Το 1000άρι που βρυχάται

Οταν ένα τρικύλινδρο μοτέρ προσφέρει τέτοιες συγκινήσεις, οι οδηγοί χαμογελούν

Το κοκκινόμαυρο «μικρό» με τον βραβευμένο κινητήρα έχει τη μυστική συνταγή για απόλαυση και οικονομία, με τιμή εκκίνησης κάτω από τα 18.000 ευρώ!

ΑΠΟ ΤΟΝ 
ΧΡΗΣΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟ

Οταν γνωρίζεις ότι έχεις στο χέρι ένα όχημα 1.000 κυβικών, δεν περιμένεις και πολλά, ίσως μία πολύ καλή συμπεριφορά μέσα στην πόλη. Οταν όμως το όχημα είναι βαμμένο κόκκινο και μαύρο και έχει μπροστά το σήμα της Ford και πίσω αυτό του Fiesta, μόλις πατήσεις το γκάζι, ξαφνικά αλλάζουν όλα! Μαζί και η γνώμη σου για τα 1000άρια. Κάντε λίγο υπομονή, παρακαλώ, για να δούμε πρώτα τι συμβαίνει στη σχεδίαση. Το μικρό διαμάντι της Ford είναι βαμμένο στα χρώματα του πολέμου. r4qtq4w 2Κάθεται χαμηλά στον δρόμο, με υπέροχες μαύρες 19άρες ζάντες, έχει ντεμί-μπάκετ καθίσματα (όχι για φιγούρα, αλλά γιατί είναι απαραίτητα) και προσφέρει ένα έξυπνα σχεδιασμένο ταμπλό ώστε ακόμη και στα όρια ο οδηγός να μπορεί να κάνει και ρυθμίσεις χωρίς να χάνει την μπάλα. Η θέση οδήγησης και η αίσθηση πίσω από το βολάν είναι απόλυτες.

Βάζει μπρος και το μικρό μοτέρ παράγει έναν ιδιαίτερα ικανοποιητικό θόρυβο. Βάζεις πρώτη, περιμένεις να βογκήξει στην εκκίνηση πριν μπει το τούρμπο, αλλά τίποτα. Το αγωνιστικό Fiesta πόλης ξεκινάει ακαριαία. Βάζεις δεύτερη, συνεχίζει, τρίτη, τέταρτη, πέμπτη… Μα αυτό το μοτέρ πού τα βρίσκει τα άλογα και τη ροπή; Παντού! Σε όλο το φάσμα των στροφών και σε συνεργασία με ένα έξυπνα κλιμακωμένο κιβώτιο, το Fiesta δεν μασάει, δεν ταλαιπωρείται και μπορεί να κάνει πολλά μεγάλα σπορ μοντέλα (και τους οδηγούς τους) να ντραπούν!

Εχουμε οδηγήσει πολλά υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ. Ολα έχουν τα καλά τους και τα αρνητικά τους. Ο 1000άρης ecoboost της Ford όμως, που δεν είναι τυχαία βραβευμένος επί σειρά ετών, μοιάζει να έχει πετύχει r4qtq4w 4το ακατόρθωτο. Να έχει μόνο καλά! Και στην κατανάλωση βεβαίως βεβαίως. Σου φτιάχνει τη μέρα με τον ήχο του, σε ξετρελαίνει με το τιμόνι του (όπως τα περισσότερα Ford) και με τα φρένα του.

Αυτό το Fiesta που χαίρεσαι να το οδηγείς κάθε μέρα, μπορεί να πάρει τον χαρακτήρα που θέλεις να του δώσεις. Δεν είναι άγαρμπα σπορ. Μπορεί να εκτελέσει με άνεση και ηρεμία όλα τα καθημερινά καθήκοντα ενός μικρού αυτοκινήτου. Απλώς, όταν του ζητηθεί, θα μεταμορφωθεί. Με 9 δεύτερα για τα 0-100 (στην πράξη μοιάζουν λιγότερα), επιταχύνσεις εν κινήσει που εντυπωσιάζουν, τελική 200+ χ.α.ώ. και μεικτή κατανάλωση 4,5 λίτρα/100χλμ. (περίπου 6,5 στην πράξη), το βενζινοκίνητο «μικρό που βρυχάται» κλείνει το χάσμα με τα πετρελαιοκίνητα και δεν αποτελεί λύση ανάγκης αλλά είναι ένα μοντέλο που προσφέρει απόλαυση.

Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει: πλαίσια αεραγωγών και αεροτομή, εξωτερικούς καθρέφτες σε κόκκινο ή μαύρο χρώμα, οροφή σε κόκκινο ή μαύρο χρώμα, δερμάτινο τιμόνι, δερμάτινη λαβή λεβιέ ταχυτήτων και δερμάτινο κάλυμμα χειρόφρενου, ζάντες αλουμινίου 17″ σε μαύρο χρώμα, ηχοσύστημα Ιce Pack 8 Sony με 8 ηχεία, χειριστήρια στο τιμόνι και οθόνη ΤFT 4,2 στην κεντρική κονσόλα, φιμέ κρύσταλλα, κλιματισμό και keyless start.

Δείτε τις φωτογραφίες: 


{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ