Γυμναστική με παρέα & χορό!

Τα ομαδικά προγράμματα προσφέρουν στους ασκουμένους την ικανοποίηση της επίτευξης των στόχων τους με πιο ευχάριστη προσέγγιση

Τα ομαδικά προγράμματα προσφέρουν στους ασκουμένους την ικανοποίηση της επίτευξης των στόχων τους με πιο ευχάριστη προσέγγιση

Τα γυμναστήρια, εκτός από την εξατομικευμένη γυμναστική, προσφέρουν και ομαδική γυμναστική: τα ομαδικά προγράμματα.

Τα ομαδικά προγράμματα γίνονται σε ξεχωριστές αίθουσες, όπου οι ασκούμενοι μπορούν σε μικρά γκρουπάκια να εκτελέσουν ασκήσεις υπό την καθοδήγηση του γυμναστή και τον ήχο της μουσικής.
Είναι η πιο ευχάριστη προσέγγιση του να κάνει κάποιος γυμναστική. Μουσική, χορός, παρέα, ποιος δεν θα το προτιμούσε;

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη ομαδικής γυμναστικής, όπως aerobic, step, body power, yoga, pilates κ.λπ. Ανάλογα με τον στόχο του, ο κάθε ασκούμενος μπορεί να επιλέξει κάποιο ή κάποια από αυτά, να ασκηθεί για μία ώρα και να εισπράξει τα οφέλη της εκγύμνασης, παράλληλα με την ικανοποίηση που δίνουν η παρέα, η μουσική και ο χορός.

Ο χαρακτήρας των ομαδικών προγραμμάτων είναι περισσότερο αερόβια προπόνηση και λιγότερο αναερόβια. Η απόδοση είναι ανάλογη με το πρόγραμμα που επιλέγουμε:
Αν κάποιος έχει στόχο την καύση λίπους, προγράμματα όπως τα step, aerobic, zumba, tae bo είναι καταλληλότερα γι’ αυτόν.

yoga & pilates

Εάν πάλι κάποιος έχει ανάγκη από ευλυγισία και διατάσεις, λόγω καθιστικής εργασίας, προγράμματα όπως τα yoga & pilates εξυπηρετούν αυτόν τον σκοπό. Για μυϊκή ενδυνάμωση, θα ήταν καλύτερα να ασχοληθεί με power body, power strength, total body, cross training κ.λπ.

Η απόδοσή τους σε καύση θερμίδων ποικίλλει από 3-5 θερμίδες ανά κιλό βάρους ανά ώρα έως τις 10-12 θερμίδες ανά κιλό βάρους ανά ώρα (tae bo). Το σωστότερο θα ήταν η επιλογή να γίνει ύστερα από δοκιμή, όχι μόνο για να επιλέξουμε ποιο ομαδικό πρόγραμμα μας ταιριάζει, αλλά και γιατί ο παράγων γυμναστής (aerobic instructor) είναι μια σημαντική παράμετρος που θα μας κάνει να αποφασίσουμε πού θα κατασταλάξουμε.

Η «ΚΡΥΜΜΕΝΗ» ΖΑΧΑΡΗ

Δεν είναι μυστικό ότι όλοι μας καταναλώνουμε περισσότερη ζάχαρη από αυτή που θα έπρεπε, καθώς εκτός από την ποσότητα που βάζουμε συνειδητά στον καφέ, στα ροφήματα ή στα γλυκά μας, υπάρχει και μεγάλη ποσότητα ζάχαρης «κρυμμένη» σε διάφορα φαινομενικά «αθώα» τρόφιμα. Η διατροφολόγος Ελεν Μάνεϊ υποστηρίζει, ωστόσο, ότι με μερικές απλές αλλαγές στις διατροφικές μας συνήθειες μπορούμε να μειώσουμε την πρόσληψη ζάχαρης έως κατά 30%. Αντικαθιστώντας, για παράδειγμα, τα αναψυκτικά με νερό ή sugar free ροφήματα μπορούμε να γλιτώσουμε έως 10 γραμμάρια ζάχαρης, ενώ με την αποφυγή έτοιμων γευμάτων, όπως οι σούπες, οι πίτσες και οι διάφορες σος, η «εξοικονόμηση» ζάχαρης είναι εξίσου σημαντική. Χαρακτηριστικό είναι ότι μία κουταλιά κέτσαπ έχει περίπου τρία γραμμάρια ζάχαρης. Κρυμμένη ζάχαρη υπάρχει όμως και στα δημητριακά που τρώμε για πρωινό, γι’ αυτό καλό είναι να προτιμήσουμε άγλυκη βρόμη και να τη νοστιμίσουμε με μια χούφτα ξηρούς καρπούς ή αποξηραμένα φρούτα με λίγη κανέλα.

Ο φόβος για άσκηση με βάρη των γυναικών

shutterstock 287094890Η αίθουσα με τα βάρη στο γυμναστήριο αποτελεί -ούτε λίγο ούτε πολύ- κατ’ επιλογήν άβατο για τις περισσότερες γυναίκες, που αποφεύγουν ένα τέτοιο πρόγραμμα εκγύμνασης φοβούμενες ότι θα τους χαρίσει όγκο, τη στιγμή που εκείνες επιθυμούν το ακριβώς αντίθετο. Κάτι τέτοιο ωστόσο αποτελεί «μύθο», σύμφωνα με τους ειδικούς της άσκησης, καθώς ένα πρόγραμμα με βάρη αυξάνει τον μυϊκό ιστό των ασκουμένων, γεγονός που με τη σειρά του συμβάλλει στην αύξηση του ρυθμού μεταβολισμού. Παράλληλα, όταν τα βάρη γίνονται με τον σωστό τρόπο, επιτυγχάνεται καλύτερη γράμμωση, βελτίωση της ισορροπίας και της στάσης του σώματος.

ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΖΑΝΑ

Μικροί στόχοι, σοκολάτα κάθε μέρα και αρχεία Excel. Αυτά είναι τα τρία μυστικά της επιτυχίας της Ζάνα βαν Ντιτζκ, της 23χρονης fitness blogger που έχει πάνω από 70.000 2fd0b8fb00000578 3385650 image a 5 1452013006224followers στο Instagram. Παρά την αυστηρή προπόνηση που κάνει κάθε μέρα, επιμένει ότι η καθημερινή κατανάλωση μιας μικρής μπάρας σοκολάτας την κρατά στον σωστό δρόμο προς την τελειότητα. Επιμένει επίσης ότι οι μικροί, σταδιακά αυξανόμενοι στόχοι είναι πιο ρεαλιστικοί. «Θέστε στόχο να χάσετε δύο κιλά αυτόν τον μήνα ή να αρχίσετε να τρώτε πιο υγιεινά. Μην πείτε όμως “θα κόψω το αλκοόλ για ένα ολόκληρο χρόνο”, γιατί το πιθανότερο είναι να αποτύχετε» συμβουλεύει, επισημαίνοντας παράλληλα ότι τη βοηθά πολύ να κρατάει αρχεία με τους στόχους, αλλά και την πρόοδό της.

Βλαβερές συνέπειες από τα smoothies

Περισσότερο κακό παρά καλό κάνουν τα smoothies, σύμφωνα με πείραμα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της τηλεοπτικής εκπομπής του BBC «Trust me i’m a doctor». Οπως διαπίστωσαν οι ειδικοί, η κατανάλωση ενός μπουκαλιού smoothie 360 ml μπορεί να προκαλέσει μείωση των επιπέδων των αντιοξειδωτικών στον οργανισμό έως και για 24 ώρες. Δεδομένου ότι ο ανθρώπινος οργανισμός παράγει καθημερινά αντιοξειδωτικά, η πέψη μιας τόσο μεγάλης δοσολογίας αντιοξειδωτικών αναγκάζει το σώμα να σταματήσει τη φυσική παραγωγή τους για να αποκαταστήσει την ισορροπία. Σε συνδυασμό μάλιστα με την υψηλή τους περιεκτικότητα σε σάκχαρα, εκτινάσσει τα επίπεδα σακχάρου του αίματος, συμβάλλοντας στην αύξηση του σωματικού βάρους.

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ… ΔΙΑΙΤΑ

Θέλετε να χάσετε βάρος; Βγάζετε μια φωτογραφία του εαυτού σας μία φορά την εβδομάδα λένε οι ειδικοί. Νέα έρευνα του Universidad de Alicante της Ισπανίας έδειξε ότι όσοι κάνουν δίαιτα και βλέπουν τα αποτελέσματα της προσπάθειάς τους να αποτυπώνονται στο σώμα τους παραμένουν αφοσιωμένοι στον στόχο τους, χωρίς να παρεκκλίνουν. Οι επιστήμονες διαπίστωσαν συγκεκριμένα ότι όσοι δημιουργούν φωτογραφικό άλμπουμ με την πρόοδό τους καταφέρνουν να φτάσουν στον στόχο τους σε μικρότερο χρονικό διάστημα σε σχέση με όσους απλώς ζυγίζονταν.

Διήμερη κραιπάλη, μία εβδομάδα επιπτώσεων

Σχεδόν μία εβδομάδα διαρκούν οι επιπτώσεις ενός Σαββατοκύριακου διατροφικών ατασθαλιών, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση «Journal of Clinical Investigation». Ερευνητές μελέτησαν τις επιπτώσεις του παλμιτικού οξέως, ενός συστατικού που υπάρχει στα κορεσμένα λιπαρά, πάνω στη λεπτίνη, την ορμόνη που βοηθάει στη ρύθμιση της όρεξης. Οπως διαπίστωσαν, τα συστατικά του κορεσμένου λίπους εξακολουθούν να μπλοκάρουν τη δράση της λεπτίνης έως για τρεις μέρες μετά την κατανάλωσή του, πράγμα που σημαίνει ότι η ουσιαστική διάρκεια της κραιπάλης αγγίζει συνολικά τις πέντες ημέρες. Σε βάθος χρόνου, επομένως, μια τέτοια διατροφική συμπεριφορά συμβάλλει στην αύξηση του σωματικού βάρους.

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΒΕΡΣΙΟΝ

Εχετε βαρεθεί τους κλασικούς κοιλιακούς και ραχιαίους;shutterstock 321283157
Υπάρχει μια διαφορετική βερσιόν της λεγόμενης «άσκησης του Superman», που -σύμφωνα με τους ειδικούς- αποτελεί την καλύτερη εναλλακτική για δυνατή μέση, σφιχτούς κοιλιακούς και ταυτόχρονη ενδυνάμωση των γλουτών. Με γόνατα και παλάμες στηριγμένα στο πάτωμα, γίνεται ταυτόχρονη έκταση του αριστερού χεριού και του δεξιού ποδιού. Επειτα από παραμονή σε αυτήν τη στάση για 5-10 δευτερόλεπτα, γίνεται το ίδιο με διαφορετικό χέρι και πόδι. Αρκούν 10 επαναλήψεις.

* EASTAR Ποιοτική Αθλητική Διατροφή

Τι είναι πρωτεΐνη EASTAR;

Οι πρωτεΐνες είναι μεγάλες ενώσεις που παρασκευάζονται με τον συνδυασμό μικρότερων αμινοξέων. Στη διατροφή είναι γνωστές ως μακροθρεπτικά συστατικά και δίνουν ενέργεια στο σώμα μας. Κάθε γραμμάριο πρωτεΐνης περιέχει 4 θερμίδες.

Υπάρχουν 20 αμινοξέα που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή πρωτεΐνης. Οι πρωτεΐνες που δεν έχουν και τα 20 αμινοξέα ονομάζονται ελλιπείς. Οι πηγές πρωτεΐνης που περιέχουν και τα 20 αμινοξέα ονομάζονται πλήρεις. Επιλέγοντας λοιπόν τις πλήρεις θα εξασφαλίσετε όλα τα αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός σας.

Ορισμένα αμινοξέα μπορούν να παραχθούν στο σώμα και δεν είναι τόσο απαραίτητα για τη διατροφή μας. Τα αμινοξέα που δεν μπορούν να παραχθούν από τον οργανισμό μας όμως, θα πρέπει να περιλαμβάνονται στη διατροφή μας.

Ψάξαμε στη αγορά και βρήκαμε την καλύτερη φυσική 100% WHEY PROTEIN (πρωτεΐνη ορού γάλακτος άμεσης απορρόφησης) η οποία μάλιστα παράγεται στην Ελλάδα από την EASTAR. Κυκλοφορεί σε περιεκτικότητες 80% & 92% με ή χωρίς υδατάνθρακες σε απίστευτες γεύσεις ώστε να φτιάχνετε smoothies και ενεργειακά ποτά για ενδυνάμωση / αποκατάσταση μυών/ γράμμωση / μυικό όγκο / έλεγχο βάρους. Μπείτε στο site της εταιρίας, www.eastar.gr   εκμεταλευτείτε τις εξαιρετικά καλές τιμές της σε σχέση με την άριστη ποιότητα της. www.eastar.gr   

offer

{{-PCOUNT-}}31{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ