Οι Μορφές των λαϊκοδημοτικών που ξεσηκώνουν όλη την Ελλάδα!

► Το γυναικείο συγκρότημα που ξεκίνησε στις αρχές του 2015 γνωρίζει ήδη μεγάλη επιτυχία, αποκτώντας πολλούς θαυμαστές
► Και το αγαπημένο τραγούδι «Τον ήλιο έκλεψα» στο άλμπουμ-κασετίνα

«Μια βραδιά με τις Μορφές» τιτλοφορείται το διπλό live CD που περιλαμβάνεται σε άλμπουμ-κασετίνα και κυκλοφορεί αύριο με την «Espresso weekend», για να μας ταξιδέψει στη μαγεία της παραδοσιακής ελληνικής μουσικής, συνοδεύοντας γλέντια που κρατούν μέχρι το πρωί!

ΑΠΟ ΤΗ 
ΜΑΡΙΑ ΑΝΔΡΕΟΥ 
Φωτό: Χρήστος Ζήνας

4faetr 2Πενήντα δύο τραγούδια (29 στο πρώτο CD και 23 στο δεύτερο), μεταξύ αυτών το χορευτικό δημοτικό τραγούδι «Τον ήλιο έκλεψα», που ακούγεται συνεχώς στα ραδιόφωνα, αλλά και επιτυχίες οι οποίες θα μας θυμίσουν τα πανηγύρια και τις γιορτές στα όμορφα αιγαιοπελαγίτικα νησιά μας, όπως οι «Η αγάπη μου στην Ικαριά», «Εχω χαρά και πάω», «Θύελλα και τρικυμία», θα βάλουν τις Μορφές στην καρδιά μας και στη δισκοθήκη του αυτοκινήτου και του σπιτιού μας.

Οι Μορφές ξεκίνησαν ως ιδέα στις αρχές του 2015 από τη Σάσσυ Τσεντούρου, ίσως την πιο σημαντική γυναικεία μορφή των τελευταίων 10 ετών στον χώρο του λαϊκού – δημοτικού τραγουδιού, καθώς είναι η μοναδική γυναίκα σολίστ στο κλαρίνο.

Με σπουδαίες συνεργασίες με τους Βασίλη Σαλέα, Σταμάτη Γονίδη και πολλούς πειραματισμούς με τζαζ σχήματα και DJs της deep house, η Σάσσυ από την Πάτρα πρότεινε σε τρεις καλές φίλες της και εξαιρετικές μουσικούς να φτιάξουν ένα γκρουπ αποκλειστικά γυναικείο και, μάλιστα, το πρώτο στο είδος του στον χώρο του λαϊκού και του δημοτικού τραγουδιού, ενσωματώνοντας όμως τις εμπειρίες τους απ’ όλα τα είδη μουσικής, με τα οποία έχουν ασχοληθεί. Αμέσως η Ντίνα Πετρίδη, η οποία κατάγεται από τη Μυτιλήνη και είχε συναντηθεί αρκετές φορές με τη Σάσσυ στη σκηνή τραγουδώντας και παίζοντας κιθάρα, ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση και έγινε το δεύτερο μέλος της ομάδας. Σύντομα προστέθηκε στην παρέα η Δανάη Μπούτση από τη Λιβαδειά, ένα εξαιρετικό ταλέντο στο βιολί και το ούτι, που ως session μουσικός έχει εμφανιστεί σε έντεχνες και λαϊκές σκηνές.

Τα πρώτα δύο τραγούδια τους κυκλοφορήσαν με διανομή από τη Minos-EMI και γνωρίζουν ήδη μεγάλη επιτυχία. Πρόκειται για σύγχρονες εκτελέσεις των παραδοσιακών τραγουδιών «Τον ήλιο έκλεψα», των Βαγγέλη Φιλίππου και Γιώργου Πια, και «Ο περιβολάρης», των Κώστα Σούκα και Λάκη Τσώλη.

Τις διασκευές επιμελήθηκε ενορχηστρωτικά ο Διονύσης Σταματόπουλος (Dr. Stam), γνωστός από τις συνεργασίες του με την Demy, τον Πάνο Κιάμο, τους Goin’ Through και πιο πρόσφατα με τον Ηλία Βρεττό, ενώ ο Μιχάλης Παπαθανασίου των Goin’ Through ανέλαβε τις τελικές μίξεις και επιμελήθηκε το συνολικό αποτέλεσμα.

Οι Μορφές με το πρώτο σουξέ τους για τα ραδιόφωνα «Τον ήλιο έκλεψα» έγιναν πολύ αγαπητές στους θαυμαστές τους. Ετσι, πριν από έναν μήνα γύρισαν το video clip τους σε Σαντορίνη και Μύκονο, με σκηνοθέτη τον Γιώργο Γκάβαλο. To clip θα παρουσιαστεί στην τηλεόραση αλλά και στο YouTube, μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα.

Συμμετοχή στα κρουστά έχει η Χρύσα Τζοβάνη, που τις έχει συνοδεύσει παίζοντας τουμπερλέκι στις περισσότερες live εμφανίσεις τους. Να σημειωθεί ότι πρόσφατα κυκλοφόρησε και το τραγούδι τους «Τώρα πονάνε τρεις καρδιές», που είναι ουσιαστικά ο προπομπός του live album τους.

Εμφανίσεις της μετρ του κλαρίνου με γνωστά ονόματα του πενταγράμμου

Η Σάσσυ Τσεντούρου, με καταγωγή από την Πάτρα, από μικρό κοριτσάκι σπούδασε σε ωδείο, μαθαίνοντας 10 όργανα, μεταξύ αυτών πιάνο, κιθάρα, σαξόφωνο. Η μεγάλη αγάπη της, όμως, ήταν το κλαρίνο. Ο πατέρας της Γιώργος Τσεντούρος, μουσικός και ο ίδιος, την έβαλε στο επάγγελμα από τα 15 της χρόνια, καθώς την έπαιρνε μαζί στις εμφανίσεις του. Ετσι τίποτα δεν ήρθε τυχαία, όταν ο Βασίλης Σαλέας, το πρώτο κλαρίνο της χώρας, την επέλεξε για τις περιοδείες του στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Η ίδια έχει συνεργαστεί με τον Σταμάτη Γονίδη, την Κατερίνα Στανίση, τον Αντύπα, την Αντζελα Δημητρίου, τον Αλέκο Ζαζόπουλο, τον Βασίλη Τερλέγκα, τον Γιάννη Τάσιο και τον Πέτρο Ιμβριο.  

Το πρώτο βιολί που συγκίνησε τους Ελληνες της Αιγύπτου

Η Δανάη Μπούτση από τη Λιβαδειά, με ρίζες από τη Μικρά Ασία, παίζει βιολί από τα οκτώ της χρόνια, αφού είχε πρότυπο τον πατέρα της, που είναι μουσικός. Εχει αποφοιτήσει από μουσικό λύκειο. Μαζί με τα κορίτσια τραγουδούσαν σε πανηγύρια από το Μέτσοβο μέχρι το Αγρίνιο, τη Σπάρτη και το Ναύπλιο, βγάζοντας ένα πεντάωρο πρόγραμμα με δημοτικά τραγούδια και κερδίζοντας τον σεβασμό των θαυμαστών τους. Μάλιστα, το Πάσχα γλέντησαν την ελληνική παροικία της Αιγύπτου, με περισσότερα από 1.000 άτομα στο κοινό, τα οποία συγκινήθηκαν ακούγοντας κρητική λύρα, πολίτικο λαούτο και μπαγλαμαδάκι. 

Non stop ξεφάντωμα και κέφι με το αηδόνι από τη Μυτιλήνη

Η Ντίνα Πετρίδη μοιράζει την καταγωγή της μεταξύ Μυτιλήνης και Αράχοβας, και είχε πάθος από μικρή για το τραγούδι. Ετσι, όταν ήταν φοιτήτρια Φυσικοθεραπείας στην Πάτρα, άρχισε να δουλεύει σε κέντρα με δημοτικό ρεπερτόριο. Εκεί συνάντησε τη Σάσσυ, την οποία παρακολουθούσε και θαύμαζε, και συμφώνησαν να συνεργαστούν. Η ίδια ζει το όνειρό της και θυμάται ότι σε ένα πρόσφατο γλέντι τους, στον Πόρο, ο κόσμος σταμάτησε να χορεύει στις 10 το πρωί, αφού ο ρυθμός τον είχε παρασύρει ως το λιμάνι! Το πρόγραμμά τους είχε αρχίσει από τις 12 τα μεσάνυχτα! 

{{-PCOUNT-}}17{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ