Τα χρυσά ναύλα του Γιούνκερ

Οι μετακινήσεις των αξιωματούχων της Ε.Ε. με υπερσύγχρονα τζετ για απόσταση 350 χλμ.

Οι μετακινήσεις των αξιωματούχων της Ε.Ε. με υπερσύγχρονα τζετ για απόσταση 350 χλμ.

Τις εξοργιστικά άνετες μετακινήσεις του Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, του Ντόναλντ Τουσκ και των άλλων αξιωματούχων της Ευρωπαϊκής Ενωσης μεταξύ Βρυξελλών και Στρασβούργου χρυσοπληρώνουν οι Ευρωπαίοι φορολογούμενοι, όπως αποκαλύπτουν έγγραφα που δημοσιεύει η βρετανική «Telegraph».

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΑΛΑΜΒΟΚΙΔΗ

Για μια απόσταση 350 χιλιομέτρων μεταξύ χωρών που φημίζονται για το υπερσύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυό τους, τα πρωτοκλασάτα στελέχη της Κομισιόν δεν καταδέχονται να χρησιμοποιήσουν ούτε τις δύο υπερταχείες που ναυλώνει η Ευρωβουλή ειδικά για τη μετακίνηση των αξιωματούχων της ούτε καν τις καθημερινές εμπορικές πτήσεις που ενώνουν τις Βρυξέλλες με το Στρασβούργο. Αντίθετα, προτιμούν την άνεση που τους προσφέρουν τα έξι ιδιωτικά τζετ, γνωστά και ως «ιπτάμενα ταξί», τα οποία βρίσκονται στη διάθεση της Κομισιόν έναντι 12.600.000 ευρώ για διάστημα τεσσάρων ετών.

Ο μίνι στόλος, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και ένα πολυτελές επταθέσιο Cessna Citation, αξίας 5.500.000 ευρώ, χρησιμοποιείται ουσιαστικά μία φορά τον μήνα, από και προς την Ευρωβουλή, για την καθιερωμένη τετραήμερη συνεδρίασή της. Για τον ίδιο σκοπό, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ξοδεύει περίπου 260.000 ευρώ στη ναύλωση δύο τρένων express για τη μετακίνηση αξιωματούχων, ευρωβουλευτών και μελών του προσωπικού από τις Βρυξέλλες στο Στρασβούργο το πρωί της Δευτέρας και από το Στρασβούργο στις Βρυξέλλες το απόγευμα της Πέμπτης. Αξίζει να σημειωθεί ότι όλα τα έγγραφά τους μεταφέρονται σε ειδικά πλαστικά κιβώτια από οκτώ φορτηγά.

Για ανυπόμονους

Η Ευρωβουλή έχει μεριμνήσει όμως και για όσους δεν μπορούν να περιμένουν το απόγευμα της Πέμπτης ώστε να επιστρέψουν στις Βρυξέλλες. Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι ναυλώνει ένα μεγάλο αεροσκάφος για τα περίπου 100 άτομα που επιθυμούν να γυρίσουν στα σπίτια τους το απόγευμα της Τετάρτης, προκειμένου να γλιτώσουν την ταλαιπωρία του δημόσιου σιδηροδρόμου, που κάνει έως έξι ώρες για να φτάσει, λόγω των συχνών στάσεων.
Ο εκπρόσωπος του Γιούνκερ έσπευσε να ξεκαθαρίσει -εν όψει και της επικείμενης λήξης του συμβολαίου με τον βελγικό πάροχο των ιδιωτικών τζετ- ότι ο πρόεδρος της Κομισιόν χρησιμοποιεί τα ιδιωτικά τζετ μόνο όταν δεν τον βολεύει το πρόγραμμα των εμπορικών πτήσεων.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ