Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

«Σασμός»: Χρήστος, Στέλλα εκφράζουν τα συναισθήματά τους

Όσα θα δούμε στο αποψινό επεισόδιο του «Σασμού».Μαθιός, Βασιλική,...

Η Αννα Βίσση δεν «ψήνεται» για το «Voice»

Η Αννα Βίσση είπε «όχι» σε μια θέση στην...

Συμμορίες Ρομά έχουν ρημάξει τους τελευταίους μήνες την ανατολική Θεσσαλονίκη

Σε μάστιγα έχουν εξελιχθεί τους τελευταίους μήνες οι κλοπές,...

Η Κατερίνα Βρανά γιορτάζει την ημέρα που σχεδόν πέθανε

Είναι μια μαχήτρια της ζωής και δεν ξεχνά ποτέ...

Η επανάσταση του Μπερζέ για τις μαντίλες στην πασαρέλα

Ο 85χρονος επιχειρηματίας (και σύντροφος του Ιβ Σεν Λοράν) κατακεραυνώνει τους σχεδιαστές μεγάλων οίκων μόδας που λανσάρουν στα fashion shows το «μουσουλμανικό dress code»

Ο 85χρονος επιχειρηματίας (και σύντροφος του Ιβ Σεν Λοράν) κατακεραυνώνει τους σχεδιαστές μεγάλων οίκων μόδας που λανσάρουν στα fashion shows το «μουσουλμανικό dress code»

Κόκκινο πανί είναι για τον σύντροφο του Ιβ Σεν Λοράν οι σινιέ μαντίλες και τα μουσουλμανικώς ορθά ρούχα που λανσάρουν τελευταία οι μεγάλοι οίκοι, επειδή προάγουν «την υποδούλωση των γυναικών», όπως λέει χαρακτηριστικά.
Ο επιχειρηματίας Πιερ Μπερζέ, ο οποίος είχε ιδρύσει τον οίκο YSL μαζί με τον διάσημο σχεδιαστή που έφυγε από τη ζωή το 2008, τα ‘βαλε με τους μεγάλους οίκους μόδας, όπως ο Dolce & Gabbana, και με τις αλυσίδες μόδας που σπεύδουν να προσαρμόσουν τις δημιουργίες τους στη μουσουλμανική αγορά.

1561088

«Είμαι σκανδαλισμένος» δήλωσε στον γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1 ο 85χρονος. «Οι δημιουργοί δεν θα πρέπει να έχουν καμία σχέση με τη μουσουλμανική μόδα. Οι σχεδιαστές υπάρχουν για να κάνουν τις γυναίκες πιο ωραίες, να τους δίνουν ελευθερία, όχι να συνεργάζονται με αυτήν τη δικτατορία που επιβάλλει αυτό το απεχθές πράγμα, με το οποίο κρύβουμε τις γυναίκες και τις κάνουμε να ζουν στην αφάνεια» είπε χαρακτηριστικά και κάλεσε τους δημιουργούς να γυρίσουν την πλάτη στα χρήματα και να αποκτήσουν κάποιες αρχές.

Νωρίτερα φέτος ο οίκος Dolce & Gabbana έγινε ο πρώτος μεγάλος δυτικός οίκος που στόχευσε ανοιχτά ώστε να καταλάβει ένα κομμάτι στην αγοραστική πίτα της μουσουλμανικής αγοράς μόδας, η οποία υπολογίζεται στα 260 δισ. δολάρια. Οι Ιταλοί δημιουργοί λάνσαραν μια σειρά με 14 αμπάγιες -φορέματα που φτάνουν έως τον αστράγαλο- και κεντημένες χιτζάμπ. Η σουηδική αλυσίδα H&M έσπευσε να ακολουθήσει το παράδειγμά τους, επιλέγοντας μια μουσουλμάνα με καλυμμένο το πρόσωπο για τη διαφημιστική καμπάνια της, ενώ και η αγγλική αλυσίδα Marks & Spencer… πλατσουρίζει στα ίδια νερά, λανσάροντας burkini στο e-shop της.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Καρφιά Σολωμού για την Μπάρκα

«Καμπανιά» από τη Μαρία Σολωμού. «Δεν θα πάω ποτέ...

Στο σφυρί η «Κόμισσα» του Γεωργούλη που φωνάζει για την αθωότητά του

Αντιμέτωπη με το… σφυρί βρίσκεται δεύτερη φορά σε διάστημα...

Ο Σταϊκούρας θαυμαστής της sexy Μαρίας Τζινέρη

Δεν ήταν και λίγοι οι παρευρισκόμενοι σε εγκαίνια έργων...

Ο «Satiros II» έριξε αυλαία παρέα με τη Σαπουντζάκη

Φινάλε με γέλιο, συγκίνηση και μια αγκαλιά που συζητήθηκε....

Το Σεπτέμβριο στη Μητρόπολη Αθηνών ο γάμος της πριγκίπισσας Θεοδώρας και του Κουμάρ

Μετά το πένθος της απώλειας του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου,...

Στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. ο μάνατζερ του τράπερ Trannos για όσα έγιναν στου Ρέντη

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις από την αστυνομική επιχείρηση «μαμούθ»...

Η Πωλίνα Σανταλοβάκη έδωσε σημεία ζωής

Ενώ είναι μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας η...