Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Η Κατερίνα Καινούργιου έκλεισε τα 39 και έβαλε πλώρη για… milf

«Ενας χρόνος πιο κοντά για να γίνω milf» έγραφε...

ΗΠΑ: Ποντικοί πειραματόζωα έσπασαν πλάκα με τους ερευνητές!

Ποντικοί εργαστηρίου που «τρέλαναν» τους ερευνητές κάνοντας επίτηδες λάθη...

Το μήνυμα της Μενεγάκη πριν από τις διακοπές του Πάσχα

Η ωραία Ελένη κάνει επικοινωνιακό παιχνίδι... στα μέσα κοινωνικής...

Βίαζε το βαφτιστήρι του από την ηλικία των 9 ετών έως τα...

Μια σοκαριστική υπόθεση βιασμού τριών παιδιών, ανάμεσα στα οποία...

Η οθόνη που εκπέμπει οσμές απ’ ό,τι δείχνει!

Πανίσχυρο νέο όπλο στον χώρο της διαφήμισης.

Η οσφρητική εμπειρία δύσκολα περιγράφεται, οπότε και η καλύτερη μετάδοση από την πιο hi-tech τηλεόραση είναι λειψή. Ιάπωνες επιστήμονες ωστόσο υπόσχονται ότι σύντομα αυτό το έλλειμμα στην τηλεοπτική εμπειρία θα καλυφθεί. Ομάδα του Πανεπιστημίου Καλλιεργειών και Τεχνολογίας του Τόκιο ανακάλυψε την «ευωδιάζουσα οθόνη» που εκπέμπει τη μυρωδιά του αντικειμένου που προβάλλει. Αυτή η εξέλιξη -αν μη τι άλλο- θα δώσει άλλη πειστικότητα στις διαφημίσεις φρέσκου καφέ και σίγουρα θα προσδώσει αναγουλιαστικό ρεαλισμό σε εκπομπές όπως «Οι βασίλισσες της καθαριότητας», οι οποίες αναλαμβάνουν να ξεβρομίσουν σπίτια απίστευτης δυσωδίας.

Οπως εξηγεί σχετικό άρθρο που δημοσιεύεται στο «New Scientist», η νέα αυτή τεχνολογία λειτουργεί χάρη σε σφαιρίδια τζελ που βρίσκονται μέσα στην οθόνη και αναδίδουν τις οσμές μέσω τεσσάρων μικρών αεραγωγών που βρίσκονται στις τέσσερις γωνίες της. Ανάλογα με την ένταση και την κατεύθυνση των αεραγωγών, που είναι εξοπλισμένοι με ανεμιστηράκια, τα διάφορα αρώματα μπορεί να κατευθύνονται σε διαφορετικά σημεία της οθόνης, δίνοντας την ψευδαίσθηση ότι τα αναδίδει το αντικείμενο που εμφανίζεται εκεί. «Ο χρήστης μπορεί να πλησιάσει τη μύτη του σε διάφορα σημεία της οθόνης και να νιώσει τις ρεαλιστικές διαφοροποιήσεις στην ένταση της μυρωδιάς» προσθέτουν οι επιστήμονες.

Προς το παρόν, το σύστημά τους μπορεί να αναδίδει μόνο μία μυρωδιά κάθε φορά, ωστόσο οι ερευνητές επισημαίνουν ότι στο επόμενο στάδιο φιλοδοξούν να δημιουργήσουν ένα φυσίγγιο, όπως αυτά που περιέχουν χρώμα και μπαίνουν στους έγχρωμους εκτυπωτές, που θα επιτρέπει την πιο εύκολη εναλλαγή οσμών. Ο Χαρούκα Ματσουκούρα, επικεφαλής της ομάδας που ανακάλυψε την «ευωδιάζουσα οθόνη», επισήμανε ότι αυτή η τεχνολογία μπορεί να αποτελέσει ένα πανίσχυρο νέο όπλο στη διαφήμιση, αλλά και να κάνει πιο σφαιρική σε επίπεδο αισθήσεων την εμπειρία των επισκεπτών μουσείων.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«TV Queen»: Το νέο ξινό φρούτο που σερβίρει στο Open ο Νίκος Κοκλώνης

Aυτό το ριάλιτι δίχως άλλο μόνο ο... Μένιος Φουρθιώτης...

«Ο Παράδεισος των κυριών»: Ο Ιωσήφ αντικρίζει πρώτη φορά τον Σίμο

Στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Ο παράδεισος των κυριών»...

Αυστραλία: Ψάρι «λαχνός» αξίας 930.000 ευρώ

Φτωχαδάκι ψαράς στην Αυστραλία έκανε την τύχη του καθώς...

Οσα θαυμαστά συμβαίνουν στο δωμάτιο του Δημήτρη Κόκοτα στο «Γεννηματάς»

Αχτίδες «αναστάσιμου φωτός» έχουν αρχίσει να πλημμυρίζουν εδώ και...

Η κόκα του Πειραιά και η ενέδρα θανάτου σε εστεμμένη κούκλα

Την ώρα που η παγκόσμια κοινή γνώμη προσπαθεί να...

Εξιχνιάστηκε η δολοφονία του συνταξιούχου στη Σάμο!

Επειτα από σχεδόν 21 μήνες εξιχνιάστηκε από την Αστυνομία...

Απόπειρα δολοφονίας αρχινονού έξω από την πίστα της Λιόλιου

Σε διαρκή πόλεμο για την ηγεμονία της νύχτας βρίσκεται...

Απατημένος μεγαλογιατρός τσάκωσε την άπιστη σύζυγό του με κυβερνητικό

Ο πολύπαθος χώρος της υγείας δεν συνταράσσεται μόνο από...