Τρένο-βολίδα θα κινείται (σε σωλήνα) με την ταχύτητα του ήχου!

Πέντε χρόνια μάς χωρίζουν, αν όλα πάνε καλά, από το πρώτο δρομολόγιο του Hyperloop, του τρένου-βολίδα, η πρώτη δοκιμή του οποίου έγινε στην έρημο της Νεβάδας.

Πέντε χρόνια μάς χωρίζουν, αν όλα πάνε καλά, από το πρώτο δρομολόγιο του Hyperloop, του τρένου-βολίδα, η πρώτη δοκιμή του οποίου έγινε στην έρημο της Νεβάδας.

Το Hyperloop θα μεταφέρει επιβάτες και προϊόντα κινούμενο στα όρια της ταχύτητας του ήχου. Κατά την πρώτη φάση του τεστ κατάφερε να φτάσει τα 187 χιλιόμετρα την ώρα μέσα σε μόλις 1,1 δευτερόλεπτο.

Το Hyperloop είναι ένα σύστημα μεταφοράς που αποτελείται από έναν σωλήνα, στο εσωτερικό του οποίου τοποθετούνται κάψουλες για επιβάτες. Από τον σωλήνα έχει αφαιρεθεί ο αέρας, έτσι ώστε να ελαχιστοποιείται η τριβή, ενώ οι κάψουλες κινούνται με τη βοήθεια μαγνητών.

Στην πρώτη δοκιμή, ωστόσο, η κάψουλα τοποθετήθηκε πάνω σε ράγες, καθώς στόχος των δημιουργών της ήταν να δοκιμάσουν την αποτελεσματικότητα του υλικού και του λογισμικού του συστήματος. Το Hyperloop κάλυψε απόσταση μήκους 1 χιλιομέτρου επιταχύνοντας διαρκώς έως τα 187 χιλιόμετρα την ώρα.

Κάλυψε την απόσταση σε 1,1 δευτερόλεπτο, προτού επιβραδύνει.

Μετά την επιτυχή έκβαση της δοκιμής, η εταιρία σχεδιάζει να κάνει νέο τεστ σε πλήρη κλίμακα έως το τέλος του έτους, όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Hyperloop Ρομπ Λόιντ.

Ο ιδρυτής της εταιρίας Ελον Μασκ πιστεύει ότι το Hyperloop θα μπορεί να κινείται με ταχύτητα 1.120 χλμ. την ώρα. Για τη διαδρομή Λος Αντζελες – Σαν Φρανσίσκο (560 χιλιόμετρα στην ευθεία) θα απαιτούνται μόλις 30 λεπτά.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ