Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Πάτωσε το νέο άλμπουμ της Jlo! Δεν… τσουλάει η περιοδεία της

Αν μας λέγανε ότι οι συναυλίες της δεν πουλάνε...

Ιουλία Καλλιμάνη: Το διήμερο closing party στο Tokyo μετά από 8 μήνες...

Μετά από 8 ολόκληρους μήνες επιτυχίας, η Ιουλία Καλλιμάνη,...

Η μελωδία της θέλησης για τη μικρή Λουκία με τα μάτια της...

Μαθήματα ζωής δίνει ένα μικρό κορίτσι με οπτική αναπηρία,...

Παγκόσμιος πόλεμος του Tik Tok!

Πριν από επτά χρόνια χτύπησε για πρώτη φορά στις...

Η Google «παίρνει μάτι»

❱❱ Ο διαδικτυακός κολοσσός παρακολουθεί τις ερωτικές προτιμήσεις όσων επισκέπτονται ιστοσελίδες πορνογραφικού περιεχομένου!

Τη συνήθεια να «παίρνει μάτι» τις ερωτικές φαντασιώσεις όσων επισκέπτονται ιστοσελίδες πορνογραφικού περιεχομένου φαίνεται ότι έχει η Google, αλλά και άλλοι διαδικτυακοί κολοσσοί, μεταξύ των οποίων το facebook και η Oracle, σύμφωνα τουλάχιστον με νέα έρευνα.

Ερευνητές στις ΗΠΑ κατέληξαν στο ανατριχιαστικό συμπέρασμα καθώς ανακάλυψαν πού καταλήγουν οι προσωπικές πληροφορίες όσων παρακολουθούν διαδικτυακά πορνό.

Η ερευνητική ομάδα ανέλυσε 22.484 ιστοσελίδες πορνό για να εντοπίσει πού στέλνουν τις πληροφορίες των χρηστών τους.

Διαπίστωσαν ότι το 93% έστελνε δεδομένα σε επτά άλλες διαδικτυακές εταιρίες κατά μέσον όρο, κυρίως μέσω cookies.

Τα δεδομένα αφορούσαν, μεταξύ, άλλων, τις κατηγορίες πορνό που παρακολουθούσαν οι χρήστες, πόσο χρόνο έμεναν στην ιστοσελίδα, τι περιεχόμενο είχε κάθε βίντεο χωριστά και πληροφορίες για τις έρευνες αναζήτησης που έκαναν εντός του site.

Από το σύνολο των δεδομένων θα μπορούσε κανείς να καταλάβει, μεταξύ άλλων, τις σεξουαλικές προτιμήσεις κάθε χρήστη, ποια είναι τα φετίχ του και ποιες φαντασιώσεις τον «ανάβουν».

Η έρευνα, που σύμφωνα με τους «New York Times» θα δημοσιευτεί στο επιστημονικό περιοδικό «New Media & Society», αποκαλύπτει ότι οι πληροφορίες των χρηστών από το 74% των ιστοσελίδων πορνό καταλήγουν στην Google, ενώ η Oracle παρακολουθεί το 24% των συγκεκριμένου είδους sites και το facebook το 10%.

Οπως επισημαίνει η αμερικανική εφημερίδα, δεν είναι γνωστό με ποιον τρόπο και αν χρησιμοποιούν τις παραπάνω πληροφορίες οι εταιρίες, οι οποίες με ανακοινώσεις τους αρνήθηκαν ότι τις χρησιμοποιούν για τη δημιουργία προφίλ των χρηστών για διαφημιστικούς σκοπούς.

offer

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το Σεπτέμβριο στη Μητρόπολη Αθηνών ο γάμος της πριγκίπισσας Θεοδώρας και του Κουμάρ

Μετά το πένθος της απώλειας του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου,...

Μπηχτές Μαραντίνη για χωρισμό και συνεπιμέλεια

Ο Θοδωρής Μαραντίνης έδωσε συνέντευξη στη «Real Life», μίλησε...

Ανδρέας Ανδρεόπουλος: Ο ηθοποιός άφησε το Σπίτι του Ηθοποιού και στέκεται πάλι όρθιος

Νέα ζωή για τον Τίμο Δράκο της θρυλικής τηλεοπτικής...

Στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. ο μάνατζερ του τράπερ Trannos για όσα έγιναν στου Ρέντη

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις από την αστυνομική επιχείρηση «μαμούθ»...

Στο σφυρί η «Κόμισσα» του Γεωργούλη που φωνάζει για την αθωότητά του

Αντιμέτωπη με το… σφυρί βρίσκεται δεύτερη φορά σε διάστημα...

Ο μάνατζερ του τράπερ Τrannos καταγγέλλει απαγωγή από την ΕΛ.ΑΣ.

Θύμα άγριου ξυλοδαρμού καταγγέλλει ότι έπεσε ο μάνατζερ του...

Η Πωλίνα Σανταλοβάκη έδωσε σημεία ζωής

Ενώ είναι μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας η...