Οι μαρτυρίες των γιατρών θα ρίξουν φως στον θάνατο της Μελίνας

Σε βαρύ αλλεργικό σοκ αποδίδει την απώλεια η αναισθησιολόγος Νεκταρία Πολάκη

Εβδομάδα εξελίξεων θα είναι η ερχόμενη για την εξακρίβωση των συνθηκών υπό τις οποίες «έσβησε» η 4χρονη Μελίνα Παρασκάκη, έπειτα από επέμβαση ρουτίνας για κρεατάκια στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο του Ηρακλείου. Ο φάκελος της υπόθεσης με τα πρώτα στοιχεία πρόκειται να σταλεί στην Αθήνα, ενώ η οικογένεια περιμένει τα αποτελέσματα των τοξικολογικών – ιστολογικών εξετάσεων (μετά τις 13 Ιανουαρίου), που θα δώσουν ξεκάθαρες απαντήσεις όσον αφορά το τι πήγε στραβά τη μοιραία μέρα.

Η διοίκηση του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ηρακλείου (στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του οποίου άφησε την τελευταία του πνοή το αγγελούδι) συνέταξε τον φάκελο με τα απαραίτητα στοιχεία για την προκαταρκτική εξέταση, που προηγείται της ΕΔΕ, και επρόκειτο να τον διαβιβάσει αργά χθες στο Κεντρικό Πειθαρχικό Συμβούλιο των γιατρών του ΕΣΥ στο υπουργείο Υγείας, στην Αθήνα.

Ο φάκελος περιέχει μαρτυρίες της ιατρικής ομάδας που βρισκόταν στο χειρουργείο την ώρα της επέμβασης, του διευθυντή ιατρικής υπηρεσίας του Βενιζέλειου, ωτορινολαρυγγολόγου Ευθύμιου Καρακώστα, αλλά και των γιατρών της ΜΕΘ του ΠΑΓΝΗ. Οι καταθέσεις τους θα μελετηθούν από το Κεντρικό Πειθαρχικό Συμβούλιο, προκειμένου να αποφασιστεί αν προκύπτουν ευθύνες ή αν διαπιστώνονται παράτυπες διαδικασίες. Στην περίπτωση αυτή, θα ξεκινήσει ΕΔΕ.

Συγκλονισμένη

Στο μεταξύ, αίσθηση έχει προκαλέσει η συνέντευξη της αναισθησιολόγου Νεκταρίας Πολάκη, εξαδέλφης του αναπληρωτή υπουργού Υγείας Παύλου Πολάκη, η οποία περιέγραψε τις δραματικές στιγμές μετά το χειρουργείο και ανέφερε ενοχλημένη στην εφημερίδα «Πατρίς» πως «είναι άδικο να κατηγορείς κάποιον που δεν έφταιξε, επειδή είναι συγγενής με υπουργό»!

Η αναισθησιολόγος πρόσθεσε ότι ο θάνατος του κοριτσιού τη συγκλόνισε: «Κάναμε τα πάντα για να σώσουμε τη Μελίνα. Δεν τα καταφέραμε. Σας το λέω με πόνο, γιατί έχω δύο παιδιά (…) Πηγαίνω σπίτι, κοιτάζω την τρίχρονη κόρη μου και κλαίω, γιατί μου θυμίζει τη Μελίνα».

Αναφορικά με το πού μπορεί να οφείλεται ο θάνατος του παιδιού, η αναισθησιολόγος απάντησε: «Το αποδίδουμε (γιατί δεν μπορούμε να το αποδείξουμε) σε βαρύ αλλεργικό σοκ από κάποιο φάρμακο της αναισθησίας, κάτι που δεν μπορούσαμε να γνωρίζουμε ούτε να προβλέψουμε».

ΕΥΑ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ