Ο Τζέιμς Μποντ μετρ στις γκρίζες διαφημίσεις

Το συντομότερο ανέκδοτο των φανατικών των ταινιών Τζέιμς Μποντ είναι «πάλι διαφημίσεις;», ακόμα και όταν απολαμβάνουν την ταινία τους χωρίς διακοπή στον κινηματογράφο

Το συντομότερο ανέκδοτο των φανατικών των ταινιών Τζέιμς Μποντ είναι «πάλι διαφημίσεις;», ακόμα και όταν απολαμβάνουν την ταινία τους χωρίς διακοπή στον κινηματογράφο

Η «τοποθέτηση προϊόντων», όπως είναι η κομψή ονομασία της γκρίζας διαφήμισης, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της συνταγής των ταινιών του πράκτορα 007.

Οι φίρμες ξεπετάγονται στις σκηνές με την ίδια συχνότητα που βλέπει κανείς κομψά επίσημα ενδύματα, μεγαλομανείς κακούς και γυναίκες με διπλή ταυτότητα. Ενδεικτική είναι η σκηνή στην οποία ο Πιρς Μπρόσναν οδηγεί ένα τανκ μέσα από ένα φορτηγό που έχει φαρδιά πλατιά την επιγραφή Perrier, στην ταινία «Golden Eye».

Το βασικό ερώτημα είναι κατά πόσο το ίδιο θα συμβεί και στη νέα ταινία «Spectre», την 24η του sequel. Οπως συμβαίνει πάντα στην αναμονή της πρεμιέρας της ταινίας, έχουμε ήδη ακούσει από αρκετά μέχρι πολλά για τους χορηγούς.

Στη νέα ταινία
Εχουμε και λέμε λοιπόν: η Aston Martin και η Land Rover θα φροντίσουν για τις μετακινήσεις του σταρ, ενώ τα τηλέφωνα που χρησιμοποιεί «τυχαίνει» να είναι της εταιρίας που κάνει τη διανομή της ταινίας, της Sony. Τα αγαπημένα ποτά του σε αυτήν την ταινία είναι η βότκα Belvedere, η σαμπάνια Bollinger και η μπίρα Heineken. Η παραγωγή επιμένει να γυρίζει την πλάτη στο μαρτίνι, παρά τις έντονες διαμαρτυρίες που υπήρξαν στο «Skyfall», όταν ο 007 ήπιε πρώτη φορά μπίρα.

Ο λόγος της πανταχού παρούσας διαφήμισης είναι, σύμφωνα με τον δημοσιογράφο του περιοδικού «Screen» Μάικλ Ρόσερ, το γεγονός ότι τα έσοδα που εξασφαλίζει πια μια ταινία από τα εισιτήρια δεν είναι αρκετά, οπότε πρέπει να αναζητήσει νέες πηγές. Πόσο μάλλον το «Spectre», η παραγωγή του οποίου ξεπέρασε τα 300.000.000 δολάρια!

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ