Κυριακή, 23 Ιανουαρίου, 2022

«Σασμός»: Ματωμένος ο γάμος της Θοδώρας

Ο «Σασμός» ξεκινάει την εβδομάδα με πολλά δάκρυα και...

Γιάννης Φωστηρόπουλος: Ο «Mr restart» στο checkpoint της Αθηναϊκής Ριβιέρας

«Θα θέσω εκ νέου τον εαυτό μου στην κρίση...

Κρίση στο γάμο του εφοπλιστή Αλέξανδρου Σαρακάκη και της Ρενάτας Καρρά

Eνα από τα πιο ωραία, ταιριαστά και μέχρι πρότινος...

Συγκινεί η Ντορέττα Παπαδημητρίου: «Λιποθύμησε μια μέρα και απλά δεν ξαναξύπνησε»

Η Ντορέττα Παπαδημητρίου καλεσμένη της εκπομπής «Μαμα-δες» στην ΕΡΤ2...

Η επανάσταση του Μπερζέ για τις μαντίλες στην πασαρέλα

Ο 85χρονος επιχειρηματίας (και σύντροφος του Ιβ Σεν Λοράν) κατακεραυνώνει τους σχεδιαστές μεγάλων οίκων μόδας που λανσάρουν στα fashion shows το «μουσουλμανικό dress code»

Ο 85χρονος επιχειρηματίας (και σύντροφος του Ιβ Σεν Λοράν) κατακεραυνώνει τους σχεδιαστές μεγάλων οίκων μόδας που λανσάρουν στα fashion shows το «μουσουλμανικό dress code»

Κόκκινο πανί είναι για τον σύντροφο του Ιβ Σεν Λοράν οι σινιέ μαντίλες και τα μουσουλμανικώς ορθά ρούχα που λανσάρουν τελευταία οι μεγάλοι οίκοι, επειδή προάγουν «την υποδούλωση των γυναικών», όπως λέει χαρακτηριστικά.
Ο επιχειρηματίας Πιερ Μπερζέ, ο οποίος είχε ιδρύσει τον οίκο YSL μαζί με τον διάσημο σχεδιαστή που έφυγε από τη ζωή το 2008, τα ‘βαλε με τους μεγάλους οίκους μόδας, όπως ο Dolce & Gabbana, και με τις αλυσίδες μόδας που σπεύδουν να προσαρμόσουν τις δημιουργίες τους στη μουσουλμανική αγορά.

1561088

«Είμαι σκανδαλισμένος» δήλωσε στον γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1 ο 85χρονος. «Οι δημιουργοί δεν θα πρέπει να έχουν καμία σχέση με τη μουσουλμανική μόδα. Οι σχεδιαστές υπάρχουν για να κάνουν τις γυναίκες πιο ωραίες, να τους δίνουν ελευθερία, όχι να συνεργάζονται με αυτήν τη δικτατορία που επιβάλλει αυτό το απεχθές πράγμα, με το οποίο κρύβουμε τις γυναίκες και τις κάνουμε να ζουν στην αφάνεια» είπε χαρακτηριστικά και κάλεσε τους δημιουργούς να γυρίσουν την πλάτη στα χρήματα και να αποκτήσουν κάποιες αρχές.

Νωρίτερα φέτος ο οίκος Dolce & Gabbana έγινε ο πρώτος μεγάλος δυτικός οίκος που στόχευσε ανοιχτά ώστε να καταλάβει ένα κομμάτι στην αγοραστική πίτα της μουσουλμανικής αγοράς μόδας, η οποία υπολογίζεται στα 260 δισ. δολάρια. Οι Ιταλοί δημιουργοί λάνσαραν μια σειρά με 14 αμπάγιες -φορέματα που φτάνουν έως τον αστράγαλο- και κεντημένες χιτζάμπ. Η σουηδική αλυσίδα H&M έσπευσε να ακολουθήσει το παράδειγμά τους, επιλέγοντας μια μουσουλμάνα με καλυμμένο το πρόσωπο για τη διαφημιστική καμπάνια της, ενώ και η αγγλική αλυσίδα Marks & Spencer… πλατσουρίζει στα ίδια νερά, λανσάροντας burkini στο e-shop της.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ο «Δημητράκης» από το «Νησί» παίζει στον «Σασμό» και είναι εντελώς αγνώριστος

Ο μικρός Δημήτρης της σειράς «Το νησί» έχει μείνει...

Σουίτα βιασμού: Οι αδελφοί Λεβέντη της Coca-Cola και τα άλλα τρία «μπουμπούκια»

Τρανταχτά ονόματα του επιχειρηματικού χώρου, ανάμεσά τους και οι...

Ο Ηλίας Γκιώνης έριξε «πόρτα» στη Σάσα Σταμάτη για την υπόθεση βιασμού της 24χρονης

Με μια ανάρτηση-καταπέλτη, ο ακτιβιστής Ηλίας Γκιώνης έριξε άγρια...

Δημήτρης Μαρούσης: Ο γάμος με τη Μέμα Σταθοπούλου, ο χαμός της κόρης του και η φυλακή

Υπήρξε ο βασιλιάς του πουκαμίσου στην Ελλάδα με 350...

Βιασμός 24χρονης: Ο Βασίλης Λεβέντης «σπάει» τη σιωπή του

Ο Βασίλης Λεβέντης που συνελήφθη και στη συνέχεια αφέθηκε...