Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024

Eλενα Χριστοπούλου: Η artist manager σε ρόλο κριτή στο reality «My Style...

Υπό άκρα μυστικότητα «έκλεισε» για τη νέα τηλεοπτική σεζόν...

Εβελυν Καζαντζόγλου με νέο hairstyle

Νέο look για την Εβελυν Καζαντζόγλου. H fashion expert...

Ηλίας Καμπακάκης: Νέο διπλό ψηφιακό άλμπουμ

Λίγο μετά την κυκλοφορία του single του «1000 φορές»,...

Ειρήνης Στεριανού: Το μοντέλο και ηθοποιός σε λαμπερό event με φίλους...

Η σειρά γυαλιών ηλίου της Ειρήνης Στεριανού είναι γεγονός...

Η επανάσταση του Μπερζέ για τις μαντίλες στην πασαρέλα

Ο 85χρονος επιχειρηματίας (και σύντροφος του Ιβ Σεν Λοράν) κατακεραυνώνει τους σχεδιαστές μεγάλων οίκων μόδας που λανσάρουν στα fashion shows το «μουσουλμανικό dress code»

Ο 85χρονος επιχειρηματίας (και σύντροφος του Ιβ Σεν Λοράν) κατακεραυνώνει τους σχεδιαστές μεγάλων οίκων μόδας που λανσάρουν στα fashion shows το «μουσουλμανικό dress code»

Κόκκινο πανί είναι για τον σύντροφο του Ιβ Σεν Λοράν οι σινιέ μαντίλες και τα μουσουλμανικώς ορθά ρούχα που λανσάρουν τελευταία οι μεγάλοι οίκοι, επειδή προάγουν «την υποδούλωση των γυναικών», όπως λέει χαρακτηριστικά.
Ο επιχειρηματίας Πιερ Μπερζέ, ο οποίος είχε ιδρύσει τον οίκο YSL μαζί με τον διάσημο σχεδιαστή που έφυγε από τη ζωή το 2008, τα ‘βαλε με τους μεγάλους οίκους μόδας, όπως ο Dolce & Gabbana, και με τις αλυσίδες μόδας που σπεύδουν να προσαρμόσουν τις δημιουργίες τους στη μουσουλμανική αγορά.

1561088

«Είμαι σκανδαλισμένος» δήλωσε στον γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1 ο 85χρονος. «Οι δημιουργοί δεν θα πρέπει να έχουν καμία σχέση με τη μουσουλμανική μόδα. Οι σχεδιαστές υπάρχουν για να κάνουν τις γυναίκες πιο ωραίες, να τους δίνουν ελευθερία, όχι να συνεργάζονται με αυτήν τη δικτατορία που επιβάλλει αυτό το απεχθές πράγμα, με το οποίο κρύβουμε τις γυναίκες και τις κάνουμε να ζουν στην αφάνεια» είπε χαρακτηριστικά και κάλεσε τους δημιουργούς να γυρίσουν την πλάτη στα χρήματα και να αποκτήσουν κάποιες αρχές.

Νωρίτερα φέτος ο οίκος Dolce & Gabbana έγινε ο πρώτος μεγάλος δυτικός οίκος που στόχευσε ανοιχτά ώστε να καταλάβει ένα κομμάτι στην αγοραστική πίτα της μουσουλμανικής αγοράς μόδας, η οποία υπολογίζεται στα 260 δισ. δολάρια. Οι Ιταλοί δημιουργοί λάνσαραν μια σειρά με 14 αμπάγιες -φορέματα που φτάνουν έως τον αστράγαλο- και κεντημένες χιτζάμπ. Η σουηδική αλυσίδα H&M έσπευσε να ακολουθήσει το παράδειγμά τους, επιλέγοντας μια μουσουλμάνα με καλυμμένο το πρόσωπο για τη διαφημιστική καμπάνια της, ενώ και η αγγλική αλυσίδα Marks & Spencer… πλατσουρίζει στα ίδια νερά, λανσάροντας burkini στο e-shop της.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Φωνή ΑμεΑ με τη Χρονοπούλου – Σύνταξη εδώ και τώρα στους γονείς παιδιών με αναπηρία

Ενα ψήφισμα διαφορετικό από τα υπόλοιπα έρχεται από σήμερα...

Βούλα Γκίκα: Έφυγε για το μεγάλο ταξίδι παρουσία μόλις 20 ανθρώπων

Μόνη και ξεχασμένη από φίλους και συναδέλφους της κηδεύτηκε...

Ντόλτσε βίτα για ένστολους λουφαδόρους – Σόδομα και Γόμορρα στην κοσμοπολίτικη Μύκονο

Σόδομα και Γόμορρα στην κοσμοπολίτικη Μύκονο με τα καμώματα...

Η πασίγνωστη ηθοποιός που κόλλησε Covid οκτώ εργαζομένους έκανε παράνομα ιατρικές εξετάσεις

Ρουσφέτι στην πασίγνωστη ηθοποιό που κόλλησε κορονοϊό τουλάχιστον οκτώ...

«Βασίλισσα» στο Μαρούσι (;) από τον ερχόμενο Φεβρουάριο η Ελένη Μενεγάκη

Το 2025 θα προσγειωθεί η Ελένη Μενεγάκη στον ΑΝΤ1;...

Βιασμοί σε γηροκομείο: Το μαρτύριο μάνας τεσσάρων παιδιών σε οίκο ευγηρίας στη δυτική Ελλάδα

Την ώρα που η σεξουαλική κακοποίηση σε βάρος ανυπεράσπιστων...