Lifting στην κούκλα «ερωμένη» της Ιακωβίδου

SHOWBIZ

Lifting στην κούκλα «ερωμένη» της Ιακωβίδου

❱❱ Πώς επιχειρηματίας από την Κρήτη έδωσε ζωή στην Κάντιλακ που είχε γίνει «φίρμα» πριν από αρκετά χρόνια 
❱❱ Τα ανταλλακτικά που ήρθαν από την Αμερική και οι εργασίες που κράτησαν μία πενταετία

Από την
ΚΛΑΡΑ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Τι σχέση έχει η εντυπωσιακή ροζ κάμπριο Κάντιλακ που οδηγούσε κάποτε η σέξι οδοντίατρος των celebrities Χριστίνα Ιακωβίδου με την κατακόκκινη τετράτροχη «κούκλα» ενός Κρητικού που μαγνητίζει τα βλέμματα στο Ηράκλειο Κρήτης και κλέβει την παράσταση σε βιντεοκλίπ διάσημων καλλιτεχνών;

Πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο! Θέλετε και το καλύτερο; Ο τωρινός ιδιοκτήτης του, ο οποίος είναι επιχειρηματίας γραφικών τεχνών και λάτρης των κλασικών αυτοκινήτων, το εντόπισε σχεδόν... νεκρό και το «ανάστησε» με κόπο, χρήμα, αγάπη και πολύ μεράκι, δίνοντάς του ξανά την παλιά αίγλη του. «Τον Νοέμβριο του 2012, σε ένα στενό πίσω από το ξενοδοχείο “Intercontinental”, είδα τη ροζ Κάντιλακ παρατημένη και σε άθλια κατάσταση. Την ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά και αποφάσισα να την κάνω δική μου! Είναι η ίδια Κάντιλακ με αυτήν του Ελβις Πρίσλεϊ, ίδιο μοντέλο και ίδιο έτος κυκλοφορίας!» λέει στην «Espresso» ο Μιχάλης Ρασιδάκης και ξετυλίγει το κουβάρι αυτής της πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσας ιστορίας.

Για ανακύκλωση

«Οπως έμαθα από τους γείτονες, το αυτοκίνητο ήταν εκεί εγκαταλειμμένο τουλάχιστον επτά χρόνια. Μάλιστα, ο Δήμος Αθηναίων ήταν έτοιμος να το πάρει για να το ανακυκλώσει, καθώς είχαν γίνει πολλές αναφορές από τη γειτονιά ότι ενοχλούσε. Πρέπει να σας πω ότι την έσωσα από του... Χάρου τα δόντια, αφού σε λίγους μήνες θα μεταφερόταν στο αμαξοστάσιο Αθηνών για να κοπεί. Αμέσως κινητοποιήθηκα κι έψαξα να βρω τους ιδιοκτήτες» εξιστορεί ο επιχειρηματίας από το Ηράκλειο και αποκαλύπτει τη συνέχεια. «Δίπλα από το σημείο όπου βρισκόταν ήταν ένας ηλεκτρολόγος, ο οποίος με ενημέρωσε σχετικά και μου είπε ότι ο ιδιοκτήτης του ήταν ο Χρήστος Βατσέρης. Ο ίδιος είχε το αυτοκίνητο στην κατοχή του από την εποχή που διατηρούσε εταιρία ενοικίασης και εκμετάλλευσης κλασικών αυτοκινήτων στη Μύκονο (περίπου από το 1998 ως το 2005). Το πώς έφτασε το αυτοκίνητο στην κατάσταση που το βρήκα δεν ξέρω» αφηγείται ο επιχειρηματίας και συνεχίζει:

«Κατάφερα να βρω τον ιδιοκτήτη έπειτα από μήνες. Από την κουβέντα μας κατάλαβα ότι το αμάξι δεν είχε καμία αξία γι’ αυτόν, ούτε καν συναισθηματική. Δεν είχε καμία αντίρρηση να μου το πουλήσει και μάλιστα πολύ φτηνά. Σχεδόν μου το χάρισε, αφού πλήρωσα μόνο 4.000 για την αγορά του. Αλλά ουσιαστικά μου χάρισε ένα σκουπίδι, αφού η Κάντιλακ ήταν τρακαρισμένη, σάπια και χωρίς μοτέρ. Μάλιστα θυμάμαι ότι μου είπε πως, όταν το φτιάξω, ήθελε να τον πάω μία βόλτα. Τελικά δεν προλάβαμε, γιατί μέχρι να το επισκευάσω ο άνθρωπος αυτός, δυστυχώς, πέθανε».

«Με είπαν τρελό»

Ποια ήταν η διαδικασία που ακολούθησε προκειμένου το αυτοκίνητο να ξαναβρεί την παλιά μορφή του; «Οταν λοιπόν, ύστερα από σχεδόν έναν χρόνο, πήρα επιτέλους το αμάξι, εκεί ξεκίνησε η οδύσσειά μου... Το 2013 που τελικά το απέκτησα και είπα τι σκέφτομαι να το κάνω όλοι με είπαν τρελό! Μετέφερα το αυτοκίνητο στο Ηράκλειο, όπου ξεκίνησαν οι εργασίες και έπειτα από έναν χρόνο το πήγα στην Πτολεμαΐδα, όπου έμεινε συνολικά δύο χρόνια και έγιναν πλήρης αποκατάσταση και συναρμολόγηση. Στη συνέχεια το αυτοκίνητο επέστρεψε στην Κρήτη, όπου συνεχίστηκαν οι μηχανολογικές και ηλεκτρολογικές εργασίες καθώς και το φινίρισμα, ώστε σήμερα να καμαρώνουμε ένα τέλειο αποτέλεσμα. Ολη η πορεία της αποκατάστασης ήταν φορτισμένη με αγωνία και γεμάτη δυσκολίες. Για να μην αναφέρω το κόστος, που άγγιξε τα 65.000 ευρώ! Αλλά ήμουν αποφασισμένος. Ή έπρεπε να παρατήσω το project ή έπρεπε να κινήσω γη και ουρανό προκειμένου να βρω ό,τι έπρεπε για να ολοκληρωθεί. Τα ανταλλακτικά τα παραγγείλαμε από την Αμερική. Οι εργασίες κράτησαν συνολικά πέντε χρόνια. Αλλά έναν χρόνο που την έχω, νιώθω απόλυτα ικανοποιημένος» μας λέει ο επιχειρηματίας.

«Τη χρησιμοποιώ σε εκθέσεις, σε εκδηλώσεις, σε γάμους κ.λπ. Επίσης η Κάντιλακ συμμετείχε στη διαφημιστική καμπάνια της γερμανικής αεροπορικής εταιρίας Lufthansa και χρησιμοποιήθηκε από τη διάσημη Ουκρανή τραγουδίστρια Ανι Λόρακ (πήρε μέρος στη Eurovision το 2008) για το βιντεοκλίπ της» καταλήγει γεμάτος υπερηφάνεια.

Οταν η sexy οδοντίατρος των σταρ βρισκόταν στο τιμόνι της ροζ λιμουζίνας

Το μακρινό 2000 η sexy οδοντίατρος Χριστίνα Ιακωβίδου έκανε την εμφάνισή της στην κοσμική ζωή της Αθήνας, συστήθηκε ως η «οδοντίατρος των σταρ» και... άνοιξε διαμάχη με τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Αθηνών για αθέμιτη διαφήμιση.

Η δικαστική διαμάχη κράτησε τουλάχιστον 10 χρόνια και τελικά η όμορφη επιστήμονας έχασε τη δίκη το 2014. Η Χριστίνα Ιακωβίδου μεγάλωσε σε μια γειτονιά της Θεσσαλονίκης και σπούδασε στην Οδοντιατρική Σχολή του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Μετά το τέλος των σπουδών της έφυγε για μεταπτυχιακές σπουδές στο Λος Αντζελες. Η μεγάλη φιλοδοξία της βρήκε στέγη στο διάσημο UCLA και από εκεί έπιασε δουλειά σε μεγάλο οδοντιατρείο της πόλης των αγγέλων, στο οποίο εργάστηκε παράλληλα με το μεταπτυχιακό της. Εκεί φωτογραφιζόταν με χολιγουντιανούς σταρ και ονειρευόταν μία καριέρα γεμάτη λάμψη. Ερχόταν στην Ελλάδα μόνο τα καλοκαίρια και έκανε διακοπές πάντα στη Μύκονο.

Τέλη της δεκαετίας του ’90 επέστρεψε μόνιμα στην πατρίδα, άνοιξε οδοντιατρείο στην οδό Χάρητος, στο Κολωνάκι, και στο πελατολόγιό της υπήρχαν τα ονόματα πολλών celebrities των Αθηνών. Η εντυπωσιακή Χριστίνα οδηγούσε τη ροζ Κάντιλακ έχοντας τα μακριά ξανθά μαλλιά της λυμένα στους ώμους της και ήταν σχεδόν πάντα προκλητικά ντυμένη.

Τα κουτσομπολιά

Η ίδια έδινε συνεντεύξεις και φωτογραφιζόταν ημίγυμνη για τα περιοδικά. Στην προσωπική της ζωή δεν ήταν μόνη, όπως συνήθιζε να δηλώνει. Σύμφωνα με τα κουτσομπολιά και δημοσιεύματα της εποχής, είχε σχέση με τον επιχειρηματία Χρήστο Βατσέρη, ο οποίος ήταν παντρεμένος και κρατούσαν τη σχέση τους κρυφή.

Ο ίδιος συστηνόταν ως μάνατζέρ της και έκανε τότε συλλογή παλαιών και κλασικών αυτοκινήτων, με τη ροζ Κάντιλακ (και τη Χριστίνα στο τιμόνι της) να αποτελεί τη... ναυαρχίδα του.

Πάντως, η Ιακωβίδου όσο γρήγορα και έντονα εισέβαλε στην κοσμική ζωή άλλο τόσο γρήγορα αποχώρησε από αυτήν... 

Πλέον έχει αποτραβηχτεί εντελώς από τα φλας και -όπως μας μετέφερε άνθρωπος που γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις- δεν επιθυμεί όχι να μιλάει, αλλά ούτε και να θυμάται το ένδοξο παρελθόν της στους κοσμικούς κύκλους του Κολωνακίου και της Μυκόνου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ