Ο «διάδοχος» του Concorde

Ετοιμο το project των 93.000.000 € για το AS2, που θα κάνει την πτήση Λονδίνο – Νέα Υόρκη μέσα σε τρεις ώρες

Ετοιμο το project των 93.000.000 € για το AS2, που θα κάνει την πτήση Λονδίνο – Νέα Υόρκη μέσα σε τρεις ώρες

Το πρότζεκτ για το πρώτο υπερηχητικό ιδιωτικό τζετ στον κόσμο δρομολογείται με στόχο να διασχίσει τους αιθέρες δοκιμαστικά το 2021 και για εμπορικές πτήσεις δύο χρόνια αργότερα.

ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΧΟΝΔΡΟΓΙΑΝΝΗ

Οι εταιρίες που ανέλαβαν τη δημιουργία του AS2 αναζητούν ήδη τον χώρο όπου θα κατασκευαστεί το αεροπλάνο, το οποίο θα πετά με ταχύτητα 1.960 χιλιόμετρα την ώρα.
Θα μπορεί να ταξιδεύει από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη μέσα σε μόλις τρεις ώρες και από το Λος Αντζελες στο Τόκιο σε έξι. Γι’ αυτό πιστεύουν ότι κερδίζει με το σπαθί του τον τίτλο του «διαδόχου του Concorde», του υπερηχητικού αεροπλάνου που κινούνταν με ταχύτητα 2.170 χιλιομέτρων την ώρα.

s 20

Πίσω από το project, που θα κοστίσει 93.000.000 ευρώ, κρύβεται ο Τεξανός δισεκατομμυριούχος Ρόμπερτ Μπας. Ηδη από το 2002 αναζητούσε τρόπους για την κατασκευή του υπερηχητικού τζετ. Πέρυσι η εταιρία του Aerion έκλεισε συμφωνία με την Airbus για την υλοποίηση του AS2 και τώρα φαίνεται ότι ήρθε η στιγμή για να ξεκινήσει η υλοποίηση των σχεδίων.

Αναζητείται χώρος κατασκευής στις ΗΠΑ, ο οποίος θα πρέπει να έχει έκταση 100 στρεμμάτων και να βρίσκεται κοντά σε αεροδρόμιο που θα έχει διάδρομο προσγείωσης μήκους τουλάχιστον 2.700 μέτρων.aerion as2 preliminary cabin renderings from inairvation and design q night

Ο κατασκευαστής

Η τελική επιλογή της τοποθεσίας θα γίνει εντός του πρώτου εξαμήνου του 2016. Ως τότε η Aerion, όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλός της Νταγκ Νίκολς, θα έχει επιλέξει τον κατασκευαστή της μηχανής, ενώ έχει ήδη αρχίσει η επιλογή των προμηθευτών.

Το AS2 θα έχει μήκος 51,8 μέτρα, ύψος 6,7 μέτρα και άνοιγμα φτερών 18,6 μέτρα. Θα διαθέτει πολυτελή καμπίνα επιβατών, μήκους σχεδόν 10 μέτρων, η οποία θα μπορεί να φιλοξενεί dubai view aως 12 επιβάτες. Θα έχει μοντέρνο σχεδιασμό με ξύλινη επένδυση και άνετα δερμάτινα καθίσματα. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού οι επιβάτες θα μπορούν να απολαμβάνουν το ποτό ή το γεύμα τους με πολυτελή σερβίτσια, ενώ θα είναι διαρκώς συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο.

Η άτρακτος του σκάφους θα είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα και τα φτερά σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο, ώστε να έχουν μειωμένη κατά 20% αντίσταση στον αέρα, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμων.

{{-PCOUNT-}}14{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ