Νυφικά υπερπαραγωγή

Οι VIPs επενδύουν τεράστια ποσά (έως και 600.000 €) για την glam εμφάνιση την ημέρα του γάμου τους

Ουρά τεσσάρων μέτρων φτιαγμένη από λεπτεπίλεπτη δαντέλα chantilly και στολίσματα από μεταξένια λουλούδια, πέρλες, κρύσταλλα καθρέφτες και παγιέτες είχε το νυφικό του οίκου Elie Saab Haute Couture στον «γάμο του ενός δισεκατομμυρίου», όπως έμεινε στην ιστορία ο πρόσφατος γάμος της 20χρονης Χατζίτζα Ουζάκοβα με τον 28χρονο Ρώσο ολιγάρχη Σαΐντ Γκουτσέριεφ.

Ομως, τι μπορεί να σημαίνει πρακτικά αλλά και οικονομικά η επιλογή ενός τέτοιου νυφικού; «Χιλιάδες ώρες δουλειάς» εξηγεί ο Τζέιμς Λορντ, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Quintessentially Atelier, γνωστού λονδρέζικου ατελιέ για νύφες και γαμπρούς.

«Φτιάχνονται εξ ολοκλήρου στο χέρι. Καθένα από τα 1.000 κρυσταλλάκια θέλει αρκετά λεπτά για να ραφτεί. Θα έλεγα ότι αυτό το νυφικό χρειάστηκε από 2.000 έως 3.000 ώρες για να δημιουργηθεί, με τη δουλειά έως και 50 ανθρώπων» συμπληρώνει. Πώς μπορεί να κοστολογηθεί αυτή η λεπτοδουλειά; Ο κόσμος της υψηλής ραπτικής είναι παραδοσιακά πολύ μυστικοπαθής στο όνομα της προστασίας της ιδιωτικότητας των VIP πελατών. Ωστόσο, ο Λορντ αποκαλύπτει ότι το πιο ακριβό νυφικό που έχει ακούσει μέχρι τώρα είναι μια δημιουργία του οίκου Valentino που κόστισε πάνω από 600.000 ευρώ. Πιθανότατα όλα αυτά σας φαίνονται υπερβολικά για ένα ρούχο που είναι προορισμένο μόνο για κάποιες ώρες και δεν μπορεί να «ανακυκλωθεί» ενδυματολογικά. Για τη λεγόμενη καλή κοινωνία, όμως, η μέρα του γάμου είναι μια εξαιρετική ευκαιρία επίδειξης πρεστίζ.

Η αριστοκρατία

Ετσι, η αφρόκρεμα της Ευρώπης -αλλά και του Χόλιγουντ- επενδύει τεράστια ποσά και προσδοκίες μεγαλείου στον οίκο Valentino, ο οποίος έχει υπογράψει τα νυφικά τόσο της Νίκι Χίλτον όσο και της πριγκίπισσας Μαντλέν της Σουηδίας, ενώ η «αριστοκρατία» της Κίνας και της Ρωσίας προτιμάει Dior και Elie Saab. Η ηθοποιός Angelababy, που είναι γνωστή ως η απάντηση της Κίνας στην Κιμ Καρντάσιαν, αφού έχει 58.000.000 followers στα social media, έβαλε νυφικά και από τους δύο οίκους! Ο οίκος Elie Saab έραψε ένα νυφικό για τις φωτογραφίες του αρραβώνα της, ενώ ο Dior έφτιαξε το νυφικό της ημέρας του γάμου, το οποίο είχε πέντε μήνες δουλειά με πέπλο από τούλι μήκους 52 μέτρων και ουρά φούστας μήκους 3 μέτρων.

Βέβαια, αυτού του είδους οι νύφες δεν είναι πολλές. Σύμφωνα με σχετικό ρεπορτάζ της βρετανικής «Telegraph», ο οίκος Dolce & Gabbana από την ώρα που λάνσαρε τη νυφική συλλογή Alta Moda, πούλησε μόλις 15 νυφικά. Ακόμη και μια πολύ πλούσια γυναίκα, όμως, που έχει τη δυνατότητα αγοράς ενός πολύ ακριβού νυφικού πώς μπορεί να ξέρει τι να κάνει και ποιον να επιλέξει; Συνήθως, όπως εξηγεί ο Λορντ, απευθύνεται σε έναν δοκιμασμένο διοργανωτή γάμων, ο οποίος ξέρει πού να την κατευθύνει και έχει πολύ καλές διασυνδέσεις με τους μεγάλους οίκους.

«Ενας οργανωτής που ξέρω συνεργάζεται αυτή τη στιγμή με τον οίκο Elie Saab για τρεις διαφορετικές πελάτισσές του. Ωστόσο, οι νύφες που θέλουν και μπορούν να έχουν νυφικό υψηλής ραπτικής συνήθως κινούνται σε έναν κύκλο, στον οποίο το πιθανότερο είναι ότι έχουν ήδη δημιουργήσει τις δικές τους διασυνδέσεις με τον αγαπημένο τους σχεδιαστή, κυρίως αγοράζοντας δημιουργίες του» προσθέτει ο ιδιοκτήτης του λονδρέζικου ατελιέ νυφικών.

Δείτε τις φωτογραφίες:

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ