Τρίτη, 28 Μαΐου, 2024

Πω πω μια Οικονομάκου

Καυτή... ζωντοχήρα η Αθηνά Οικονομάκου. «Πέταξε» τα ρούχα της...

«Γίνε ο ηγέτης του εαυτού σου» με λάμψη από celebrities

Στο πλαίσιο της 20ής Διεθνούς Εκθεσης Βιβλίου Θεσσαλονίκης, ο...

«Ο Παράδεισος των κυριών»: Ο Ρένος προδίδει όλα τα εγκλήματα του Σίμου...

Στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Ο παράδεισος των κυριών»...

Τι υποστήριξε στην απολογία του ένας εκ των κατηγορουμένων στην υπόθεση του...

«Πήγα να βοηθήσω τον Κωστόπουλο. Το έκανα για καλό,...

Το στέμμα του «άγουρου» style icon στη Χάρπερ Μπέκαμ

Η τετράχρονη κόρη των Ντέιβιντ και Βικτόρια αναδείχθηκε σε γκάλοπ ως το παιδί με τη μεγαλύτερη επιρροή σε θέματα μόδας, αφήνοντας στη δεύτερη θέση την πριγκίπισσα Σάρλοτ!

Η «πριγκίπισσα» της οικογένειας Μπέκαμ κέρδισε την αληθινή πριγκίπισσα. Σε γκάλοπ εταιρίας μάρκετινγκ που έγινε στη Βρετανία η 4χρονη Χάρπερ Μπέκαμ αναδείχτηκε ως το παιδί με τη μεγαλύτερη επιρροή σε θέματα μόδας, αφήνοντας στην τέταρτη θέση τη μόλις 11 μηνών πριγκίπισσα Σάρλοτ.

Αυτό που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ωστόσο είναι ότι τα παιδιά των Μπέκαμ και τα παιδιά του πρίγκιπα Γουίλιαμ και της Κέιτ μονοπώλησαν τη χρυσή πεντάδα των νεαρών style icons. Ο 13χρονος Ρόμεο Μπέκαμ και ο 11χρονος Κρουζ Μπέκαμ κατέλαβαν την τρίτη και την πέμπτη θέση, αντίστοιχα, ενώ στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο 2χρονος πρίγκιπας Τζορτζ. Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 2.000 γονείς με παιδιά ηλικίας κάτω των 12 ετών, οι οποίοι ξόδευαν κατά μέσο όρο 700 ευρώ τον χρόνο για τα ρούχα των παιδιών τους, τη στιγμή που για τους εαυτούς τους δεν υπερέβαιναν τα 600 ευρώ.

Τα ρούχα γίνονται sold out

«Η έρευνά μας δείχνει ότι οι γονείς είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα προκειμένου να μιμηθούν τα στιλ εκείνων που εμπιστεύονται» δήλωσε ο Νικ Φλέτσερ, διευθυντής της εταιρίας Rakuten Marketing, που διενήργησε την έρευνα. Δεν είναι τυχαίο ότι όλα τα ρούχα που φοράνε ο Τζορτζ και η Σάρλοτ γίνονται sold out λίγες ώρες μετά τη δημοσίευση των φωτογραφιών τους με αυτά ούτε ότι πολλοί μεγάλοι οίκοι μόδας επιλέγουν να συνεργαστούν με διάσημα παιδιά στις καμπάνιες τους.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η επιλογή του Ρόμεο Μπέκαμ από τον οίκο Burberry για τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια του στο πλευρό της επαγγελματία Ναόμι Κάμπελ.

34edewrtg 2

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Aπάτη στην TV ζώνη Κοκλώνη: Καλοστημένη κομπίνα αεροπορικής εταιρίας «φάντασμα» μέσω του «Next PLeASE»

Καραμπινάτη απάτη ήταν οι δήθεν «έξυπνες διακοπές» με αεροπορικά...

Όλα όσα έγιναν τη λαμπερή βραδιά των καλλιστείων

Ποιος είπε ότι η Καλαμάτα βγάζει μόνο ωραίο λάδι;...

Βαφτίσια για τον γιο της Καρλάκη με απόντα τον πατέρα

Και το όνομα αυτού, Ραφαήλ Μηνάς Καρλάκης! Στην όμορφη...

Η εγγονή του Ελβις έσωσε την «Graceland»

Στο παρά πέντε σώθηκε η έπαυλη του Ελβις Πρίσλεϊ...

Τσακώσαμε την Μαριάντα Πιερίδη με τον Πάνο Ιωάννου σε ρομαντική βόλτα στη Γλυφάδα

Ο φωτογραφικός φακός τσάκωσε το ερωτευμένο ζευγάρι να βολτάρει...

«Φάντασμα» η ερωτική φωλιά Λιάνη-Σπυρόπουλου

Σπασμένα τζάμια, σπασμένο λουκέτο στην εξώπορτα, η οποία είναι...

Γιώργος Λιάγκας: Σαββατοκύριακο στις Σπέτσες με το ζεύγος Κασσελάκη και Μακμπέθ

Σαββατοκύριακο στις Σπέτσες θα περάσει το ζεύγος Κασσελάκη και...