Ο κόσμος γύρισε την πλάτη στις εκπτώσεις

Απογοητευμένοι από τον τζίρο και την επισκεψιμότητα των καταστημάτων τους εμφανίζονται οι έμποροι, σύμφωνα με τους οποίους η ενδιάμεση εκπτωτική περίοδος φαίνεται ότι δεν συγκίνησε ιδιαίτερα τους καταναλωτές!

Απογοητευμένοι από τον τζίρο και την επισκεψιμότητα των καταστημάτων τους εμφανίζονται οι έμποροι, σύμφωνα με τους οποίους η ενδιάμεση εκπτωτική περίοδος φαίνεται ότι δεν συγκίνησε ιδιαίτερα τους καταναλωτές! Ο τζίρος των καταστημάτων κινείται σε χαμηλά επίπεδα, ενώ η εξαιρετικά μειωμένη αγοραστική δύναμη των πολιτών λόγω των συνεχών φοροεπιδρομών και των πετσοκομμένων μισθών αποτυπώθηκε και στις εκπτώσεις του Νοεμβρίου.

Είναι χαρακτηριστικό ότι μόλις μία στις εννέα εμπορικές επιχειρήσεις εμφάνισε αύξηση πωλήσεων την εκπτωτική περίοδο του φετινού Νοεμβρίου έναντι της αντίστοιχης του 2014. Σύμφωνα με τους κατά τόπους εμπορικούς συλλόγους, οι πωλήσεις των καταστημάτων λιανεμπορίου στο δεκαήμερο 1-10 Νοεμβρίου κινήθηκαν πτωτικά κατά 14,7% σε σύγκριση με την αντίστοιχη ενδιάμεση εκπτωτική περίοδο. «Παρά τις αξιοσημείωτες προσπάθειες που καταβάλλει ο επιχειρηματικός κόσμος, η αγοραστική κίνηση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα.

Οι ενδιάμεσες εκπτώσεις δεν φαίνεται ότι συμβάλλουν ιδιαίτερα στην τόνωση του τζίρου των επιχειρήσεων, ενώ οι καταναλωτές διατηρούν σταθερά μια στάση αναμονής» λέει ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της ΕΣΕΕ, οι πωλήσεις των εμπορικών καταστημάτων κινήθηκαν στα ίδια ή χαμηλότερα επίπεδα από τον Νοέμβριο του 2014. Το 36% των επιχειρήσεων είδε τις φετινές πωλήσεις τη συγκεκριμένη περίοδο αναφοράς να παραμένουν στα ίδια επίπεδα και το 50% σε χαμηλότερα.

14.10.2015 espresso weekend 260x320

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ