Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024

«TV Queens»: Χριστοπούλου στον ρόλο της καθηγήτριας

Τα αστέρια θα περάσουν από το Οpen! Nα και...

«Ο Παράδεισος των κυριών»: Η Αμαλία είναι απογοητευμένη με τον Ντίνο

Στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Ο παράδεισος των κυριών»...

Στο… μικροσκόπιο 20 Ελληνες Influencers που ελέγχονται για παραπλανητικές πρακτικές

Στο μικροσκόπιο των ελεγκτικών μηχανισμών μπαίνουν 20 Ελληνες influencers...

Ο Σκάι καλοβλέπει το τηλεπαιχνίδι «Still Standing» με παρουσιάστρια την Καραβάτου

Τα δημοφιλή τηλεπαιχνίδια δεν πεθαίνουν ποτέ! Από τα χέρια...

Το στέμμα του «άγουρου» style icon στη Χάρπερ Μπέκαμ

Η τετράχρονη κόρη των Ντέιβιντ και Βικτόρια αναδείχθηκε σε γκάλοπ ως το παιδί με τη μεγαλύτερη επιρροή σε θέματα μόδας, αφήνοντας στη δεύτερη θέση την πριγκίπισσα Σάρλοτ!

Η «πριγκίπισσα» της οικογένειας Μπέκαμ κέρδισε την αληθινή πριγκίπισσα. Σε γκάλοπ εταιρίας μάρκετινγκ που έγινε στη Βρετανία η 4χρονη Χάρπερ Μπέκαμ αναδείχτηκε ως το παιδί με τη μεγαλύτερη επιρροή σε θέματα μόδας, αφήνοντας στην τέταρτη θέση τη μόλις 11 μηνών πριγκίπισσα Σάρλοτ.

Αυτό που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ωστόσο είναι ότι τα παιδιά των Μπέκαμ και τα παιδιά του πρίγκιπα Γουίλιαμ και της Κέιτ μονοπώλησαν τη χρυσή πεντάδα των νεαρών style icons. Ο 13χρονος Ρόμεο Μπέκαμ και ο 11χρονος Κρουζ Μπέκαμ κατέλαβαν την τρίτη και την πέμπτη θέση, αντίστοιχα, ενώ στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο 2χρονος πρίγκιπας Τζορτζ. Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 2.000 γονείς με παιδιά ηλικίας κάτω των 12 ετών, οι οποίοι ξόδευαν κατά μέσο όρο 700 ευρώ τον χρόνο για τα ρούχα των παιδιών τους, τη στιγμή που για τους εαυτούς τους δεν υπερέβαιναν τα 600 ευρώ.

Τα ρούχα γίνονται sold out

«Η έρευνά μας δείχνει ότι οι γονείς είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα προκειμένου να μιμηθούν τα στιλ εκείνων που εμπιστεύονται» δήλωσε ο Νικ Φλέτσερ, διευθυντής της εταιρίας Rakuten Marketing, που διενήργησε την έρευνα. Δεν είναι τυχαίο ότι όλα τα ρούχα που φοράνε ο Τζορτζ και η Σάρλοτ γίνονται sold out λίγες ώρες μετά τη δημοσίευση των φωτογραφιών τους με αυτά ούτε ότι πολλοί μεγάλοι οίκοι μόδας επιλέγουν να συνεργαστούν με διάσημα παιδιά στις καμπάνιες τους.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η επιλογή του Ρόμεο Μπέκαμ από τον οίκο Burberry για τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια του στο πλευρό της επαγγελματία Ναόμι Κάμπελ.

34edewrtg 2

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Στο σφυρί η «Κόμισσα» του Γεωργούλη που φωνάζει για την αθωότητά του

Αντιμέτωπη με το… σφυρί βρίσκεται δεύτερη φορά σε διάστημα...

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για την Τετάρτη 17 Απριλίου

ΚΡΙΟΣ: Πολλά είναι αυτά που θα λειτουργήσουν θετικά στη...

Διπλός Λιάγκας στον ΑΝΤ1

Ο Γιώργος Λιάγκας όλα τα σφάζει, όλα τα μαχαιρώνει!...

Cool στο κέντρο της Αθήνας ο Μπισμπίκης

Η νέα ταινία του Γιάννη Οικονομίδη «Σπασμένη φλέβα» άρχισε...

Νίκος Αποστολόπουλος: «Η Φαίη Σκορδά είναι σαν τους αναστενάρηδες, λες και περπατάει σε αναμμένα κάρβουνα»

Ο Νίκος Αποστολόπουλος παραχώρησε μια συνέντευξη στην εκπομπή «Mega...

Bασίλισσα Σοφία της Ισπανίας: Υστερα από τέσσερις ημέρες νοσηλείας επέστρεψε στο παλάτι

Υστερα από τέσσερις ημέρες νοσηλείας και αγωνίας για τον...