Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

Αυστραλία: Ψάρι «λαχνός» αξίας 930.000 ευρώ

Φτωχαδάκι ψαράς στην Αυστραλία έκανε την τύχη του καθώς...

Κινέζος που για 28 ολόκληρα χρόνια ζούσε διπλωμένος στη μέση είδε τον…...

«Είμαι χαρούμενος, έχω ελπίδα» δήλωσε Κινέζος που πέρασε 28...

Πένθος για την Μπιζόγλη, «έχασε» τον πατέρα της

Πολύ στενόχωρο και δύσκολο θα είναι για την αγαπητή...

Η Σκορδά δεν βλέπει… μέλλον στον Σκάι

Η Σκορδά είναι το πρόσωπο που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο...

Ενας στους τρεις Ελληνες ψωνίζει φθηνά μέσω ίντερνετ

ΤΟ ΣΕΡΦΑΡΙΣΜΑ στο ίντερνετ φαίνεται πως υποκαθιστά σιγά σιγά τη βόλτα στα μαγαζιά και την επίσκεψη στον φαρμακοποιό της γειτονιάς.

ΤΟ ΣΕΡΦΑΡΙΣΜΑ στο ίντερνετ φαίνεται πως υποκαθιστά σιγά σιγά τη βόλτα στα μαγαζιά και την επίσκεψη στον φαρμακοποιό της γειτονιάς. Ερευνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ) δείχνει ότι όλο και περισσότεροι Ελληνες στρέφονται στα διαδικτυακά καταστήματα προκειμένου να αγοράσουν διάφορων ειδών προϊόντα, όπως ρούχα και παπούτσια, αλλά κυρίως φαρμακευτικά σκευάσματα, για τα οποία οι αγορές μέσω διαδικτύου διπλασιάστηκαν μέσα σε έναν χρόνο! Η έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ πραγματοποιήθηκε το πρώτο τρίμηνο του έτους σε δείγμα 4.129 νοικοκυριών.

Το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο ανακάμπτει στη χώρα μας, ύστερα από το «στάσιμο» 2013. Συγκεκριμένα, το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που κάνουν online shopping, από τον Ιανουάριο έως και τον Μάρτιο του 2014, ανήλθε σε 29,5%, καταγράφοντας άνοδο κατά 9,3% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2013.

Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους προϊόντα, τη μεγαλύτερη αύξηση παρουσιάζουν τα φάρμακα, οι ηλεκτρονικές συναλλαγές των οποίων εκτοξεύθηκαν κατά 101,9% σε σχέση με το 2013 και ακολουθούν τα είδη ένδυσης – υπόδησης και τα αθλητικά είδη με 41%, τα εξαρτήματα υπολογιστών με 36,1% και οι ηλεκτρονικές συσκευές (βιντεοκάµερες, φωτογραφικές μηχανές, κινητά τηλέφωνα, τηλεοράσεις κ.λπ.) με 24,9%. Υπήρξαν όμως και κατηγορίες προϊόντων που σημείωσαν κάμψη στις online αγορές, όπως τα μουσικά CD και τα DVD (-34,5%) και τα εισιτήρια για θέατρο, συναυλίες και άλλες εκδηλώσεις (-20,4%). Αναλύοντας το προφίλ όσων πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές προκύπτει ότι το 53,3% είναι άνδρες και το 46,7% γυναίκες, με τους περισσότερους χρήστες (51,8%) να διαθέτουν υψηλό μορφωτικό επίπεδο.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Τρέλανε» τη Σολωμού η Τζολί

Μπροστά στην Αντζελίνα Τζολί ούτε η Μαρία Σολωμού μένει...

«Ο Παράδεισος των κυριών»: Ο Ιωσήφ αντικρίζει πρώτη φορά τον Σίμο

Στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Ο παράδεισος των κυριών»...

«TV Queen»: Το νέο ξινό φρούτο που σερβίρει στο Open ο Νίκος Κοκλώνης

Aυτό το ριάλιτι δίχως άλλο μόνο ο... Μένιος Φουρθιώτης...

Απατημένος μεγαλογιατρός τσάκωσε την άπιστη σύζυγό του με κυβερνητικό

Ο πολύπαθος χώρος της υγείας δεν συνταράσσεται μόνο από...

Στο Vault η Καβογιάννη, παρέα με την «Καβογιάννη»

Την παράσταση «Elizadeth», σε διασκευή και σκηνοθεσία Δημήτρη Καρατζιά,...

Οσα θαυμαστά συμβαίνουν στο δωμάτιο του Δημήτρη Κόκοτα στο «Γεννηματάς»

Αχτίδες «αναστάσιμου φωτός» έχουν αρχίσει να πλημμυρίζουν εδώ και...

Εκτός «Super Κατερίνα» ο Μικρούτσικος μετά τη νέα επίθεση στην Κατερίνα Καινούργιου

Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος διαζυγίου! Παρελθόν φαίνεται πως αποτελεί...