Που χάθηκε ο Χρήστος Κολοβός

Οι επιδείξεις με Κάμπελ -Λίντα Εβανγκελίστα και οι δημόσιες σχέσεις σε νυχτερινά μαγαζιά • Η σχέση με την Καγιά, που δεν έφτασε έως την εκκλησία, και τα πάρτι με άρωμα πασαρέλας

Οι επιδείξεις με Κάμπελ -Λίντα Εβανγκελίστα και οι δημόσιες σχέσεις σε νυχτερινά μαγαζιά • Η σχέση με την Καγιά, που δεν έφτασε έως την εκκλησία, και τα πάρτι με άρωμα πασαρέλας

Υπήρξε ένα από τα πιο γοητευτικά μοντέλα, που «όργωνε» τις πασαρέλες τη… χρυσή εποχή του ελληνικού μόντελινγκ. Πριν από 20 χρόνια, ο Χρήστος Κολοβός ήταν ανάρπαστος στον χώρο της μόδας, ενώ παράλληλα σημείωνε επιτυχημένη πορεία και στο nightlife, με το οποίο ασχολείται μέχρι σήμερα.

ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΚΙΝΟΟ ΜΠΟΥΝΙΑ

Εκτός από συλλέκτης παλιών αυτοκινήτων, μηχανών, ραδιοφώνων και άλλων αντικειμένων, είναι λάτρης των περασμένων δεκαετιών και ειδικά της εποχής που τα μοντέλα στην Ελλάδα ήταν ινδάλματα και κοσμούσαν τα εξώφυλλα των lifestyle περιοδικών. Γι’ αυτό και τα τελευταία χρόνια διοργανώνει την εκδήλωση «Reunion models», στην οποία συγκεντρώνονται μοντέλα, σχεδιαστές, δημοσιογράφοι, φωτογράφοι και άλλοι επαγγελματίες που σχετίστηκαν με τον λαμπερό κόσμο της μόδας, όταν τα συγκεκριμένα επαγγέλματα γνώριζαν τεράστια δόξα. «Θέλω η γνωστή παλιοπαρέα μας να βρίσκεται μία φορά τον χρόνο και να περνά καλά» λέει ο ίδιος σήμερα στην «Espresso».

Καριέρα στο εξωτερικό

Ο Χρήστος Κολοβός ξεκίνησε το μόντελινγκ το 1988 και παρέμεινε ενεργός στο επάγγελμα για μια δεκαετία. Συνεργάστηκε με όλα τα μεγάλα ονόματα του αντρικού μόντελινγκ στη χώρα μας (Μάνος Μελετίου, Ηλίας Πανταζόπουλος, Μάνος Βαμβούκης, Δημήτρης Παπαδημητρίου, 12524138 10206090259724801 3394930579150939037 nΒαγγέλης Στολίδης) και, εκτός από την Αθήνα, περπάτησε σε πασαρέλες στο Μιλάνο και το Παρίσι με διεθνούς φήμης ντίβες, όπως η Ναόμι Κάμπελ, η Λίντα Εβανγκελίστα, η Κρίστι Τέρλινγκτον.

«Εχω κάνει πάρα πολλές επιδείξεις εδώ και στο εξωτερικό, φορώντας ρούχα Ελλήνων και ξένων σχεδιαστών. Επίσης, ασχολήθηκα με τα βιντεοκλίπ, αλλά και τις διαφημίσεις, τις οποίες δεν σταμάτησα ποτέ, αφού και πέρυσι έκανα την καμπάνια μιας μεγάλης τράπεζας στην Κύπρο. Στην καριέρα μου στο μόντελινγκ με βοήθησε πολύ η Μαίρη Δρακοπούλου με το γραφείο της, το “Model’s one”, που ήταν από τα καλύτερα στο μανατζάρισμα μοντέλων» δηλώνει και προσθέτει ότι ποτέ δεν σταμάτησε να ασχολείται με τις δημόσιες σχέσεις σε νυχτερινά μαγαζιά, κάτι που έκανε και την περίοδο που δούλευε ως μοντέλο. Μάλιστα, έχει γράψει ιστορία στο θρυλικό κλαμπ Kahlua, στην οδό Αμερικής στο Κολωνάκι τον χειμώνα, και το καλοκαίρι σε στέκι στο Πόρτο Ράφτη, όπου διοργάνωνε τα πιο hot parties της δεκαετίας του ’90. Τώρα, μαζί με τον Νίκο Στεργίου διοργανώνει κάθε Πέμπτη πάρτι σε γνωστό στέκι στην πλατεία Κολωνακίου.

Οσο για τις γυναίκες; Αν και ήταν πολύ δημοφιλής και τραβούσε τα κορίτσια σαν μαγνήτης, η μόνη σχέση του που έγινε γνωστή ήταν εκείνη με τη Βίκυ Καγιά, η οποία όμως δεν έφτασε στα σκαλιά της εκκλησίας. Ηταν, βέβαια, ένα πανέμορφο ζευγάρι, που τραβούσε πάνω του τα βλέμματα και τα φλας των φωτογράφων. Ωστόσο, στον Χρήστο δεν αρέσει να αναφέρεται στην προσωπική ζωή του και προτιμά να μιλά για το reunion πάρτι που διοργανώνει μαζί με τη συνάδελφό του Τζένη Οικονόμου. «Το φετινό μας πάρτι, που είναι το τέταρο κατά σειρά, θα πραγματοποιηθεί στις 13 Ιουνίου στο ξενοδοχείο “President” και θα έχει τον τίτλο “White night”, γιατί όλοι οι παρευρισκόμενοι θα είναι ντυμένοι στα λευκά. Επίσης, η βραδιά θα περιλαμβάνει και επίδειξη μόδας, με ρούχα της βραβευμένη σχεδιάστριας Νέλλας Ιωάννου και με κοσμήματα του πρώην μοντέλου Αντζυς Ανδριτσοπούλου».

Οπως έχει αποκαλύψει στο παρελθόν στην «Espresso», ο Χρήστος Κολοβός… ζει τον απόλυτο έρωτα με κουκλίστικα αυτοκίνητα και μηχανές (αντίκες), που «χτυπάει» σε προσφορές, και εν συνεχεία επενδύει πάνω τους μια μικρή περιουσία προκειμένου να τα διατηρήσει «ζωντανά».

Ερωτας σε τέσσερις τροχούς

Μέχρι τώρα έχει στη συλλογή του 12 παλιά αυτοκίνητα και 19 συλλεκτικές Vespa, και είναι αντιπρόεδρος στην ΟΡΚΑ (Οργάνωση Κλασικών Αυτοκινήτων), που ανήκει στην Ελληνική Ομοσπονδία Φίλων Παλαιού Αυτοκινήτου. «Ολα ξεκίνησαν από τη Vespa του πατέρα μου. Από μικρός την αγάπησα και μεγαλώνοντας άρχισα πρώτα να συλλέγω τέτοιου είδους παλιές μοτοσικλέτες.

Το 1994 πήγα με έναν φίλο μου σε μια λέσχη με αυτοκίνητα-αντίκες και εκεί γεννήθηκε ο… έρωτας. Τότε αγόρασα το πρώτο παλιό αμάξι μου, που είναι ένα Panhard PL 17 του 1961» εξηγεί ο Χρήστος, ο οποίος είναι οργανωτής της Γαλλικής Αυτοκινητοδρομίας στη χώρα μας με παλιά γαλλικά αυτοκίνητα και παίρνει μέρος σε πολλούς αγώνες με οχήματα-αντίκες. «Στην Ελλάδα υπάρχουν περίπου 400 κάτοχοι παλιών αμαξιών. Οι συλλέκτες όμως δεν είναι πάρα πολλοί, γιατί αυτό δεν είναι εύκολη υπόθεση. Πρέπει να διαθέτεις πολύ χρόνο και φυσικά πολλά χρήματα. Εμείς λέμε ότι, για να γίνεις συλλέκτης παλιών αυτοκινήτων, πρέπει να ανταποκρίνεσαι στα τρία “χ”, που είναι χρήμα, χρόνος, χώρος. Εχω στερηθεί πολλά πράγματα από την προσωπική μου ζωή για να κάνω αυτό το χόμπι!» υποστηρίζει ο παθιασμένος συλλέκτης.

{{-PCOUNT-}}14{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ