Για μπράτσα από «ατσάλι»

Δύο απλές ασκήσεις για την εκγύμναση των δικεφάλων των χεριών

Οι δικέφαλοι βρίσκονται στην πρόσθια πλευρά των βραχιόνων μας και εκτελούν την κάμψη του πήχη προς τον βραχίονα, αλλά και την κάμψη του βραχίονα προς τον ώμο. Είναι λοιπόν διαρθρικοί μύες (κινούν δύο αρθρώσεις, την άρθρωση του αγκώνα και την άρθρωση του ώμου). Οι ασκήσεις μπορούν να εκτελεστούν με 2 βαράκια ή 2 αυτοσχέδια βαράκια (σακούλα με κάποιο φορτίο μέσα – μπουκαλάκι νερού κ.λπ.).

1. (κεντρική φωτό) Σε όρθια θέση κρατάμε 2 βαράκια, έχοντας τα χέρια μας τεντωμένα κάτω, δίπλα από τους μηρούς μας και οι παλάμες κοιτούν μπροστά. Κάμπτουμε το δεξί χέρι πάνω μέχρι να κλείσει τελείως. Κατεβάζουμε κάτω και ξεκινάμε το αριστερό. Επαναλαμβάνουμε εναλλάξ, κάνοντας 15 επαναλήψεις σε κάθε χέρι.

2. (φωτό δεξιά) Καθόμαστε σε κάθισμα, έχοντας τα πόδια μας ανοιχτά, σχηματίζοντας ορθή γωνία οι δύο μηροί μας. Κρατάμε ένα βαράκι με το δεξί χέρι και ακουμπάμε τον αγκώνα μας στην εσωτερική πλευρά του δεξιού γονάτου. Κάμπτουμε το χέρι μας πάνω, μέχρι να κλείσει τελείως, διατηρώντας την επαφή αγκώνα – γονάτου. Εκτελούμε 15 επαναλήψεις με το δεξί και αλλάζουμε χέρι επαναλαμβάνοντας.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ