Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024

Eλενα Χριστοπούλου: Η artist manager σε ρόλο κριτή στο reality «My Style...

Υπό άκρα μυστικότητα «έκλεισε» για τη νέα τηλεοπτική σεζόν...

Εβελυν Καζαντζόγλου με νέο hairstyle

Νέο look για την Εβελυν Καζαντζόγλου. H fashion expert...

Ηλίας Καμπακάκης: Νέο διπλό ψηφιακό άλμπουμ

Λίγο μετά την κυκλοφορία του single του «1000 φορές»,...

Ειρήνης Στεριανού: Το μοντέλο και ηθοποιός σε λαμπερό event με φίλους...

Η σειρά γυαλιών ηλίου της Ειρήνης Στεριανού είναι γεγονός...

Το στέμμα του «άγουρου» style icon στη Χάρπερ Μπέκαμ

Η τετράχρονη κόρη των Ντέιβιντ και Βικτόρια αναδείχθηκε σε γκάλοπ ως το παιδί με τη μεγαλύτερη επιρροή σε θέματα μόδας, αφήνοντας στη δεύτερη θέση την πριγκίπισσα Σάρλοτ!

Η «πριγκίπισσα» της οικογένειας Μπέκαμ κέρδισε την αληθινή πριγκίπισσα. Σε γκάλοπ εταιρίας μάρκετινγκ που έγινε στη Βρετανία η 4χρονη Χάρπερ Μπέκαμ αναδείχτηκε ως το παιδί με τη μεγαλύτερη επιρροή σε θέματα μόδας, αφήνοντας στην τέταρτη θέση τη μόλις 11 μηνών πριγκίπισσα Σάρλοτ.

Αυτό που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ωστόσο είναι ότι τα παιδιά των Μπέκαμ και τα παιδιά του πρίγκιπα Γουίλιαμ και της Κέιτ μονοπώλησαν τη χρυσή πεντάδα των νεαρών style icons. Ο 13χρονος Ρόμεο Μπέκαμ και ο 11χρονος Κρουζ Μπέκαμ κατέλαβαν την τρίτη και την πέμπτη θέση, αντίστοιχα, ενώ στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο 2χρονος πρίγκιπας Τζορτζ. Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 2.000 γονείς με παιδιά ηλικίας κάτω των 12 ετών, οι οποίοι ξόδευαν κατά μέσο όρο 700 ευρώ τον χρόνο για τα ρούχα των παιδιών τους, τη στιγμή που για τους εαυτούς τους δεν υπερέβαιναν τα 600 ευρώ.

Τα ρούχα γίνονται sold out

«Η έρευνά μας δείχνει ότι οι γονείς είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα προκειμένου να μιμηθούν τα στιλ εκείνων που εμπιστεύονται» δήλωσε ο Νικ Φλέτσερ, διευθυντής της εταιρίας Rakuten Marketing, που διενήργησε την έρευνα. Δεν είναι τυχαίο ότι όλα τα ρούχα που φοράνε ο Τζορτζ και η Σάρλοτ γίνονται sold out λίγες ώρες μετά τη δημοσίευση των φωτογραφιών τους με αυτά ούτε ότι πολλοί μεγάλοι οίκοι μόδας επιλέγουν να συνεργαστούν με διάσημα παιδιά στις καμπάνιες τους.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η επιλογή του Ρόμεο Μπέκαμ από τον οίκο Burberry για τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια του στο πλευρό της επαγγελματία Ναόμι Κάμπελ.

34edewrtg 2

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Φωνή ΑμεΑ με τη Χρονοπούλου – Σύνταξη εδώ και τώρα στους γονείς παιδιών με αναπηρία

Ενα ψήφισμα διαφορετικό από τα υπόλοιπα έρχεται από σήμερα...

Βιασμοί σε γηροκομείο: Το μαρτύριο μάνας τεσσάρων παιδιών σε οίκο ευγηρίας στη δυτική Ελλάδα

Την ώρα που η σεξουαλική κακοποίηση σε βάρος ανυπεράσπιστων...

«Βασίλισσα» στο Μαρούσι (;) από τον ερχόμενο Φεβρουάριο η Ελένη Μενεγάκη

Το 2025 θα προσγειωθεί η Ελένη Μενεγάκη στον ΑΝΤ1;...

Ντόλτσε βίτα για ένστολους λουφαδόρους – Σόδομα και Γόμορρα στην κοσμοπολίτικη Μύκονο

Σόδομα και Γόμορρα στην κοσμοπολίτικη Μύκονο με τα καμώματα...

Η πασίγνωστη ηθοποιός που κόλλησε Covid οκτώ εργαζομένους έκανε παράνομα ιατρικές εξετάσεις

Ρουσφέτι στην πασίγνωστη ηθοποιό που κόλλησε κορονοϊό τουλάχιστον οκτώ...

Βούλα Γκίκα: Έφυγε για το μεγάλο ταξίδι παρουσία μόλις 20 ανθρώπων

Μόνη και ξεχασμένη από φίλους και συναδέλφους της κηδεύτηκε...