.

{{-PCOUNT-}}14{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ