Μια Ιταλίδα με ιδανικές αναλογίες!

Με στόχο την καλύτερη δυνατή σχέση βάρους – ισχύος είναι έτοιμη να κατακτήσει και τους πιο απαιτητικούς οδηγούς

Αυτή η Alfa δεν είναι για όλους, αλλά αρέσει σε όλους. Δεν είναι φτηνή, αλλά φτάνει και περισσεύει ως υλικό για όνειρα. Αυτή η Alfa θα μείνει στην ιστορία διότι αποτελεί το τελευταίο και μεγαλύτερο στοίχημα της εταιρίας.

ΑΠΟ ΤΟΝ
ΧΡ. ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟ

Αν κερδηθεί, όχι σε επίπεδο πωλήσεων, αλλά σε αυτό της επανεκκίνησης, θα σημάνει την επιβίωση της μάρκας. Αν χαθεί, το μέλλον θα είναι αβέβαιο. Λένε ότι μια Alfa Romeo γεννιέται μέσα από την ιδανική ισορροπία της κληρονομιάς, της ταχύτητας και της ομορφιάς Η νέα Giulia δεν αποτελεί εξαίρεση. Με αυτά κατά νου δεν πρέπει να παραβλέψουμε και τα τεχνικά! Η Giulia συνδυάζει την εντυπωσιακή απόδοση του κινητήρα με την ευρύτατη χρήση εξαιρετικά ελαφρών υλικών, όπως τα ανθρακονήματα, το κράμα αλουμινίου και το πλαστικό, για την επίτευξη της καλύτερης δυνατής σχέσης βάρους – ισχύος.

Οι αναλογίες της βασίζονται στην τεχνική αρχιτεκτονική ολόκληρου του αυτοκινήτου: για την Alfa Romeo τα στοιχεία-κλειδιά είναι η κατανομή του βάρους κατά 50/50 και η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς. Για να μπορέσουν να ισορροπήσουν ιδανικά τα βάρη, ο κινητήρας και τα μηχανικά μέρη είναι τοποθετημένα μεταξύ των δύο αξόνων. Αυτός είναι ο λόγος που η Giulia έχει πολύ μικρούς προβόλους, μακρύ καπό και εμπρός φτερά, τοποθετημένο προς τα πίσω χώρο επιβατών που «κάθεται» πάνω στους κινητήριους τροχούς και μυώδη πίσω φτερά, τα οποία μαρκάρουν οπτικά το σημείο όπου εξαπολύεται η ισχύς στον δρόμο. Ο εξακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας που έχει ρυθμιστεί με την τεχνογνωσία της Ferrari αποδίδει 510 ίππους και επιταχύνει το αυτοκίνητο από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα παράγοντας ένα ακουστικό αποτέλεσμα που σου σηκώνει την τρίχα!

Οι αναρτήσεις είναι κρίσιμες. Για το εμπρός μέρος αναπτύχθηκε μια νέα ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και εικονικό, κατά το ήμισυ, άξονα στροφής προκειμένου να βελτιστοποιήσει τη λειτουργία του φιλτραρίσματος και να εγγυηθεί το άμεσο και ακριβές σύστημα διεύθυνσης. Αυτή η αποκλειστικότητα της Alfa Romeo διατηρεί σταθερή τη γωνία caster στις στροφές και μπορεί να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά ισχυρότερες πλευρικές επιταχύνσεις ως αποτέλεσμα του πάντα ιδανικού ίχνους του τροχού στο οδόστρωμα. Παράλληλα, το Torque Vectoring με τον διπλό συμπλέκτη επιτρέπει στο πίσω διαφορικό να ελέγξει την παροχή της ροπής σε καθένα τροχό ξεχωριστά.

Το σύστημα των φρένων προσαρμόστηκε χρησιμοποιώντας στοιχεία από αλουμίνιο και κεραμικούς δίσκους. Το όχημα έχει την καλύτερη στρεπτική ακαμψία στην κλάση του, ώστε να εξασφαλίσει ποιότητα σε βάθος χρόνου, ακουστική άνεση και οδηγησιμότητα ακόμη και σε συνθήκες ακραίας καταπόνησης. Ο χώρος των επιβατών του νέου αυτοκινήτου είναι ένα σαλόνι βγαλμένο από την F1. Oλα τα κύρια κουμπιά ελέγχου είναι ενσωματωμένα στο βολάν του τιμονιού, ενώ η αλληλεπίδραση ανθρώπου – μηχανής ελέγχεται από δύο απλούς, φιλικούς στη χρήση περιστρεφόμενους επιλογείς, για τη ρύθμιση του επιλογέα Alfa DNA και του συστήματος πληροφόρησης και ψυχαγωγίας.

 

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ