Πέμπτη, 21 Σεπτεμβρίου, 2023

Στέφανος Κασσελάκης: Αυτή είναι η βίλα που μεγάλωσε στην Εκάλη – Δείτε...

Ο Στέφανος Κασσελάκης στο προεκλογικό του σποτ αποκάλυψε πως...

Μιμή Ντενίση: «Η ιδιωτική μου ζωή δεν είχε την ίδια τύχη με...

Η Μιμή Ντενίση, παραχώρησε μια συνέντευξη στην εκπομπή «Ελένη»....

Ο Γιώργος Χρανιώτης παραλίγο να πνιγεί στο Μαρόκο: «Ήρθε κι ένα κύμα...

Μια συνέντευξη στην εκπομπή «Πρωίαν σε είδον» παραχώρησε ο...

Λάκης Γαβαλάς: «Έχουν ταράξει τον Κασσελάκη, πόσοι φοράνε γόβες μέσα τους και...

Η κάμερα της εκπομπής «Breakfast@Star» συνάντησε τον Λάκη Γαβαλά...

Το στέμμα του «άγουρου» style icon στη Χάρπερ Μπέκαμ

Η τετράχρονη κόρη των Ντέιβιντ και Βικτόρια αναδείχθηκε σε γκάλοπ ως το παιδί με τη μεγαλύτερη επιρροή σε θέματα μόδας, αφήνοντας στη δεύτερη θέση την πριγκίπισσα Σάρλοτ!

Η «πριγκίπισσα» της οικογένειας Μπέκαμ κέρδισε την αληθινή πριγκίπισσα. Σε γκάλοπ εταιρίας μάρκετινγκ που έγινε στη Βρετανία η 4χρονη Χάρπερ Μπέκαμ αναδείχτηκε ως το παιδί με τη μεγαλύτερη επιρροή σε θέματα μόδας, αφήνοντας στην τέταρτη θέση τη μόλις 11 μηνών πριγκίπισσα Σάρλοτ.

Αυτό που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ωστόσο είναι ότι τα παιδιά των Μπέκαμ και τα παιδιά του πρίγκιπα Γουίλιαμ και της Κέιτ μονοπώλησαν τη χρυσή πεντάδα των νεαρών style icons. Ο 13χρονος Ρόμεο Μπέκαμ και ο 11χρονος Κρουζ Μπέκαμ κατέλαβαν την τρίτη και την πέμπτη θέση, αντίστοιχα, ενώ στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο 2χρονος πρίγκιπας Τζορτζ. Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 2.000 γονείς με παιδιά ηλικίας κάτω των 12 ετών, οι οποίοι ξόδευαν κατά μέσο όρο 700 ευρώ τον χρόνο για τα ρούχα των παιδιών τους, τη στιγμή που για τους εαυτούς τους δεν υπερέβαιναν τα 600 ευρώ.

Τα ρούχα γίνονται sold out

«Η έρευνά μας δείχνει ότι οι γονείς είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα προκειμένου να μιμηθούν τα στιλ εκείνων που εμπιστεύονται» δήλωσε ο Νικ Φλέτσερ, διευθυντής της εταιρίας Rakuten Marketing, που διενήργησε την έρευνα. Δεν είναι τυχαίο ότι όλα τα ρούχα που φοράνε ο Τζορτζ και η Σάρλοτ γίνονται sold out λίγες ώρες μετά τη δημοσίευση των φωτογραφιών τους με αυτά ούτε ότι πολλοί μεγάλοι οίκοι μόδας επιλέγουν να συνεργαστούν με διάσημα παιδιά στις καμπάνιες τους.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η επιλογή του Ρόμεο Μπέκαμ από τον οίκο Burberry για τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια του στο πλευρό της επαγγελματία Ναόμι Κάμπελ.

34edewrtg 2

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Παύλος Ορκόπουλος: Δε θα πιστέψετε ποια είναι η σύζυγός του – Έπαιζαν μαζί στο «Παρά Πέντε»

Ο Παύλος Ορκόπουλος είναι από τους πιο ταλαντούχους ηθοποιούς...

Νέος έρωτας στην σόουμπιζ – Ερωτεύτηκαν στις νυχτερινές πίστες

Νέος έρωτας «έσκασε» στην ελληνική σόουμπιζ στον χώρο του...

Ο πατέρας του Στέφανου Κασσελάκη απαντάει στον Αλέξη Κούγια

Ο πατέρας του Στέφανου Κασσελάκη, Θεόδωρος μίλησε για την...

Θόδωρος Κατσαδράμης: Δείτε πώς είναι σήμερα στα 94 του

Ο Θόδωρος Κατσαδράμης υπήρξε σπουδαίος ηθοποιός του κινηματογράφου, του...

«Ήμουν συμμαθητής με τον Κασσελάκη, είχε βιώσει bullying»

Γνωστός δημοσιογράφος ήταν συμμαθητής του Στέφανου Κασσελάκη και έκανε...

Ο Θανάσης Ευθυμιάδης επισκέφθηκε το πατρικό του – Οι συζητήσεις με τη μητέρα του on camera

Ο Θανάσης Ευθυμιάδης όταν παρουσίαζε την περσινή σεζόν την...