Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Πιτσιρικάδες είχαν πετάξει αβγά στην Καρυοφυλλιά Καραμπέτη!

Ποιος να το περίμενε ότι η καλύτερη Ελληνίδα ηθοποιός...

Τα σχέδια Κάβουρα και Τζαβέλλα για το Πάσχα

Μια σύντομη απόδραση για τις ημέρες του Πάσχα έχουν...

Στον χώρο του παλιού αεροδρομίου εντοπίστηκαν 314 βόμβες Αεροπορίας από τον Β’...

Οχι μία ούτε δύο, αλλά… 314 βόμβες Αεροπορίας από...

Ελεύθερος μετά την απολογία του ο πρώην βουλευτής των «Σπαρτιατών» Κωνσταντίνος Φλώρος

Για ένα «ατυχές περιστατικό», το οποίο, όπως είπε, αν...

Ο Τζέιμς Μποντ μετρ στις γκρίζες διαφημίσεις

Το συντομότερο ανέκδοτο των φανατικών των ταινιών Τζέιμς Μποντ είναι «πάλι διαφημίσεις;», ακόμα και όταν απολαμβάνουν την ταινία τους χωρίς διακοπή στον κινηματογράφο

Το συντομότερο ανέκδοτο των φανατικών των ταινιών Τζέιμς Μποντ είναι «πάλι διαφημίσεις;», ακόμα και όταν απολαμβάνουν την ταινία τους χωρίς διακοπή στον κινηματογράφο

Η «τοποθέτηση προϊόντων», όπως είναι η κομψή ονομασία της γκρίζας διαφήμισης, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της συνταγής των ταινιών του πράκτορα 007.jnjn

Οι φίρμες ξεπετάγονται στις σκηνές με την ίδια συχνότητα που βλέπει κανείς κομψά επίσημα ενδύματα, μεγαλομανείς κακούς και γυναίκες με διπλή ταυτότητα. Ενδεικτική είναι η σκηνή στην οποία ο Πιρς Μπρόσναν οδηγεί ένα τανκ μέσα από ένα φορτηγό που έχει φαρδιά πλατιά την επιγραφή Perrier, στην ταινία «Golden Eye».

Το βασικό ερώτημα είναι κατά πόσο το ίδιο θα συμβεί και στη νέα ταινία «Spectre», την 24η του sequel. Οπως συμβαίνει πάντα στην αναμονή της πρεμιέρας της ταινίας, έχουμε ήδη ακούσει από αρκετά μέχρι πολλά για τους χορηγούς.

Στη νέα ταινία
Εχουμε και λέμε λοιπόν: η Aston Martin και η Land Rover θα φροντίσουν για τις μετακινήσεις του σταρ, ενώ τα τηλέφωνα που χρησιμοποιεί «τυχαίνει» να είναι της εταιρίας που κάνει τη διανομή της ταινίας, της Sony. Τα αγαπημένα ποτά του σε αυτήν την ταινία είναι η βότκα Belvedere, η σαμπάνια Bollinger και η μπίρα Heineken. Η παραγωγή επιμένει να γυρίζει την πλάτη στο μαρτίνι, παρά τις έντονες διαμαρτυρίες που υπήρξαν στο «Skyfall», όταν ο 007 ήπιε πρώτη φορά μπίρα.

Ο λόγος της πανταχού παρούσας διαφήμισης είναι, σύμφωνα με τον δημοσιογράφο του περιοδικού «Screen» Μάικλ Ρόσερ, το γεγονός ότι τα έσοδα που εξασφαλίζει πια μια ταινία από τα εισιτήρια δεν είναι αρκετά, οπότε πρέπει να αναζητήσει νέες πηγές. Πόσο μάλλον το «Spectre», η παραγωγή του οποίου ξεπέρασε τα 300.000.000 δολάρια!

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το Σεπτέμβριο στη Μητρόπολη Αθηνών ο γάμος της πριγκίπισσας Θεοδώρας και του Κουμάρ

Μετά το πένθος της απώλειας του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου,...

Ο «Satiros II» έριξε αυλαία παρέα με τη Σαπουντζάκη

Φινάλε με γέλιο, συγκίνηση και μια αγκαλιά που συζητήθηκε....

Υπάλληλοι του δημάρχου Γιάννη Μώραλη τα στελέχη της «Θύρας 7» που συμμετείχαν στη δολοφονία του Λυγγερίδη!

«Μεροκάματα» στον Δήμο Πειραιά επί ημερών Γιάννη Μώραλη έκαναν...

Πρόβα νυφικού για τη Βρισηίδα Ανδριώτου

Πρόβα νυφικού για τη Βρισηίδα Ανδριώτου, παρουσία και του...

Κεραυνοβόλος έρωτας για τον Κασσελάκη

Εχασε τα πρωτεία στην αγάπη του συζύγου του ο...